Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 26

Onderwerp: [Huis] Southern Dunes

  1. Top | #11
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa-ervaring: Southern Dunes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duikkie Bekijk Berichten
    als de villa geen overgordijnen heeft , is het elke nacht een alien ophaal ervaring in je slaapkamer.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    En Gordijnen? In een villa? Die zie je maar zelden, je zult het met lamellen of luxaflex moeten doen. Vrijwel overal.
    Inderdaad, voor gordijnen ligt nog een hele markt open in de US :-$
    Mijn betere helft lost dit op door het donkerste laken uit de huiscollectie voor de schuifdeur/raampartij van de slaapkamer te hangen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #12
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Villa-ervaring: Southern Dunes

    Ik weet nog wel dat er 'smorgens vroeg in Southern Dunes, werd gras gemaaid, dus VOOR dat de golfers komen. Kan me niet herinneren of dat nou echt heel vroeg was, en wij waren toch vroeg op vanwege de jetlag.

    Last van licht in de slaapkamer heb ik niet, waar ik in NL woon is het ook nooit donker, dus toch nog 1 voordeel om in de Randstad te wonen

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    20

    Standaard Re: Villa-ervaring: Southern Dunes

    ik ga het weer proberen rustig schrijven

    als je bij arke boekt weet je dus niet dat je bij southern dunes uitkomt, doen ze allemaal heel geheimzinnig over, waarom weet ik niet.

    maar je komt dus aan op SD, krijg je een mooi papier met huisregels
    regel 5

    stilte tussen 11:00 pm en 7:00 am

    verbazend is dan ook dat ze elke nacht 05:00 am het gras gaan maaien en de zandbak gaan bijwerken. als ik schrijf elke dag is dat dus elke nacht ( om 4 uur hoor je trouwens de trein ( over gevoelige oren gesproken))

    natuurlijk hadden we daar niet ontzettend last van want we stonden toch al vroeg op wij willen florida zien ( maar 6:00 am was toch iets beter geweest)

    maar oke op een dag kwamen we langst het welcome center , en dachten toch maar even vertellen, en dag later had het ook effect mooi om 6:00 am graaimaaien wij tevreden helaas dag erna weer om 5:00 am ouwe gewoonte zeker.

    het opmerkelijke is dat ze het wel kunnen, maar hun eigen huisregels kunnen ze niet naleven. en in november is het om 5:00 am nog zwart buiten hoor, geen golfer voor 10:45 ( openingstijd ??)sta op de site van SD te zien ??

    ik ook nog gekeken of ik ergens van lakens voor of achter ramen kon hangen maar nee.

    al met al mensen van hotelbeds homes welcome center , snapte het ook niet dat maaien ( gekke hollanders zeker ) want gras groeit toch niet zoveel NEE in de nacht groeit het zeker niet, maar maaien zullen die duners

    kijk wij komen er wel overheen , maar ik ga toch eens proberen er achter te komen waarom dat niet om 10:00 pm zou kunnen. of hier gewoon niet over nagedacht of andere reden.

    gemeld bij arke , kunnen ze misschien vermelden ze maaien gras in de nacht, voor de rest heel rustig overdag

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    20

    Standaard Re: Villa-ervaring: Southern Dunes

    reactie gehad van southern dunes :

    dus al die mensen die niets horen zijn zeker doof want ze maaien dus al 18 jaar lang om 5:30 ( 5:00 dus bij ons)

    Good Afternoon.
    It may be helpful for you to know that the golf course is owned and operated
    by a private owner and is not governed or bound by the rules of the Home
    Owners Association.

    Late night maintenance does not work as it would be dark the entire time we
    are preparing the course. In the morning we only half to deal with the
    darkness for an hour. It take 4 hours to mow tees fairways & greens along
    with raking the bunkers. If we start at 5:30 in the morning we get ahead of
    play and allows us to give golfers a fresh cut that ensures the best
    possible playing surfaces. We have maintained the course this way for 18
    years and it works very well for us.

    Thank you for your input and I hope you understand our position, although
    you may not agree with it.

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Netherlands, The Hague
    Berichten
    38

    Standaard Re: [Huis] Southern Dunes

    S.D. mooie villa, rustige ligging. Ach en je schiet zo de I-4 op richting al het 'gebeuren'.
    Wij huren alleen maar villa's in parken gelegen aan de US-27. Die zijn wat nieuwer dan die van Kissimmee. Te denken valt aan: Florida Pines, Palm Key, Santa Cruz, Westridge. Deze parken liggen tussen de 192 en de I-4.

  6. Top | #16
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: [Huis] Southern Dunes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ellen.kr Bekijk Berichten
    Te denken valt aan: Florida Pines, Palm Key, Santa Cruz, Westridge.
    Dit zijn écht geen parken hoor... maar gewoon woonwijken...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Netherlands, The Hague
    Berichten
    38

    Standaard Re: [Huis] Southern Dunes

    Hihi, je hebt gelijk, Corrus, het is geen Center Parcs gebeuren nee!
    Maar heb je er met Kerst wel eens doorheen gereden? Je kijkt je ogen uit, al die versieringen en lichtjes!

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sleeuwijk
    Berichten
    98

    Standaard Southern dunes, ervaringen??

    Wij hebben voor onze vakantie in februari een villa gehuurd via usafunvacations op het park southern dunes.
    Nu is mijn vraag heeft iemand hier recent nog ervaringen? Heb de zoekfunctie gebruikt, maar daar kwam recent niet meer iets uit.
    Dus ik was benieuwd. Want nu het toch gauw dichterbij komt vind ik het toch allemaal wel spannend worden, en hoop ik dat de villa niet tegen zal vallen. Want als ik via andere sites kijk (engelse bv) zien sommige villa's er prachtig uit, en sommige heb ik mijn twijfels.. En zo ook de recenties.. Al zijn die ook niet echt recent meer te noemen..
    Dus ik hoop dat hier mensen zijn die bij mij de twijfels weg kunnen nemen, of me nog tips kunnen geven

    Bedankt!

    ps, ik weet dat sommige van jullie het wat ''ver'' weg zullen vinden...

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    24

    Standaard Re: Southern dunes, ervaringen??

    @Iris1990
    Wij zijn in oktober 2012 nog op Southern Dunes geweest en het is ons daar best bevallen. Het park is mooi en het is handig dat er direct bij de ingang een Walmart zit. Aan de weg die langs het park gaat (is het de 27?) zijn er voldoende winkels/restaurants te vinden, zeker die van de grote ketens. De meeste huizen zijn typisch Amerikaans (duhh ;-)) en de inrichting ervan is heel verschillend omdat ze van verschillende eigenaren zijn. Sommige huizen zijn permanent bewoond trouwens. Al met al ziet het er netjes onderhouden uit; de woningen op het park zijn naar mijn mening wel wat gedateerd, ik schat dat Southern Dunes al een kleine 30 jaar bestaat, maar dat weet ik niet zeker.
    Zolang je een lekker (verwarmd) zwembad hebt, en een goed bed zou ik me niet teveel zorgen maken, veel 'thuis' zul je niet zijn :-).

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sleeuwijk
    Berichten
    98

    Standaard Re: [Huis] Southern Dunes

    @Nirak

    Hartstikke bedankt voor je reactie! Stelt mee een beetje gerust.. Nu het dichterbij komt heb ik wel beetje zenuwen, en dan zeker als je ook nog af en toe een slechte revieuw leest! haha
    Maar het hoeft geen 5 sterren te zijn, en zoals je zelf al zegt, veel ''thuis'' zullen we niet zijn, maar idd mijn bed moet wel goed zijn!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •