Je krijgt bij United oordopjes.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Kort vraagjeuh!
Bij AA kreeg je bij je vlucht geluids oortje, je kent ze wel voor muziek te luisteren.
Krijg je deze bij United ook?
Je krijgt bij United oordopjes.
Zou lekker je eigen oordopjes gebruiken van bijv. je Ipod of ander mp3 spelertje, want de United oordopjes zijn a la goedkopie en gaan volgens mij na verloop van tijd zeer doen in je oren. Ik maak de zakjes in elk geval nooit open en gebruik m'n eigen doppies. Nog mooier is als je noise cancelling oordopjes hebt, die filteren veel herrie eruit. M'n broer had die bij de Walmart gekocht afgelopen september en ik heb me rotgezocht afgelopen maart, maar kon ze niet vinden...
Inderdaad, de gratis oordopjes gaan je (mij) vrij snel irriteren.
Ik heb mezelf een paar jaar geleden bij BestBuy ook een noise-reduction koptelefoon (Sony) gekocht en het werkt echt.
Ik gebruik hem voor de Ipod en voor de inflight entertaiment. Zo gauw je hem "aanzet" krijg je een ruis, die het vliegtuiggeluid reduceert. Raar maar waar.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Ik heb ook m'n eigen oordopjes gebruikt (die ik ook voor mijn psp gebruik). Die van United zijn vrij lomp en je oren gaan er zeer van doen.
Dus zoals bij AA...
Verder, ik zou graag kijken of er nog plaats is bij economy plus voor mijn lange vluchten.
Maar ik ben bang als ik boek en betaal dat blijkt dat we geen goede plaats hebben (volgens seat guru dan)
groetjes, sven
Ik heb het vorige week bijgeboekt op de site van United voor dat je betaald kan je zien welke plaatsen er nog vrij zijn.
Laatst gewijzigd door Michael66; 23-07-09 om 12:24. Reden: full quote eruit
Hey Sven,
als ik je goed begrijp wil je upgraden naar Economy +? Je kunt dit op verschillende plaatsen doen. Hoe langer je wacht, hoe minder keuze. Dus is de methode die theovg aangeeft de handigste. Je bepaalt dan zelf op welke stoel je zit, uiteraard heb je de keuze uit de vrije stoelen. Je kunt dus in principe niet op een slechte plek gezet worden. Technisch gezien heb je geen recht op de gereserveerde stoel, je ticket geeft immers alleen recht op vervoer van A naar B in een bepaalde klasse. Andere mogelijheden om te upgraden zijn: bellen naar United en informeren naar de mogelijkheden tijdens het inchecken. Wanneer de economy overboekt is en de plus niet, worden sommige passagiers wel gratis geupgrade.
Tijdens onze vlucht waren er best nog een aantal economy+ stoelen vrij, alleen in de middenrij. De bemanning hield scherp toezicht dat er geen economypassagiers in de plussectie gingen zitten.
Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 22-07-09 om 09:25. Reden: quote gerepareerd