Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 20 van de 36 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 360

Onderwerp: Internet / Wifi in Florida

1. Top | #191
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Wifi access in Florida

waar kan ik zien waar ik gratis kan internetten via wifi?
    Via Google met de steekwoorden :wifi hotspots floridavind je een aantal websites die een overzicht geven van m.n. hotels, winkels en restaurants die gratis wifi aanbieden.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

2. Top | #192
    Regelmatige Bezoeker LEOnie211's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009

ok bedankt. Ik heb even gekeken en kan bijna nergens gratis internet gebruiken, of zou ik een auto moeten huren of de bus moeten pakken.

3. Top | #193
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

Zit op het moment in Amerika, en kan met mijn ipone bij elke starbuck mijn mail ophalen en in de hotels is het meestal zo dat je op je kamer moet betalen maar in de lobby het gratis is via wifi.

4. Top | #194

Je zou ook kunnen denken aan boingo voor op de smarthone, ipod een goedkope manier om gebruik te kunnen maken van wifi points. http://www.boingo.com/

5. Top | #195
    Regelmatige Bezoeker USAnneke's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009

Ik wil Boingo gaan proberen tijdens mijn vakantie (nog minder dan 3 weken!), ze hebben echt enorm veel hotspots en de kosten zijn erg laag (€ 5,95 per maand). Je kan op ieder moment opzeggen, dit moet wel telefonisch, maar via Skype vallen die kosten ook enorm mee!

6. Top | #196
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jen876 Bekijk Berichten
    Zit op het moment in Amerika, en kan met mijn ipone bij elke starbuck mijn mail ophalen en in de hotels is het meestal zo dat je op je kamer moet betalen maar in de lobby het gratis is via wifi.
    Heb je ook de 3G met een Hollands t-mobile abonnement?
    Bij ons lukte het niet en bij de apple store vertelde ze ons dat het niet mogelijk was.

7. Top | #197
    Vaste Bezoeker SjonnieM's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Standaard Villa met wifi

Hoi allemaal,

Ik ben bezig om ons tripje voor volgend jaar te regelen en ben op zoek naar een villapark waar de kans op een villa met wi-fi groot of verzekerd is. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mij jullie ervaring door te geven? :grin:

Groetjes,
    SjonnieM

8. Top | #198
    Regelmatige Bezoeker USAnneke's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009

Als je 3G gaat gebruiken, kan dit volgens mij behoorlijk in de papieren lopen. Je bent dan namelijk aan het roamen via een buitenlandse provider. Je betaalt dan per MB die je aan internetverkeer verbruikt. De prijs per MB Ligt rond de € 15,- a € 20,-. Je kan je voorstellen dat eventjes internetten dan een kapitale bezigheid wordt. Dus zet altijd je 3G en je dataroaming uit, scheelt weer in de kosten.

9. Top | #199
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Villa met wi-fi

Villa's met wifi zul je op alle parken vinden, dat kan ik je verzekeren.
    Maar voor 100% zekerheid kun je dat het beste vragen aan de eigenaar, of tussenpersoon die je de villa verhuurd.

Als je die nog niet kent, en je moet de villa nog uitzoeken, kijk dan eens op VRBO, villas2000 of orlandovillas, allen .com. daar staan de villa's per park of omgeving ingedeeld en kun je in de beschrijvingen vinden of er internet is, en hoe snel.

Dat vinden wij altijd de makkelijkste weg, met alle informatie over elke indivindulele villa.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

10. Top | #200
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Standaard Re: Villa met wi-fi

Wij hadden een villa met Wifi, echt ideaal (StorytimeOrlandoRental op Windsor Hills), volgend jaar gaan we naar Bella Vida, als het goed is weer met Wifi.

Forum Rechten