Dus dan is een gold pakket het slimst om te nemen bij Alamo?
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Inderdaad, de return service van Alamo (op MCO) is supersnel. Echt minutenwerk.
En ik ben ook wel benieuwd naar een Full-size SUV voor 35 euro per dag ;-)
Ik huur nu ook altijd bij de Duitsers, dus ik ben erg benieuwd hoe dat goedkoper kan.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Dus dan is een gold pakket het slimst om te nemen bij Alamo?
Zelfs als je wat hebt zijn ze supersnel bij Alamo. Heb 2 jaar geleden een aanrijding gehad en had echt in no time een auto terug. Vorige week begon een lampje te branden van het motormanagement. Gebeld, volgende morgen terug en binnen 15 minuten weer onderweg met andere auto. Pluim voor Alamo! Het enige nadeel is dat je niet bij een van de stations aan 192 of bij Disney een auto kunt omruilen en terug moet naar het vliegveld.
Ach, met een beetje praten lukt dat wel.
Ik heb hem dit voorjaar bij Disney omgeruild. Was weliswaar voor 1 dag en wat ik meekreeg was niet mijn wens, maar het lukte wel.
Nou had ik ook gezegd dat de Murano volgens het boekje geen meter meer mocht rijden, dat hielp wel :-).
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Welcome to Florida
Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Bij Alamo in Florida moeten alle buitenlanders tegenwoordig bij het afhalen van de auto een volle tank benzine betalen. Dus ook als je geen Gold-pakket hebt betaal je daarvoor meteen al.
Wat de prijzen bij USAreisen betreft heb je voor een aantal klassen wel gelijk, daar zijn vaak betere/goedkopere aanbieders voor te vinden. Maar wat ze wel hebben is een uitermate gunstig tarief voor de midsize SUV. Daar kan m.i. geen andere aanbieder tegenop.
Hi Micheal,
Heb je daar zelf ervaring mee dat je de tank moet betalen? Want ik moet eerlijk zeggen dat ik al vaker gebeld heb met Alamo MCO en deze "niets" afweten van een eventuele verplichting. Daarom wilde ik een bevestiging van iemand die dat overkomen is. En wat betreft "buitenlanders", daar heb je geen gelijk in. De regeling zou alleen gelden voor Europeanen die in de US boeken.
United States
For Europeans booking in the US, the rental rate paid may not include the cost for fuel. The vehicle will be received with a full tank of fuel. Unless included in the rate package, payment for this tank will be required at time of rental. No refund will be given for fuel purchased but not used.
Daarnaast heb je ook geen gelijk voor wat betreft een Gold pakket, dat is ook echt puur extra bestuurders en "gratis" benzine. Alle insurances zijn altijd included bij de grotere verhuurbedrijven, ook bij Alamo voor buitenlanders die via het buitenland (niet USA) boeken.
Alamo Fully Inclusive is inclusief: ongelimiteerde kilometers*, CDW + diefstalverzekering, Extended Protection (aansprakelijkheidsverzekering), lokale belastingen en luchthaventoeslag. Maar exclusief: toeslag voor extra bestuurder(s), Roadside Service Plan (verzekering voor schade aan banden en ruiten) en brandstof. Voor autohuur in de USA geldt geen eigen risico, voor Canada bedraagt het eigen risico 300 CAD, afkoopbaar d.m.v. de No-Risk verzekering. * met uitzondering van Whitehorse, London & Jasper, hier geldt een toeslag per dag.
Alamo Gold is inclusief: ongelimiteerde kilometers*, CDW + diefstalverzekering, Extended Protection (aansprakelijkheidsverzekering), lokale belastingen, luchthaventoeslag, toeslag voor 3 extra bestuurders en een volle tank benzine. Maar exclusief: Roadside Service Plan (verzekering voor schade aan banden en ruiten). Voor autohuur in de USA geldt geen eigen risico, voor Canada bedraagt het eigen risico 300 CAD, afkoopbaar d.m.v. de No-Risk verzekering. * met uitzondering van Whitehorse, London & Jasper, hier geldt een toeslag per dag.
Ik heb zelf veel ervaring met het huren van auto's in de US, maar alleen bij Hertz en Dollar. Omdat deze superduur zijn bij kort verhuur wilde ik graag een andere maatschappij proberen. Maar ik vertik het om verplicht af te rekenen voor mijn benzine, alleen omdat ik Europeaan ben. Als het voor iedereen zou gelden zou ik niet moeilijk doen. Alamo schijnt een dergelijke policy te hebben en Dollar blijkbaar tegenwoordig ook, alhoewel bij Dollar MCO ze niet moeilijk doen als je zelf wil tanken (ik kon dat althans altijd. Pas geleden heb ik de rental conditions van de site eens goed doorgenomen waarop ik altijd boekte en daarop staat blijkbaar ook dat je bij Dollar de 1e tank moet afrekenen). Omdat ik vaker verhalen hoor dat Alamo best wel irritant kan doen bij het ophalen van de auto wilde ik zeker ervan zijn dat ik ook bij Alamo zelf kon tanken alhoewel de website wat anders voorschrijft. Ik denk dat er op dit forum bijna niemand te vinden is die geen Gold pakket neemt bij Alamo, maar mocht er iemand een andere ervaring hebben hoor ik het graag!
Laatst gewijzigd door Coolgang; 25-07-09 om 02:38.