Jullie hebben helemaal gelijk, de 2e optie is helemaal niet verkeerd want je krijgt dan weer een "verse" auto met wederom een volle tank. :grin:
Bedankt, ga ik doen.
Groet,
SjonnieM.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Dan denk ik toch dat je Njit's raad moet meenemen, dus één week gewoon en de 2e week underage huren.
Of misschien even contact openemen met de tussenpersoon, waar je de auto huurt.
Ik heb deze vraag hier nog nooit voorbij zien komen, vandaar zo weining reacties.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Jullie hebben helemaal gelijk, de 2e optie is helemaal niet verkeerd want je krijgt dan weer een "verse" auto met wederom een volle tank. :grin:
Bedankt, ga ik doen.
Groet,
SjonnieM.
Hey allemaal, ik heb een vraag, ik heb dus een reisje geboekt voor 3 weken, vlucht met auto, heb de midsize SUV erbij, volgens mij is dat de Equinox. maar wil upgraden naar een Luxury of Standard SUV, kan hier alleen niks over vinden op de site van alamo. Moet ik dat nu gewoon daar aan de balie doen, of is het handiger om dat hier te doen. Via mijn reisorganisatie. Ik weet niet wat het voordeligst is. Ik weet wel dat het bij mij reisorganisatie 270 euro duurder is. Wat ik nogal een flink bedrag vind. En nog wat.....Ik las ook dat de Equinox er vaak niet is, dus dan krijg je een andere, wie weet wat for auto dat is ???
De Equinox staat gelijk aan de Midsize SUV. Welke luchthaven land je? Want op de ene kun je wel zelf uitkiezen en de andere niet..
Hier kun je zien wat andere forumleden meekregen toen ze de EQuinox geboekt hadden: Welke kreeg jij mee?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Een andere, maar wel een or similar.....kijk ook eens in ons topic over welke auto je krijgt: Welke kreeg jij mee? Over het upgraden van de auto is ook al veel geschreven, probeer de zoekfunctie in de blauwe balk boven elke pagina even.
Maar waarom maak je het jezelf moeilijk door eerst een bepaalde auto te huren en dan te willen veranderen? Eén ding is zeker, Alamo is gek op die klanten, want die betalen (of vooruit, of aan de balie) voor de upgrade. De prijs? Wat de gek er voor geeft! Soms kost een upgrade naar een Hummer een tientje per dag, soms twee. Altijd ex tax! Hoe vuriger de wens naar een grotere auto, hoe hoger de prijs, die gasten ruiken het op een mile afstand....Autohandel is een kwestie van vraag en aanbod, en onderhandelen, juist bij Alamo. Mijn bescheiden advies: tevreden zijn met de klasse auto die je huurt en rustig afwachten welke auto je meekrijgt. Het kan alleen maar meevallen......en nooit bijbetalen!
Teleton, bedankt voor de wijze raad...ik ga dit gewoon rustig afwachten, en volgend jaar weer wat groter !
Laatst gewijzigd door Njit; 07-08-09 om 18:54. Reden: Full quote verwijderd
Hallo allemaal!
Mijn vriend en ik hebben afgelopen zaterdag ons ticket geboekt voor eind oktober!
Nu willen we ook graag een auto huren voor 11 dagen, maar stuiten op het volgende..
We zijn allebei 24 en dus geen 25, wat inhoud dat je veel extra moet betalen per dag of reissom...
Heeft iemand hier ervaring mee? Weet iemand wat dan de beste oplossing/huurmaatschappij is?
Alvast bedankt!
Groetjes, Kim Ackermans
Ik heb je bericht verplaatst naar het topic wat over auto huren gaat.
Jouw vraag is hier al eens voorbij gekomen op deze pagina.
Lees het maar eens door en je zult zien dat www.usareisen.de vaak aangeraden wordt.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited