Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 48 van de 82 EersteEerste ... 38464748495058 ... LaatsteLaatste
Resultaten 471 tot 480 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

1. Top | #471
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: parken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bas&manon Bekijk Berichten
    wat is de drukte rond deze tijd? en het weer?
    Even in de glazen bol gekeken. Eind mei, tweede zondag in mei is het moederdag, de laatste maandag is het Memorial Day dan trekken velen er op uit. Hoe druk het is wordt toch lastig te voorspellen, in principe is het vrij rustig in deze periode maar je kunt bij parkbezoek ook veel bussen met schoolreisjes treffen. Er kunnen ook grote conferenties zijn, zodat de hotels vol zijn.

Het weer is warm en zonnig met veel korte buien, harde windvlagen en knetterend onweer.

2. Top | #472
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

Aha goed dat ik dit lees over Memorial day want de kans is groot dat we dan ook richting Orlando gaan/zijn.

En in die tijd schoolreisjes kennen ze daar ook net zoals hier dat je in de Efteling je nek breekt over de schooljeugd.

3. Top | #473
    Regelmatige Bezoeker Fr@nk's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007

Ik heb maar een naam WALMART!!!! 24 hr store, daar kan je terecht voor alles.

4. Top | #474
    Ingeschreven
    Jun 2009

Ik zweef hier al een tijdje mee en ben vorig jaar al in Florida geweest (rondreis met bus) maar volgend jaar ( is de bedoeling) om zelf naar Orlando te gaan. Villa of een Condo huren, en een huur auto allemaal al spannend genoeg. Ben de enigste volwassen persoon dan samen met mijn zoon van dan 16 jaar.

Nu zit ik een beetje te dubben wat het vliegen betreft.
    Vorig jaar met Martinair gevlogen. was onze eerste keer en gewoon goed bevallen.
    Zoonlief ook die vind het lekker zo'n rechtstreekse vlucht maar ik hoor zoveel negatieve dingen over Martinair dat ik zelf toch zit te denken om met Delta te gaan vliegen eventueel als alternatief.

Kan iemand me tips geven op dit gebied.

5. Top | #475
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Als MartinAir je bevalt dan zou ik er gewoon bij blijven. Delta hoor je ook soms ook slechte verhalen over dus dat maakt niks uit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

6. Top | #476
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Wij gaan het in mei 2010 gewoon proberen met Martinair... pas dan kunnen we er echt over meepraten.

7. Top | #477
    Ingeschreven
    Jun 2009

Dan hou ik Martinair gewoon als eerste keus en mocht die vol zitten of dan Delta als alternatief . Ook mooie aankomst tijd(als er op tijd gevlogen wordt natuurlijk)

8. Top | #478
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005

Kijk eens naar United Airlines, Exit Reizen heeft vaak voordelige tickets in de aanbieding. Overstap in Washington, heel goed te doen.

9. Top | #479
    Ingeschreven
    Jun 2009

Standaard

In zover de vakantie al staan(optie) en we vliegen dan inderdaad met United via Washington.

Plak het even hier neer weet anders niet precies waar anders, maar lees dat 31 mei 2010 memorial day is , kennen ze daar dan ook een winkelsluiting of zoiets.
    Wel handig om te weten omdat we als alles door gaat we zaterdag ervoor aankomen dit met de nodige boodschappen in huis te kunnen hebben of is daar echt alles 24/7 open.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-01-10 om 16:43. Reden: samengevoegd

10. Top | #480
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lea Bekijk Berichten
    Dan hou ik Martinair gewoon als eerste keus en mocht die vol zitten of dan Delta als alternatief . Ook mooie aankomst tijd(als er op tijd gevlogen wordt natuurlijk)
    Vluchttijden (vluchtschema's) zijn ALTIJD onder voorbehoudt, de airline kan altijd veranderen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lea Bekijk Berichten
    Wel handig om te weten omdat we als alles door gaat we zaterdag ervoor aankomen dit met de nodige boodschappen in huis te kunnen hebben of is daar echt alles 24/7 open.
    Niet 24/7... da's alleen de WalMart...Maar verder zijn er normale openingstijden op Memorial Day...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-01-10 om 16:44. Reden: samengevoegd
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

Forum Rechten