Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 96 van de 104 EersteEerste ... 46869495969798 ... LaatsteLaatste
Resultaten 951 tot 960 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #951
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Berichten
    2

    Standaard Basispakket meerder keren op één dag te gebruiken?

    Hoi,

    Wij vroegen ons het volgende af; Kan je met een basispakket op één dag 2x keer naar hetzelfde park? We willen bijvoorbeeld een keer s'morgens gaan en dan s'avond terugkomen. Kan dat??

  2. Top | #952
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Basispakket meerder keren op één dag te gebruiken?

    Voor zover ik mij nog kan herinneren kun je bij het verlaten van een park een zgn. re-entry stempel krijgen.
    Daar was (toen) zelfs een speciale uitgang voor. Correct me if I'm wrong.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #953
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Basispakket meerder keren op één dag te gebruiken?

    Voorheen was het zo dat je idd een stempel moest halen als je het park weer in wilt later op de dag als je een base ticket hebt. Ik ga er van uit dat dat nu nog steeds is.

    Als je het zeker wil weten vraag het bij de ingang of stuur Disney een email.


  4. Top | #954
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Basispakket meerder keren op één dag te gebruiken?

    Stempel was afgelopen april niet nodig. Gewoon het park uit en in met het ticket. Parkeerkaart ook bewaren want die is dan de avond ook nog geldig!

  5. Top | #955
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Als je een los kaartje koopt voor één van de waterparken, mag je dan ook Disney Quest of moet je daar weer apart entree voor betalen?

    Monique
    Laatst gewijzigd door marcelis10; 25-07-09 om 10:52.

  6. Top | #956
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Antwoord is even simpel als logisch: Een enkel kaartje voor een zwempark is enkel een kaartje voor een zwempark.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #957
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Boxtel
    Berichten
    12

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Een vraagje, is je parkeerkaart ook een hopper ticket. Maw als ik eerst in het ene park ben geweest en wil daarna nog naar een andere,moet ik dan weer een parkeerkaart kopen of is die gewoon een hele dag geldig en kan ik hem dan ook voor die dag bij een ander park gebruiken ??

  8. Top | #958
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    1-maal per dag betalen. Als je hoppert dan kun je je parkeerkaart gewoon weer gebruiken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #959
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Wij willen dit keer 2x disney doen dus willen we een 2 daagse kaart kopen. We willen ook graag naar een waterpark. Als ik het dus goed begrijp kan ik dan beter een 2 daags ticket met fun and more optie nemen. Dan kan ik dus voor 50 dollar 2 dagen naar een waterpark en ook nog naar Disney Quest. Ik zag nl. dat dat ook nog 40 dollar entree is. Zo ja, moet je dan op dezelfde dag als op een waterpark of disneypark er naar toe of geldt dit bv. i.p.v een waterpark?

    Groetjes Monique

  10. Top | #960
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelis10 Bekijk Berichten
    Dan kan ik dus voor 50 dollar 2 dagen naar een waterpark en ook nog naar Disney Quest. Ik zag nl. dat dat ook nog 40 dollar entree is. Zo ja, moet je dan op dezelfde dag als op een waterpark of disneypark er naar toe of geldt dit bv. i.p.v een waterpark?
    Ik begrijp je vraag misschien niet helemaal goed. Maar als je een 2-daags MYW ticket met Waterpark, Fun en More koopt, kan je twee bezoeken aan een waterpark of Disney Quest brengen. Hoppen op dezelfde dag van Zwembad naar Disney Quest kan dus wel, maar dan is je ticket verbruikt.

    Ze maken het ook wel erg lastig. Disney spreekt in hun tabel over $ 50/day voor 2 Visits voor een ééndaagse ticket. Kennelijk moet je dan Hoppen. Voor een tweedaagse ticket staat er $ 25/day voor 2 Visits.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •