Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 9 van de 70 EersteEerste ... 78910111959 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 698

Onderwerp: Vliegen met Air Berlin

1. Top | #81
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2009

Standaard Re: Vliegen met LTU / Air Berlin

Ben de 14de terug gekomen met Air Berlin en ben heen ook met Air Berlin gevlogen.
    Rechtstreeks vliegen is prima, de service is prima. Zelf vond ik het eten ook goed te eten en je kreeg ook regelmatig drankjes.
    Via Dusseldorf vliegen was erg goed te doen. Kortom ik ben een zeer tevreden klant.

2. Top | #82
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008

Dit jaar in de meivakantie 2009 met Air Berlin gevlogen. Een goede ervaring, prima service aan boord. Wat ons wel tegen viel is dat we op de heenweg file hadden [komen vanuit omgeving Rotterdam] en hebben er toen zowat 3 uur over gedaan. Terug is na zo`n lange reis ook echt wel vermoeiend, zeker als je niet echt geslapen hebt in het vliegtuig. Wel erg tevreden over K parking op het vliegveld van Dusseldorf. We hadden dit geboekt via internet voor de luchthaven wordt je auto meegenomen en hoef je zelf niet te parkeren, toen we terug kwamen zouden we een nummer moeten bellen, maar toen we de glazen deuren uitkwamen, stond onze auto er al. Heerlijk als je moe bent en je toch zo kan instappen. Voor 2 weken was het 85 euro. [en natuurlijk wat fooi, want dat waren we nog gewend] Kan deze service aan iedereen aanbevelen.
    Irene

3. Top | #83

hallo!
    Ik vraag me af hoe ik eventueel een XL-Seat zou kunnen boeken, en zou je daar recht op hebben met een kindje van 4?
    En... ik kan nergens terug vinden hoe lang je van type voren kan inchecken online, zal best ergens staan maar ik lees er standaard overheen... Weet iemand hierop het antwoord???
    Groetjes Brenda

4. Top | #84
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brendaendestin Bekijk Berichten
    Ik vraag me af hoe ik eventueel een XL-Seat zou kunnen boeken, en zou je daar recht op hebben met een kindje van 4?
    Eerst maar de teleurstelling:
    Op grond van veiligheidsvoorschriften van de overheid zijn de XL-seats voor de volgende groepen niet te reserveren:
    • baby's en kinderen jonger dan 12 jaar;
    • personen die samen met kinderen onder de 12 jaar, baby's of dieren in de cabine reizen;
    • aanstaande moeders;
    • lichamelijk en/of geestelijk gehandicapte personen;
    • personen die door lichaamsmaat, ziekte of leeftijd beperkt beweeglijk zijn.
    On line inchecken kan vanaf 30 uur voor vertrek. Zie voor alle info deze site

5. Top | #85
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Dan zijn de XL seats de stoelen bij de nooduitgang want daar gelden deze regels voor.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

6. Top | #86
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    Dan zijn de XL seats de stoelen bij de nooduitgang want daar gelden deze regels voor.

Klopt. We hebben er in mei gebruik van gemaakt en ze zitten idd. aan de nooduitgangen EN aan de toiletten.
    Nou hebben wij daar totaal geen last van maar ik kan me indenken dat als er tijdens de hele vlucht mensen voor je neus en tv scherm staan je lichtelijk geïrriteerd kunt raken.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

7. Top | #87
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009

Inchecken voor vluchten naar amerika zijn bij air berlin alleen mogelijk aan de balie. Dit i.v.m. het esta formulier dat je moet laten zien en het extra formulier dat je ingevuld mee moet nemen bij check in. (deze zit als bijlage bij je e ticket)

8. Top | #88
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009

We zijn 5 sept. terug gekomen van onze vakantie en we hebben vanuit Dusseldorf gevlogen. Kan niet anders zeggen dan dat de service van Air Berlin/LTU echt heel erg goed is. Je komt niets te kort en anders kun je er gewoon om vragen. Ook vrij nieuwe toestellen.

Onze dochter was jarig en na de landing mocht ze even de piloot bezoeken.

We zaten trouwens in het toestel achter Kol van het Forum, wat en kleine wereld is het toch, ook omdat we uit dezelfde stad komen. \\/

9. Top | #89
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nbh Bekijk Berichten
    Inchecken voor vluchten naar amerika zijn bij air berlin alleen mogelijk aan de balie. Dit i.v.m. het esta formulier dat je moet laten zien en het extra formulier dat je ingevuld mee moet nemen bij check in. (deze zit als bijlage bij je e ticket)
    Je kan geen ESTA formulier laten zien bij Check-In...

Ik denk dat je het APIS formulier bedoelt.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

10. Top | #90
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008

Standaard 11 en 12 januari aanbieding air berlin

Hallo
    Via de mail een aanbieding van air berlin gehad: voor ong 450 euro van dusseldorf naar fort mijers. [voor april/mei dit jaar] Alleen vandaag en morgen te boeken

Forum Rechten