WAT vind je er niet gebruikersvriendelijk aan dan? De 'zee van informatie' staat allemaal onder elkaar op een prikbordpagina.. Ik vind dit zelf een stuk minder prettig lezen. Ik moet eerst het bericht openen om te zien waar het over gaat. Iets terugvinden per onderwerp gaat ook al niet echt prettig. Met als gevolg dat een onderwerp eens per 2 weken weer opnieuw aangemaakt wordt (omdat men niet ziet dat het ooit al een keer geopend is en men de zoek-functie niet gebruikt).Oorspronkelijk geplaatst door meannie
Op het Orlando forum gebruikt men hetzelfde systeem en hier zie je vaak dat een vraag beantwoord met 'is al een keer eerder gevraagd. Zie dit en dit en dit topic' met een link naar de topics.
Dat men moet wennen aan een forum kan ik me best voorstellen. Maar een prikbord is ook niet alles. Zie het prikbord bij de supermarkt. Hier is het meestal na een maand ook een zooitje omdat alle briefjes over elkaar heen geplakt worden en je de onderste briefjes niet meer kunt zien..
Gebruikersvriendelijk is zo'n loze term.. aub een wat concretere omschrijving van WAT je niet bevalt..
Het aantal actieve posters bepaald NIET of een forum gebruikersvriendelijk is of niet![]()