Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 96 van de 97 EersteEerste ... 468694959697 LaatsteLaatste
Resultaten 951 tot 960 van de 969

Onderwerp: Vliegtickets voor 2004-2010

  1. Top | #951
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    22

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    We moeten alleen nog een kleintje bijboeken, want onze dochter gaat over (volgens planning) 3 weken bevallen. Die moet ik dan later bijboeken. Volgens Martinair GEEN PROBLEEM .... Ik heb het nog extra laten uitzoeken, want ik wilde het '100% zeker weten' ... Maar ik ben benieuwd.
    Wel lekker hoor :lol: !
    Nou Robert Jan, ondertussen ben je een heel stuk wijzer he?

  2. Top | #952
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thefreeze Bekijk Berichten
    Nou Robert Jan, ondertussen ben je een heel stuk wijzer he?
    Inmiddels ben ik een wijs man inderdaad #-o
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #953
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Vliegtickets rond kerstperiode

    Ik zit een beetje rond te kijken naar vliegtickets, wel dan nog van dit jaar aangezien je ze van volgend jaar nog niet kan bekijken, maar vanaf welke tijd is het beste dat je tickets koopt voor December?
    Ik heb al rond zitten speuren op het forum maar kan niet echt iets vinden over ticketprijzen in Dec..
    En voor de mensen die al eens rond de kerst naar Florida zijn geweest, wat hebben jullie zo'n beetje betaald voor een vliegticket? Wat voor prijs mag je verwachten?

    Ik zit nog wel een beetje te dubben of het wel de moeite waard is, wij gaan namelijk meestal in September en dan is het goed te doen qua drukte.
    Nu heb ik het net het topic gelezen over 'kerst in Orlando' maar is het wel te doen met een kleine? Kan je nog wel normaal door een park lopen of is het echt gigantisch druk? En hoe zit het met de winkels, ook overvol??

    Hoop graag op wat info voordat ik weer druk ga sparen :razz:

    Groetjes Natalie
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  4. Top | #954
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegtickets rond kerstperiode

    Tickets zijn duurder dan in September, denk dat je 50% extra moet rekenen als je ze tijdig boekt. Met tijdig bedoel ik dan zodra ze te boeken zijn.

    De drukte in de parken schat ik toch wel 2 á 3 keer zo druk als in september en je hebt dus lange rijen voor de attracties.

    Als je echt rustig in de parken wil lopen zou ik kiezen voor September/Oktober leuk rond de Halloween tijd.

    En bij de Malls is het zoeken naar een parkeerplek en is het ook stukken drukker dan in September.


  5. Top | #955
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Vliegtickets rond kerstperiode

    Ja dat dacht ik al, het is nogal een verschil als ik de prijzen van dit jaar zie.
    We zitten nu voor nog geen 400eurie in het vliegtuig en in Dec toch wel rond de 6 a 700 euro.
    En die drukte..tja daar ben ik ook niet zo'n fan van. Wilde altijd wel een keer rond de kerst naar Orlando maar moet nu toch maar eens even alle voor en nadelen op papier gaan zetten.
    Wij zijn gewoon gewend aan lekker relaxed door het park heen hobbelen en niet al te lange wachttijden, maar ik denk dat ik me kapot schrik als ik met de kerst ga haha!

    Ben je al eens rond de kerstperiode geweest?
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  6. Top | #956
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegtickets rond kerstperiode

    Afgelopen jaar zijn wij met kerst geweest ook om het eens gezien te hebben met de kerst, op zich is het leuk de parken in kerstsfeer te zien maar ik had er meer van verwacht. Wel leuk was het om in alle hotels van Disney te kijken waar veel dingen gemaakt waren van gingerbread. Zelfs levensgrote huisjes.

    Maar om de parken e.d. te zien is het niet de juiste tijd.

    Wat wel weer erg leuk en mooi is is het oud en nieuw spektakel in Epcot, maar dan zou ik je eerder adviseren om na de kerst die kant op te gaan en de eerste 2 weken van januari te blijven. Ik verwacht dat het in Januari weer erg rustig is in de parken maar weet dat niet uit eigen ervaring.


  7. Top | #957

    Standaard Re: Vliegtickets rond kerstperiode

    Hoihoi,
    wij vertrekken 15 dec en komen 7 januari terug. Voor ons is het de eerste echte keer dat we door FL gaan hobbelen met een campertje, ben benieuwd.

    Tussen Kerst en Oud/Nieuw willen we weg zijn uit Orlando e.o. vanwege de drukte waar jij het over hebt, eventuele parken bezoeken we daarvoor of de laatste paar dagen.

    Wij hebben betaald € 510,- en dit was incl. eerste 2 nachten 4-sterren hotel op steenworp van Seaworld. Ik vond het een goede prijs voor die periode!

    Groet,
    Marcel

  8. Top | #958
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Vliegtickets rond kerstperiode

    Hoi Marcel,

    Zo dat is zeker een goede prijs zeg, die was ik nog niet tegengekomen!
    En mag ik vragen waar je je tickets heb gekocht?
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  9. Top | #959
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Vliegtickets rond kerstperiode

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marceljanssen Bekijk Berichten
    Wij hebben betaald € 510,- en dit was incl. eerste 2 nachten 4-sterren hotel op steenworp van Seaworld. Ik vond het een goede prijs voor die periode!
    Dat is zeker een goede prijs, wij betaalden 689,- vertrek 23-12 en terug 7-1, met United.

    Edit, bij Exit zie ik t/m 24-12 609,-- en daarna 555,-- euro, maar het is altijd afwachten of ze de goedkoopste klasse nog hebben.
    Laatst gewijzigd door sonja; 29-08-10 om 15:29. Reden: aanvulling

  10. Top | #960
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    156

    Standaard Re: Vliegtickets rond kerstperiode

    Als het je gaat om de kerstsfeer, die is er al vanaf eind november
    wij gaan ook specifiek voor die periode daarheen, maar vliegen voor de kerst weer terug. had ons ook erg leuk geleken daar kerst te vieren maar ivm de kosten toch niet gedaan, ook de prijzen van de hotels lagen in die tijd een stuk hoger, voor zover wij ons daarop georienteerd hebben



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •