Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 13 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 123

Onderwerp: [Reisverslag] Ta2 Gerrit: Biketoberfest 2009

  1. Top | #11
    Stamgast mineke's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    ilpendam
    Berichten
    246

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit - Biketoberfest 2009

    wil jullie ook heel veel plezier wensen, ga zeker jullie verslag/blog lezen

    grtjes Mineke
    Laatst gewijzigd door mineke; 26-08-09 om 23:11.

  2. Top | #12

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit - Biketoberfest 2009

    Ik zal er de 15e ook zijn om de 16e terug te vliegen.
    Wedden dat ik de éérste, met een Biketoberfest Tshirt, op Belgische/Nederlandse bodem zal zijn... Héhé!
    (ter plekke gekocht dan toch.)

  3. Top | #13
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit - Biketoberfest 2009

    Heel veel plezier! IK zal zeker je verslag volgen.

    Helaas zijn we er deze keer niet bij op het biketoberfest, we keren 12 okt. weer terug.

    groetjes Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  4. Top | #14
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit - Biketoberfest 2009

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten



    En wat er in die acht dagen allemaal gebeurt kunt U hier volgen.
    ...en dat zullen we, zeker gezien de veelbelovende foto, waarop je door je vechtgenote zo te zien stevig in de houdgreep (zie ik daar een Scania-knuistje?) gehouden wordt, vast weer met plezier doen!



  5. Top | #15
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit - Biketoberfest 2009

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beekenka Bekijk Berichten
    Veel plezier, heb dit jaar het "Sturgis"-gebeuren mogen meemaken. (1e week aug)1 Week gekampeerd (KOA Keystone) op ongeveer 1 uur rijden ervandaan, 1 dag in en om Sturgis rondgesjouwd. Als niet-biker grappig om mee te maken.
    Sturgis staat voor ons voor volgend jaar weer op het programma in combi met een mini rondreis. We hebben een chalet gehuurd in Hill City, naast de KOA.
    Het wordt onze vijfde Rally, en ik heb er nu al weer zin aan :-P

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaVerslaafde Bekijk Berichten
    Klinkt goed. Laat maar weten waar je zit dan komen we er wel 1tje halen ;-)
    Aangezien we deze keer toch niet zo veel op sjouw gaan als andere keren zal ik wel een dag prikken waarop we "thuis" zijn. U hoort nog van ons

    Ik ben blij om te zien dat jullie mijn geneuzel, gewauwel, ge-OH (doorhalen wat niet van toepassing is) op schrift nog niet zat zijn.
    Dat geeft de burger weer moed en motivatie \\/
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #16
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit - Biketoberfest 2009

    Als alles vandaag gepakt is en aan alle formaliteiten is voldaan, rest mij niets anders dan jullie morgen een hele fijne, veilige reis te wensen. Keep your company (en koffers.....:winktogether en have fun!



  7. Top | #17
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit - Biketoberfest 2009

    Bedankt, Ton. Ik wou net aan een stukje pré-verslag beginnen, dus daar gaat ie.

    Het Uur U is nakende, dus zijn we druk in de weer met allerlei "dingen".
    Nog een paar uurtjes werken en dan gaan de tassen uit het stof om gevuld te worden met bijna niks, al zal er deze keer wel een wat vreemdere inhoud in zitten in de vorm van Oudhollandsch voedsel.

    Dat krijg je met die overzeese landgenoten. Verder gaat er niet veel mee, al zal dat als gewoonlijk toch altijd weer te veel zijn.
    De Check-in bij US Airways is op dit moment gaande, maar door het gemis van een paar paspoortnummers nog niet geheel voltooid. Ze zijn, letterlijk, onderweg.

    Ik ben de hele week al bezig met bellen en mailen met de US en UK, om toch vooral alle bestelde goederen maar op tijd in Florida in het algemeen, en Lindfields in het bijzonder te krijgen, en het lijkt er op dat dat weer gaat lukken.

    De UK correspondentie ging voornamelijk over de key-code (die onveranderd is :-\") voor het huis, maar zowel de mailserver als de telefoon van huisbaas Joanne waren disponibel, dus het werd nog een hachelijke onderneming.
    Ze zal toch niet failliet zijn ?, aldus de eega. In dat geval zijn we dakloos, maar eveneens in dat geval bieden de meegebrachte presidenten vast wel een passende oplossing.

    Gelukkig leiden er meer wegen naar, in dit geval, Engeland, en via een ander mailadres komen we toch aan onze "bekende" gegevens. Directions & community-map zaten er niet bij, maar we vinden onze weg wel :mrgreen:

    Hedenochtend wordt besteed aan het uitprinten van allerlei vouchers, itinerarys, bestellijsten, het opschonen van de camera en aanverwante zaken.
    Vanavond vullen we de bagage, en in de morgenstond, of eigenlijk een 1½ uur daarvoor worden we gebust naar de Haarlemmermeer.

    Maar daarover de volgende keer.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 09-10-09 om 12:55. Reden: haast, woorden vergeten
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #18
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit - Biketoberfest 2009

    Goede reis Gerrit. Morgen is het hier de laatste dag van een "heat wave" dus je hebt geluk dat je in koeler weer aankomt. Ze zitten allemaal hier met smart op jullie te wachten want het is zo ontzettend stil hier overal, ze zijn blij dat er weer een goede klant deze richting uitkomt.

    Greetz,
    Walter & Ton

  9. Top | #19
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit - Biketoberfest 2009

    Ooh ooh wat een bofkonten, morgen al naar de USA. T klinkt allemaal prima, t regelen en snel nog ff dit & dat doen. Hoort erbij!
    Ben benieuwd naar je verslag en foto's, wordt vast een super vakantie.
    Take care, geniet er van en kom terug met mooie verhalen! - mrloes -

  10. Top | #20
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit - Biketoberfest 2009

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaVerslaafde Bekijk Berichten
    Goede reis Gerrit. Morgen is het hier de laatste dag van een "heat wave" dus je hebt geluk dat je in koeler weer aankomt. Ze zitten allemaal hier met smart op jullie te wachten want het is zo ontzettend stil hier overal, ze zijn blij dat er weer een goede klant deze richting uitkomt.

    Greetz,
    Walter & Ton
    Blij te horen dat het wat koeler gaat worden =D>, kan de lange broek ook mee.
    De detailhandel kan gerustgesteld worden, we hebben dollars bij ons.
    Vooral vriend Marcel (en vrouw Tineke) die zoveel dollars meenemt dat ik me afvroeg of hij wel wist dat we maar 8 dagen gingen, en geen 8 weken.

    Ze hebben met z'n tweeën 1 koffer en zijn gevoegelijk van plan om op de terugweg minimaal de 4 toegestane à 23 KG per stuk mee te nemen.
    Dus als er aan het eind van de week geen 3XL shirts meer te krijgen zijn, dan weten jullie hoe het komt.

    We hebben een redelijk vol (shop)schema wat direct al op Zondag aanvangt. Naar (Destination) Daytona en New Smyrna Beach om wat onderdelen ("en wat ik verder nog tegenkom" aldus Marcel) af te halen.
    Maar ook zal er af en toe een rustpunt ingelast worden omdat Tineke dat vast niet allemaal gaat trekken. Ze zit nu in een goede periode, ze heeft MS, maar je moet dat uiteraard niet gaan forceren.

    Dan moet Marcel (volgens hemzelf) maar een dagje alleen shoppen :lol:.
    Of we gaan naar de schietbaan. Iets waar beide dames toch niet heen willen.
    Al met al zal er zeker ook nog wel wat tijd overschieten om vakantie te vieren :mrgreen:.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •