Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 69 van de 86 EersteEerste ... 1959676869707179 ... LaatsteLaatste
Resultaten 681 tot 690 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

1. Top | #681
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Auto huren

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

2. Top | #682
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007

Iemand ervaring met een Jeep Grand Cherokee? Wij gaan in December en willen bij Dollar gaan huren (al 2x daar gehuurd met volle tevredenheid) en zoeken iets waar 4 mensen in passen met 5 grote koffers en 3 handbagage's. Een minivan zou hiervoor groot genoeg moeten en ook het meest voordeligst (Dodge Caravan ofzo). Echter heb ik de voorkeur voor een SUV en dan met name een Jeep Grand Cherokee. Op de site van usareisen.de staat dat er 3 grote koffers en 2 stuks handbagage in zouden passen. Echter, dat is gebasseerd op 5 personen en wij zijn dus met z'n 4'en. Iemand een "real-life" ervaring met deze Jeep? Denken jullie dat het aantal koffers/bagage wat wij hebben erin zouden passen?

Zie: http://www.usareisen.de/mietwagen/dollar/index_wi.htm

3. Top | #683
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Helaas kun je bij het huren niet aangeven dat je perse de Jeep Grand Cherokee wilt hebben. Dus je vraag zou moeten zijn: heb ik in een Standard SUV voldoende ruimte voor 4 personen, 5 groter koffers en 3 handbagage.

Zelf denk ik van niet..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

4. Top | #684
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007

Inderdaad, je hebt gelijk. Dus bedankt voor het corrigeren van mijn vraag

Als iemand nog een ervaring dus heeft met een mid-size SUV met zo ongv. hetzelfde aantal personen/koffers dan hoor ik het graag. Nog iets anders, ik ga een jeep/mini-van huren in Orlando en ik wil het terug inleveren in Miami (airport). Komen er hier achteraf kosten bij? Zoals ik op usareisen.de zag niet maar mijn Duits is zeer slecht dus misschien heb ik iets gemist....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-08-09 om 14:16. Reden: fqe

5. Top | #685
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Een mid size SUV is te klein voor 5 grote koffers en 3 stuks handbagage.

Binnen Florida zijn er geen kosten verbonden aan het inleveren van je huurauto op een andere locatie als waar je hem hebt opgehaald.

In dit geval zou ik kiezen voor een full size suv of een mini van.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

6. Top | #686
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Wij hebben een aantal keren een standard SUV (midsize valt in jullie geval zowiezo af) gehuurd, o.a. voor rondreizen in het westen en mijns inziens is zelfs die wat aan de krappe kant (wij waren met z'n tweeën) voor 4 met volle bepakking.

Zeker als je gaat rondreizen. voor een ritje airport > accomodatie is hij groot zat.
    Dus ik zou, zoals Ebelix al zei, kiezen voor de full-size, qua looks, of desnoods de minivan.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

7. Top | #687
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meh1965 Bekijk Berichten
    Is dat inderdaad zo?
    Op je B rijbewijs staat geldig voor: gewicht van de auto < 3500 en aantal passagiers < 1 + 8. Het aantal zitplaatsen in een minivan is 7 dus mag je er gewoon in rijden met een B(E) rijbewijs\\/\\/

8. Top | #688

wij gaan de 24ste naar Miami, daarna gaan we met een vriend die daar woont tot de 28ste rondhangen in Miami en Keywest. Hierna dropt die vriend ons op Miami Airport, alwaar we daar een auto willen huren. Mijn vraag is wat is het verschil tussen Dollar en Alamo en waar moet je op letten? Waarom is Dollar een stuk goedkoper via de Usareisen.de site?

9. Top | #689
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dickdale Bekijk Berichten
    Mijn vraag is wat is het verschil tussen Dollar en Alamo en waar moet je op letten? Waarom is Dollar een stuk goedkoper via de Usareisen.de site?
    Belangrijkste vraag: Waarom is Alamo nog goedkoper dan Dollar? Bij Dollar betaal je voor de kleinste auto 157 euro per week, daar heb je bij Alamo gegarandeerd een Equinox voor.

Verschil tussen de voorwaarden en het autopark van Alamo en Dollar is er nauwelijks. Waar moet je op letten? Dat je niet teveel betaalt, misschien? En waarom usareisen vaak goedkoper is dan andere aanbieders? vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van.....

10. Top | #690
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    Een mid size SUV is te klein voor 5 grote koffers en 3 stuks handbagage.
    Bij mij ging het wel! Was wel een noodgreep hoor, anders moest ik twee maal rijden. 4 personen (waarvan 2 grote kids) , 6 grote koffers, 4 handbagage in de vorm van trolleys en then some. Is wel exact beladen :lol: Eénderde van de achterbank moest plat en de koffers gingen tot het plafond. Het was alleen voor het ritje villa-airport en daarom goed te doen. Voor rondreizen raad ik dit af. half uurtje krap zitten oké, continue niet. De auto was trouwens een Equinox.

Forum Rechten