Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 65 van de 86 EersteEerste ... 1555636465666775 ... LaatsteLaatste
Resultaten 641 tot 650 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

1. Top | #641

Standaard Re: Auto huren

Hallo NJit,

Ja dat bedoelde ik, via de US site als de NL site wordt dat gezegd- terwijl als je als Amerikaan boekt je wel kan kiezen tussen fuel wel of niet aankopen. Ik vraag me af of iemand dus een auto heeft gehuurd en verplicht was ad counter inderdaad af te rekenen via de creditcard ('CC').
    Laatst gewijzigd door Coolgang; 14-07-09 om 10:10.

2. Top | #642
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Coolgang Bekijk Berichten
    ... en verplicht as ad counter idd af te rekenen met CC.
    Huh? :-s:-s:-s

Linkje

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

3. Top | #643
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007

Standaard Re: Auto huren: in de buurt van WDW?

Je kan bij usareisen een auto huren je met de magical express laten rijden naar je disneyhotel en de auto de dag erna gaan ophalen bij het dolphin hotel .

4. Top | #644

CC=creditcard

5. Top | #645
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

ik denk dat Michael eerder viel over 'as ad counter idd'
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

6. Top | #646
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

dat denk ik ook. :?

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

7. Top | #647
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Voor wie het wil weten; onze Duitse autovrienden hebben de vroegboekkorting van 10% voor de winterperiode (tot 31-3-2010) weer op de site staan.

Ga er gelijk één boeken :-).
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

8. Top | #648
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Ga er gelijk één boeken :-).
    Je hebt nog even de tijd. De vroegboek-korting geld tot 31-10-2009.
    Verdere details hier.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

9. Top | #649

Hmm het lijkt of iedereen vanuit NL altijd een Goldpakket neemt bij Alamo. Zijn er echt geen gebruikers die geen Goldpakket nemen? Het scheelt je toch aardig wat geld als je zelf tankt..als je geen bijrijders hebt tenminste.

Ik heb inmiddels weer met Alamo of Dollar contact opgenomen. Alamo herkende de zaak maar deed dit alleen als er geen pomp in de buurt was. In Orlando zijn er genoeg id buurt. Dollar heeft er echt nooit van gehoord. Blijft vaag allemaal. USAreisen vind ik trouwens duur qua autohuur of ligt het aan mij? Ik kan als ik lang van tevoren boek een dikke SUV (Ford Expedition) bij Hertz voor ongeveer EUR 35 per dag krijgen- wat ik in nov 08 nog gedaan had.

Omdat ik niet lang blijf in Orlando (3 dagen) ga ik geen goldpakket nemen en kijken wat er gebeurt ad counter. Ook raar dat je via NL of DE geen Quicksilver nummer kan opgeven- is toch alweer express return service! Daar is Dollar dan weer goed in bij het terugbrengen van de auto, gratis express retun service indien beschikbaar!

10. Top | #650
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006

Een Goldpakket omvat meer dan een tank brandstof en een eventuele extra bestuurder. Het gaat voornamelijk om de verzekerde staat waarin je je voertuig bestuurd. Je zal de eerste echt niet zijn, die de rest van zijn leven blijft afbetalen na een aanrijding.
    Usa reisen duur? Dat hoor ik voor het eerst. Nog geen goedkoper alternatief gezien eerlijk gezegd. Maar houd me natuurlijk aanbevolen als rechtgeaarde Hollander \\/
    Enne express return service? Die heeft Alamo kennelijk niet nodig want ik ben altijd binnen enkele seconden/minuten klaar.
    Laatst gewijzigd door Michael; 21-07-09 om 15:14.

Forum Rechten