Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 18 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 173

Onderwerp: Plaatsen in vliegtuig

  1. Top | #31

    Standaard

    Ebelix, wij hebben inderdaad een e-ticket. Hoe gaat dat in zn werk dan met je eigen stoel reserveren? ben al op de website geweest, maar kan er niet uit op maken waar je moet zijn om je stoel te bevestigen.

    Alvast bedankt!

  2. Top | #32
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik weet niet zeker of dat bij United ook zo is, maar bv. bij Delta en bij Continental kun je met je reserveringsnummer (even opvragen bij je reisburo) zelf je stoelen vastleggen, of zelfs veranderen.
    Het werkt erg makkelijk, een kind kan de was doen.
    Succes, Eric

  3. Top | #33
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Eric heeft gelijk. Bij United kan je, zover ik het kan zien, niet zelf de geboekte stoelen wijzigen. Het reisburo kan dat wel en wellicht staat er in het e-ticket nog iets over vermeld.

    Succes
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  4. Top | #34

    Standaard

    okee, nou op united kon ik daar inderdaad niets over vinden, maar we zullen even met Exit reizen bellen dat zij dan stoelen kunnen reserveren.

    we hadden het al gevraagd maar ze wilden het niet doen, maar als ik zeg welke stoel ik precies zou willen zitten, (als die natuurlijk beschikbaar is) moeten ze het toch wel doen?! :wink:

  5. Top | #35
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    52

    Standaard

    Wij zijn net terug van 3 weken states....vluchten naar Cincinnati-La vegas-Atlanta-Miami-Atlanta_amsterdam... allemaal via delta..

    stoelen van te voren via reserveringsnummer online vastgelegd ! werkt super...
    The truth is out there....... Somewhere.

  6. Top | #36
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    11

    Standaard Plaatsen in het vliegtuig reserveren

    Kan iemand mij vertellen wanneer :roll:we de stoelen in het vliegtuig kunnen reserveren.We vliegen pas in juli maar het zou fijn zijn als we nu vast:-D een goed plekje kunnen uitkiezen. We vliegen met KLM -Delta en Air France en hoe weet je nou in wat voor:?: vliegtuig je dan zit? Iemand ervaring???? [-o< Irma

  7. Top | #37
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: stoelen in het vliegtuig reserveren

    Deze pagina al bekeken bij de KLM? http://www.klm.com/travel/nl_nl/inde...ypoint=riatab#

    Wanneer kunt u online inchecken?

    U kunt zowel voor uw heen- als voor uw terugreis online inchecken (gewoonlijk vanaf 30
    uur tot 1 uur voor vertrek).
    Reist u alleen of in een groep van maximaal negen personen, dan kunt u profiteren van het gemak van internet check-in! U kunt met zowel handbagage als ruimbagage online inchecken. Het enige dat u nodig heeft is een e-ticket op een van onderstaande vluchten.


    Internet check-in is beschikbaar voor de volgende vluchten
    • alle vluchten die door KLM worden uitgevoerd
    • alle KLM-vluchten die door Air France, Northwest Airlines, Continental Airlines en Kenya Airways worden uitgevoerd
    • alle KLM-vluchten die door Malev Hungarian Airlines, Ukraine International Airlines en Aer Lingus worden uitgevoerd, alleen vertrekkend vanuit Amsterdam
    In uw boekingsbevestiging vindt u informatie over welke luchtvaartmaatschappij de vlucht uitvoert.


    Vooraf inchecken is niet op alle luchthavens toegestaan.
    Vanwege immigratie-, veiligheids- en luchthavenbeperkingen is het op bepaalde luchthavens niet mogelijk uw eigen instapkaart vooraf te printen. In dit geval kunt u inchecken bij een selfservice incheckautomaat of bij de incheckbalie op de luchthaven.
    Klik hier voor een lijst van luchthavens met voorzieningen voor internet check-in.


    Afwijkende inchecktijden
    Voor de volgende vluchten is internet check-in vanaf 24 uur tot 1 uur voor vertrek beschikbaar:
    • Vluchten van Amsterdam naar de VS.
    • Vluchten van Londen Gatwick, Parijs (CDG), Frankfurt, Dusseldorf en Brussel naar de VS die uitgevoerd worden door Northwest Airlines.
    • Vluchten naar Amsterdam vanaf Abu Dhabi (KL0455), Ca&#239;ro (KL0554), Kaapstad (KL0598), Delhi (KL0872), Dammam/Dahran (KL0440), Dubai (KL0428), Hyderabad (KL0874), Kano (KL0577), Koeweit (KL0458) en Teheran (KL0434).


    Bespaar tijd wanneer u naar de VS reist
    Amerikaanse regelgeving vereist dat passagiers die naar en vanuit de VS reizen om aanvullende
    informatie wordt gevraagd. U kunt tijd besparen op de luchthaven door deze gegevens vooraf al
    online in te vullen. Dit zijn de specifieke voorschriften met betrekking tot bestemmingen in de VS.


    Reizen vanuit de VS
    Wanneer u vanuit de VS reist, kunt u gebruikmaken van internet check-in op de website van
    Northwest Airlines: www.nwa.com
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #38
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    43

    Standaard Re: Stoelen in het vliegtuig reserveren

    Voor een ieder die met KLM reist, contact mij. Ik werk bij de KLM op Schiphol en kan vaak wel wat leuks regelen qua seat assignment. Geen garantie, maar vaak lukt het wel....

    TIP: Je kan bij ons exit seats reserveren. Kost 50 eurie extra p.p
    Laatst gewijzigd door Geert76; 19-02-08 om 12:38.

  9. Top | #39
    Regelmatige Bezoeker annette's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Nijmegen (voorheen Oosterhout)
    Berichten
    29

    Standaard Re: Stoelen in het vliegtuig reserveren

    Bij Delta kan je niet meer online inchecken voor de internationale vluchten. Wel nog voor de binnenlandse vluchten.

  10. Top | #40
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Stoelen in het vliegtuig reserveren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert76 Bekijk Berichten
    TIP: Je kan bij ons exit seats reserveren. Kost 50 eurie extra p.p
    Ik noem het gewoon geldklopperij.. Maar goed, ook de Blauwe Zwaan moet vliegen...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •