Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 6 van de 16 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 155

Onderwerp: Zwembadverwarming / pool heat

1. Top | #51
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006

Standaard Re: Zwembadverwarming

Het bad kan natuurlijk ook nog warm zijn van de vorige huurders:-D.
    Scheelt ook in verwarmingstijd. Ik heb de temp niet gemeten maar hij was in 1 dag warm en andere malen met electra duurde het langer.

Wetenschap dat met gas een bad sneller warm is heb ik van een management company, en een pool guy, dus dat neem ik dan maar aan. Maar is ook niet zo belangrijk, toch?

groet Michael.

2. Top | #52
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008

Wij hebben onze zwembadverwarming in April laten plaatsen. Bij het plaatsen was het water 79°. Op 4uurtjes was ons zwembad 85°. Wij hebben wel het nieuwste en een vrij zwaar model.
    In juli stond de verwarming niet aan. Om 9h was het water steeds 84°, de meeste dagen was het water 86° na de middag. Na een regenbui zakte de temp terug naar 84°.
    Moet eerlijk bekennen dat ik het water in april minder koud vond dan nu, hoewel het even "warm" was. (in graden) Volgens mijn hubbietje komt dit doordat in april de luchttemp minder was.
    Zou kunnen, niet??

Grtz,
    Lisje
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)

3. Top | #53
    Regelmatige Bezoeker lelie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disney-golf Bekijk Berichten
    Vanaf 1 mei gaan de zwembad verwarmingen bij de meeste verhuurders uit.
    Bedoel je daarmee dat je waarschijnlijk geen zwembadverwarming meer kunt "nemen" als je in mei in een villa zit? Als ik in april geen vrij kan krijgen van mijn werk, is de kans groot dat we in mei gaan, maar ik heb liever wel zwembadverwarming.
    Plannen voor volgend jaar:
    April/Mei 2010: 18 dagen Florida en Las Vegas
    September 2010: 3 weken Route 66
    .......................\\/..........................

4. Top | #54
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Volgens mij valt dit altijd te onderhandelen. Wie betaald bepaald...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #55
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Onze poolheat ging vorige keer aan terwijl wij er waren (op ons verzoek omdat we het te koud vonden). Moet er wel bij zeggen dat het om een splash pool ging (klein bad bij een townhome). Kwestie van even mailen met de eigenaar en betalen via PayPal.
    Voor volgend jaar hebben we weer dezelfde afspraak op BellaVida. Is het water niet warm genoeg (in mei) dan vragen we weer ter plekke om pool heat.

6. Top | #56

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lelie Bekijk Berichten
    Bedoel je daarmee dat je waarschijnlijk geen zwembadverwarming meer kunt "nemen" als je in mei in een villa zit? Als ik in april geen vrij kan krijgen van mijn werk, is de kans groot dat we in mei gaan, maar ik heb liever wel zwembadverwarming.
    Maar neen Lelie, ik bedoel hiermee dat vanaf 1 mei het zwemwater "te doen is".
    Als je beslist om verwarming te nemen (mits betaling) zullen alle verhuurders die wel aanzetten hoor.:grin:

7. Top | #57
    Regelmatige Bezoeker stephanie84's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009

als je het daar nog kan laten aan zetten dan zien we het daar wel en nee we zijn geen kou kleumen, maar we zien anders wel als we daar zijn. maar bedankt voor jullie advies.

groetjes

8. Top | #58

Hallo allemaal,

Wij gaan begin mei voor 14 dagen voor het eerst naar Florida , we hebben een villa geboekt bij Americane Estates in Hampton Lakes. Op het forum lees ik dat het beter is om te vragen om zwembadverwarming rond deze tijd. Zou je dat ook ter plaatse kunnen doen of is het beter om dit vooraf bij AS te doen. En is het echt nodig??

9. Top | #59
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009

Hoi Jeannetje,

Wij zijn vorig jaar in mei in Florida geweest dit jaar vertrekken we ook weer in mei\\/ en ja wij hebben van hieruit al de zwembadverwarming geregeld.
    Als je het ter plaatse doet kun je het pas de volgende dag regelen ivm het aankomstuur en dan duurt het ongeveer 2 dagen voordat het op temperatuur is. Doe je het al vanuit hier zou je er al meteen in kunnen springen bij aankomst.

10. Top | #60
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Begin mei moet je nog wel bijstoken hoor. De nachttemperatuur kan nogal eens laag uitvallen en haalt de watertemp. zomaar 3 graden naar beneden wat je overdag erbij hebt gestookt. Maar mijn badwater moet dan ook wel aangenaam warm zijn.
    Heb de afgelopen 15 jaar dat ik villa's huurde in Florida nog nooit voor verwarming van zwembadwater betaald, alleen voor de hottub 1x. Ik keek alleen naar huurhuizen met een "all in" prijs. Heb ook in huizen gezeten waar het water gekoeld werd zomers. Mijn vriendin moest laatst 200 dollar !!!! extra aftikken in Orlando voor een weekje warmwater. Ik heb zelf een huis daar dus ik weet wat de FPL (Florida Power and Light) rekent. Kijk dus uit wat ze je vragen. Je komt o.a. om lekker te zwemmen en een aangename temp. moet gewoon voor gezorgd worden door de eigenaren, vind ik. Dat er op de pistes sneeuwkanonnen ingezet worden hoef je toch ook niet ter plekke af te rekenen? Dat zit in de prijs van je skipas...........
    Is dit een nieuwe discussie?
    Floridian Francien

Forum Rechten