Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 5 van de 12 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 118

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Orlando International Airport (MCO)

1. Top | #41
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Standaard Re: Taxi of shutle terug naar Orlando-Airport

2. Top | #42

wij komen er net vandaan en hebben d ecruise met Royal Caribbean gedaan.
    Voordat wij gingen een en ander berekend het is bijna net zo duur om je auto te blijven huren tijdens de cruise en dan uiteraard te parkeren in de garage daar in Port Canaveral.Voordeel is dat indien je de auto nog nodig heb na je cruise je geen rompslomp hoeft te verrichttenander voordeel eventuele overbagage kan je met een gerust hart in de auto achter laten.
    Ga je met disney(cruisen) dan rijden er shuttel busjes gratis.
    Veel plezier met je cruise wij vonden het waanzinnig

3. Top | #43
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2009

Wij gaan ook met de royal caribbean,als we terug gaan vliegen we direct terug dus wij hebben hem niet meer nodig.Kijk wel of ik daar wel wat kan regelen,zullen toch ook meer mensen zijn daarzo met het zelfde probleem.
    Ieder geval bedankt voor de informatie
    gr diana

4. Top | #44

Misschien een tip ligt er aan met welke luchtvaart-maatschappij je terug vliegt Op de boot kan je de bagage direct meegeven voordiversen airlines.Geen gezeul met koffers ed die zie je pas in Amsterdam weer terug.
    Tuurlijk gaan er taxi ed naar d eAirport maar aan alles hangt een prijskaartje (gemiddeld een 80 dollar)
    Zo te zien aan de tijd van mailen zit je er nog hoop dat je wat beter weer als ons heb wij hadden enorm veel regen en zwaar onweer.
    Niet op de boot daar was het prachtig-tip 2 genieten
    Veel plezier

5. Top | #45
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010

Standaard luchthaven orlando

Wij vliegen met American Airlines voor de eerste maal naar Orlando en hebben daar een wagen gehuurd met AVIS. Zou er mij iemand kunnen vertellen op welke manier en waar ik mijn wagen kan afhalen. Kan dat op een gemakkelijke manier ?

6. Top | #46
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: luchthaven orlando

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vdmeeren Bekijk Berichten
    Zou er mij iemand kunnen vertellen op welke manier en waar ik mijn wagen kan afhalen.
    • Haal je koffers van de carroussel.
    • Zak met de lift of de roltrap 1 etage.
    • Ga naar de balie van Avis en geef je voucher, je rijbewijs en je creditcard af.
    • Wijs alle aanbiedingen voor verzekeringen, betaalde upgrades etc. vriendelijk van de hand en controleer op de huurovereenkomst of dit inderdaad verwerkt is. Teken de overeenkomst pas als je zeker weet dat er geen extra's op vermeld staan .
    • Neem je papieren in ontvangst, draai je om en steek de weg over naar de garage.
    • Volg de borden Avis.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 17-03-10 om 09:47. Reden: quote gerepareerd, link naar huurovereenkomst toegevoegd.

7. Top | #47
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

Ja, het is inderdaad heel simpel. Zelfs ik met mijn geweldige richtingsgevoel liep er in één keer op af. Van tevoren had ik me er al een beetje zorgen over gemaakt en zag mezelf alweer dwalen op dat grote vliegveld, maar het liep allemaal zeer vlotjes.

8. Top | #48
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

En voor het inleveren gewoon de bordjes rental return volgen, auto bij AVIS in de rij zetten en wachten tot je een bonnetje krijgt met daarop de kosten die je nog zal moeten bij betalen, meestal is dat gewoon € 0,-

Vervolgens loop je naar de vertrek terminal en meld je bij de luchtvaart maatschappij met je koffers. Controleer wel goed of de auto leeg is!!

9. Top | #49
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Vervolgens loop je naar de vertrek terminal en meld je bij de luchtvaart maatschappij met je koffers. Controleer wel goed of de auto leeg is!!
    Persoonlijk zou ik voor het inleveren van de auto eerst even de Departures-terminal van de luchthaven bezoeken.

Volg de borden boven de weg naar de terminal van jouw luchtvaartmaatschappij (A of B) , zet bij Departures van jouw airline (staat ook goed aangegeven) de familie met de koffers af, en rij dan een rondje om de parkeergarage om weer bij Rentalcar Return te komen.
    Dan lever je de auto af en kunt dan op je gemak, en zonder gesleep, aan de overkant de lange roltrap op.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

10. Top | #50
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010

Alvast bedankt voor de reactie , Ik ga voor de eerste maal in Orlando landen (20.00 uur begin mei) en zou graag willen vernemen of dan de duisternis al is ingetreden zoniet om welk uur is het ongeveer in Orlando in mei duister, ook zou ik graag willen vernemen welke richting ik moet nemen om met de wagen mijn hotel te bereiken op de universal boulevard nabij de INT.DRIVE. daar het voor mij totaal nieuw is om in florida met de wagen te
    touren !

Forum Rechten