Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 95 van de 104 EersteEerste ... 45859394959697 ... LaatsteLaatste
Resultaten 941 tot 950 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

1. Top | #941
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cloggie68 Bekijk Berichten
    Zouden we door opa + oma kunnen laten gebruiken en zelf nieuwe kopen? Ik zit hieraan te denken omdat we dus nieuwe kartonnen kaartjes hebben gekregen en hier zit nog geen vingerafdruk op?
    De vraag is of je daar verstandig aan doet. Ik zie i.i.g. het voordeel zo 1, 2 3 niet, maar dat hangt waarschijnlijk af van welk soort tickets je voor de rest wil kopen. Gaan opa en oma 7 keer zwemmen? Die drie dagen Disney themaparken komen wel op, ze komen er eerder aan te kort.

En jullie hadden toch ook meer dan 2 kaarten laten upgraden? Dan lijkt het het handigst om de set compleet te houden. De vraag is ook of de company van opa en oma éénmalig is, of dat ze ook hopeloos verslaafd raken.In dat geval kan je het best direct voor de hele familie jaarkaarten kopen....\\/

2. Top | #942
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

Haha... die verslaving zal wel meevallen voor opa en oma ...alhoewel?? Ik denk echt dat zij aan 3 dagen genoeg hebben en ons dus niet alle dagen met ons mee zullen gaan. Een jaarkaart heeft alleen zin als de schoolvakantie in 2011 vroeg valt (en 2 weken is), en vooruitkijkend valt Pasen in 2011 heel gunstig dus misschien zelfs wel in de meivakantie!

We hebben 2 gewone en 2 kinderkaarten laten upgraden. Omdat ik toch nieuwe tickets moet aanschaffen dacht ik eraan om opa en oma die drie dagen te laten opmaken en zelf nieuwe non expirationals te kopen (bijvoorbeeld 7 dagen + waterpark)... Opa en oma hebben genoeg aan 3 dagen en dan nog naar Seaworld bijvoorbeeld...

3. Top | #943
    Ingeschreven
    Dec 2007

Opa en oma hebben genoeg aan 3 dagen en dan nog naar Seaworld bijvoorbeeld...
    Maar dan blijft de vraag hoe vaak ze meegaan om te zwemmen. Wanneer dat ook maar 1 of 2 keer is, blijf je met ongebruikte zwembadtickets zitten. Ik weet niet wat de upgrade heeft gekost maar dat lijkt ook zonde.

4. Top | #944
    Ingeschreven
    Jun 2008

Het zwemmen was $50 per ticket voor 7 dagen... zelfs als ze maar 2 of 3 dagen gebruiken zouden we dat er toch ook uit hebben?

Heb je een idee of het zou kunnen of kunnen we het er maar beter niet op gokken? Gaan de waterparken ook met de 'fingerprint'?

5. Top | #945
    Ingeschreven
    Dec 2007

Gaan de waterparken ook met de 'fingerprint'?
    Ja, dat wel. Koop je de tickets vooraf hier of direct bij Disney? In dat geval hoef je niet te gokken, want dan zou ik daar overleggen. Geloof nooit dat ze daar een probleem van maken. Alles voor de klant!

Maar ik blijf nog even zitten met het feit dat 'jullie' kaarten niet meer synchroon lopen met die van de kinderen. Je kunt dit natuurlijk oplossen door voor jullie bijvoorbeeld een 10 daagse never expire te kopen en voor de kids een 7 daagse, dan zijn jullie weer 'effen'. Is dat de bedoeling?

6. Top | #946
    Ingeschreven
    Jun 2008

Hoi... ja dat was inderdaad het plan zodat we weer synchroon lopen ja... of anders inderdaad een jaarkaart! Ik weet 'bijna' zeker dat een 7 (of meer) dagen disney niet aan opa en oma is besteed vandaar dat ik aan deze optie dacht. De vorige tickets hebben we via Undercover Tourist gekocht, misschien dat we nu gewoon maar ter plekke kaarten moeten regelen... in ieder geval bedankt voor het meedenken.

7. Top | #947
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

Zit even te kijken maar kom er niet echt uit wat de passen betreft van Disney.

als ik bijv. een 5 dagen pas aanschaf ben ik dan verplicht om dan 5 dagen achter elkaar naar een disney park te gaan of kan ik ook eens een dag thuis blijven zeg maar.En is het over een langere periode uit te smeren.

Moet er toch niet aan denken dan 5 dagen achter mekaar in een park rond te gaan lopen.

8. Top | #948
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Je moet die dagen binnen 14 dagen na de eerste dag dat je een park bezoekt opmaken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

9. Top | #949
    Ingeschreven
    Jun 2008

Precies! Je kunt het over 14 dagen uitspreiden (als je er zolang bent).

Wij hadden onze tickets trouwens laten omzetten naar unexpirational met 7 x waterpark. Nu las ik gister iets over Fun Visits en dát staat ook op onze tickets. Dat betekent toch dat je ook Disney Quest mag bezoeken?

10. Top | #950
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Yep, die Water Fun & More - optie geldt voor de twee waterparken, DisneyQuest en Wide World of Sports (bij die laatste niet als er "ticketed events" zijn).

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

Forum Rechten