Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 35

Onderwerp: Frequent Flyer of Skymiles ofzoiets

  1. Top | #1
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Frequent Flyer of Skymiles ofzoiets

    hOi

    We hebben nog geen tickets voor Orlando (30 apr 2010) maar willen dit zeer binnenkort gaan regelen. Nu lees ik hier en daar wat dingen over dé spaarpasjes van verschillende maatschappijen en ik krijg de indruk dat je met 5 personen toch best wat miles spaart, op een retourtje A'dam - Orlando.
    Alleen; we weten nog niet met welke maatschappij dus ik kan nog nergens een pasje aanvragen. Ik heb totaal geen ervaring met zoiets omdat ik altijd denk "dat zet geen zoden aan de dijk" mede omdat ik niet vaak vlieg en als ik vlieg is t meestal binnen Europa met Ryanair.

    Stel, we boeken bij United of Delta of KLM: kun je dan bij je boeking zo'n pasje aanvragen en krijg je de punten van die 1e reis/boeking dan ook bij geschreven? We reizen met 5 personen waarvan 4 personen uit 1 gezin.

    Is t zinvol om me hierin te verdiepen?

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Frequen Flyer of Skymiles ofzoiets

    Kortweg; neen! Voor welke van de mileskaarten dan ook zou je toch regelmatig moeten vliegen met één van de deelnemende partners op die kaart om er wat aan te hebben..
    En ze zijn persoonlijk, dus je zou allemaal zo'n kaart moeten hebben en krijgt de miles ook per persoon, dus niet voor het gezin op één account.

    Wat wel makkelijk kan zijn is dat je je vlucht kunt volgen (wijzigingen) en je stoelen kunt schuiven voor je vluchten op de site van de airline.
    Maar dat kan ook met het reserveringsnummer en heb je de pas dus niet voor nodig.

    Maar raken jullie in het rijk de USAverslaafden, dan kan het nuttig zijn.
    Voorwaarde is dan wel dat je iedere keer met dezelfde (of één van de partners) airline vliegt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Frequen Flyer of Skymiles ofzoiets

    Het is altijd handig, alleen mag je helaas niet alles bij elkaar tellen; iedereen krijgt zijn eigen pasje. Het zal snel om ongeveer 10.000miles gaan (retour), al kan je daar op zichzelf nog niet heel veel mee, helaas ... Maar soms zijn er aanbiedingen op vluchten, dus heeft het misschien nog een klein voordeeltje.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #4
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Frequen Flyer of Skymiles ofzoiets

    Mhh oke ... weer wat wijzer geworden. Dankjewel!
    Wat ik kan doen is, na t boeken van de vlucht, een pasje aanvragen bij de desbetreffende maatschappij of heeft t dan geen zin meer?

    Ik ben zelf in 2002 en 2007 naar de USA geweest en 2010 zal zeer wrschlk niet de laatste x worden maar de vraag is inderdaad waar vlieg je dan mee? Ik weet t nu al niet meer van 2002, haha.
    2007 was KLM.

    thanks, mrloes

  5. Top | #5
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Frequen Flyer of Skymiles ofzoiets

    Ja, kan erna. Maar ik zou het gewoon doen, nadat je geboekt hebt. Afhankelijk van de maatschappij heb je dan bij het inchecken nog wat voordelen. En kan je het nummer alvast in de boeking zetten. Hoef je achteraf niet allemaal spullen en bewijzen op te sturen :mrgreen:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  6. Top | #6
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Frequen Flyer of Skymiles ofzoiets

    En zo'n pas is gratis? Verplicht je tot niets en is 'onbeperkt houdbaar' of ben je alle punten kwijt als ik bv pas weer in 2015 met die maatschappij vlieg?

  7. Top | #7
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Frequen Flyer of Skymiles ofzoiets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrloes Bekijk Berichten
    En zo'n pas is gratis? Verplicht je tot niets en is 'onbeperkt houdbaar' of ben je alle punten kwijt als ik bv pas weer in 2015 met die maatschappij vlieg?
    Pas is gratis en verplicht je tot niets, maar is niet onbeperkt houdbaar, voor de exacte voorwaarden kun je op de desbetreffende site van de airliner kijken. Niet iedere maatschappij heeft nl. dezelfde voorwaarden.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Frequent Flyer of Skymiles ofzoiets

    Bij United kan je je verdiende miles aan vrienden geven.
    "Transfer Miles from your account to another account
    Now you can share your miles with friends and family."

  9. Top | #9
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Frequent Flyer of Skymiles ofzoiets

    Dan zal ik vast snel veel vrienden hebben op t forum als ik bij hun boek!!

  10. Top | #10
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Frequent Flyer of Skymiles ofzoiets

    Je kan ook gewoon van die 5 pasjes alles op 1 pas zetten, dan koop je een paar miles bij en dan heb je een gratis vlucht (voor 1 persoon). Guus gaf in een ander topic aan dat je 55.000 miles nodig hebt voor een economy vlucht naar Amerika toe.
    Zelf ben ik daar ook voor aan het sparen, we hebben nu 2x 30.000 en binnenkort is dat dus 2x 40.000. Als je dus zoals United aangeeft alles aan een vriend/familie kan geven, dan kan ik de volgende keer dus al een gratis vlucht hebben voor 1 persoon.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •