Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 63 van de 97 EersteEerste ... 1353616263646573 ... LaatsteLaatste
Resultaten 621 tot 630 van de 969

Onderwerp: Vliegtickets voor 2004-2010

  1. Top | #621

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2010

    Hallo,

    Ik heb tickets geboekt bij het World Ticket Center voor 5 volw. en 2 kinderen, was met Martinair 4400 euro kwijt incl alles. Is een goede deal toch? Wel goed kijken, per dag kan heel veel verschil in zitten.:razz:

    Groeten Monique

  2. Top | #622

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2010

    Sorry ben nog nieuw op het forum.:-&

    Maar we gaan 21 juli weg en 12 augustus 2010 weer terug. Geboekt bij World Ticket Center. We vertrekken vanaf Amsterdam rechtstreeks naar Orlando met 5 volwassen en 2 kinderen van 7 en 9 jaar.
    We hebben 4400 euro incl alles betaald, dus komt niets meer bij.

    Goede prijs? Volgens mij wel als ik andere prijzen zie.... Ik dacht het gaat ons nooit lukken onder de 800 euro pp... En we gaan rechtstreeks, dat vind ik ook wel lekker.

  3. Top | #623
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2010

    Wij gaan van 14 juli tot 11 augustus, ook gekeken bij World Ticket Center en verreweg het goedkoopste met Martinair. Voor 3 volwassenen 2224 euro. Goedkoper kan het nog via Dusseldorf en dan met Martinair vanaf Amsterdam. Raar maar waar ..... (Vliegtickets.nl). Bij WTC rekenen ze wel behoorlijk wat Customer Service Charge en Dossierkosten? Dat zie je niet direct bij de zoekopdracht! Wel ben ik benieuwd met je ervaring met WTC. Heb je al betaald? Is de deal al bevestigd? Wanneer krijg je je tickets/etickets. In de voorwaarden staat nl. dat prijzen pas definitief zijn als je de tickets hebt en de betaling is geaccepteerd? Ik wil wel boeken maar heb toch enige twijfels.... Misschien kun jij die wegnemen...... B.v.d.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-11-09 om 06:55. Reden: full quote eruit

  4. Top | #624
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2010

    Yes! Na lang aarzelen, toch geboekt! \\/

    Periode: 4-8-2010 t/m 18-8-2010
    Route: Amsterdam-Orlando
    Maatschappij: Martinair
    Personen: 5 volwassenen
    Geboekt bij: World Ticket Center
    Totaalprijs: € 3595
    Opmerkingen:Ze rekenen 635 voor een ticket, € 420 customer service charge en € 25 dossierkosten. Vervolgens krijg je dan wel weer € 50 korting.

    O man, ik zit al zo lang te koekeloeren en heb zo'n zin om weer heen te gaan! Dit keer gaat manlief ook mee. De vakantieperioden vallen nu gelijk en ons oude hondje, waarvoor er één persoon thuis moest blijven is afgelopen januari op 18 jarige leeftijd overleden :cry: Triest, maar nu kunnen we wel weer samen weg.
    De komende maanden ga ik lekker genieten van alle voorpret en op zoek naar villa of townhouse en huurauto. Natuurlijk komen er ook de nodige Disney Tickets :grin::grin:

  5. Top | #625
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    113

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2010

    Periode: 25 juli 2010 t/m 19 augustus 2010
    Route: Brussel - London Heathrow - New York JFK
    Maatschappij: American Airlines
    Personen: 4
    Geboekt bij: AA.com, via Kayak.com
    Totaalprijs: E1696 (424 PP)
    Opmerkingen: Het lijkt alsof je bij AA.com alleen US billing address kan doen voor Creditcard maar ik heb NL adres gegeven en United States als land ingevuldt... me is happy

  6. Top | #626
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2010

    Periode: 14 juli t/m 11 augustus 2010
    Route: Amsterdam - Orlando
    Maatschappij: Martinair
    Personen: 3 volwassenen
    Geboekt bij: World Ticket Center
    Totaalprijs: 2038 euro

    Opmerkingen: Heb deze week bij de internetaanbieders wat offertes opgevraagd voor bovenstaande data. Bij WTC moet je om alle kosten (Customer Service Charge en Dossierkosten) de offerte tot ,,bijna bevestiging'' doorvoeren om deze kosten te zien. Heb ik dus ook gedaan en toen gecancelled. Tot mijn verbazing beschikt WTC dan toch over je gegevens (tenminste als je die juist invuld). Werd vanmorgen gebeld door vriendelijke dame of ik nog interesse had. Ze had een prachtige aanbieding voor 2038 euro. Scheelt toch weer bijna 200 euro met afgelopen week. Merkwaardig dat ze je gegevens gebruiken.... in dit geval minder erg maar toch ..... Eindelijk eens een voordeeltje.... Kon ik wel gebruiken..... Prijzen bij WTC voor Martinair non-stop zijn op dit moment scherp. Scheelt soms honderden euro's met andere aanbieders.... Reden van WTC, traject loopt via Martinair Duitsland. Geloof ik direct want heb bovenstaande data ingevoerd vanaf Dusseldorf (vliegtickets.nl). Ben je klaar voor zo'n 1850 euro (3 volw.). Heb alleen geen zin om bij terugkomst alleen voor de koffer nog weer naar Dusseldorf te vliegen. Dan wil je ook weer naar huis.... Bagage wordt doorgelabeld naar Dusseldorf, dus je moet he.... Veel succes met boeken. Als ik de geleerden moet geloven worden de vliegtarieven alsmaar scherper. Nu al geboekt om rechtstreeks te vliegen na een aantal keren met 1 tussenstop.
    Laatst gewijzigd door pzomerdijk; 20-11-09 om 21:57.

  7. Top | #627
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pzomerdijk Bekijk Berichten
    Periode: 14 juli t/m 11 augustus 2010
    Route: Amsterdam - Orlando
    Maatschappij: Martinair
    Personen: 3 volwassenen
    Geboekt bij: World Ticket Center
    Totaalprijs: 2038 euro
    Daarmee heb je flinke mazzel gehad :smile: Ik heb de prijzen een paar dagen in de gaten gehouden en zag ze nergens voor dat bedrag en heb (gelukkig) geboekt. Uiteindelijk heb jij ze zelfs nog 200 euro goedkoper. Als je nu op zoek gaat naar tickets in die periode, zijn de goedkoopste alweer honderden euro's duurder dan degene die wij hebben. Met 5 volwassenen loopt dat bedrag zomaar op naar 1000 euro en daar weet ik wel een leukere bestemming voor ;-)
    Laatst gewijzigd door Njit; 22-11-09 om 11:27. Reden: Quote ingekort

  8. Top | #628
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2010

    Ik houd er zelf niet zo van om dit te posten omdat ik zelf in de afgelopen jaren altijd het idee had dat een ander het veeeel goedkoper kon dan wij. Nu eindelijk zelf eens mazzel en op een beetje merkwaardige manier. Als je weet dat ik het volledig ingevulde scherm al had staan voor 2317 euro toen de telefoon ging..... Nou ja, in de komende periode zullen er vanzelf weer aanbiedingen komen die weer heel scherp zijn.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-01-10 om 22:13. Reden: full quote eruit

  9. Top | #629
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Ede GLD
    Berichten
    117

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2010

    Periode: 7 april t/m 29 april 2010
    Route: Amsterdam - Orlando
    Maatschappij: Martinair
    Personen: 4 volwassenen & 1 kind (3 jaar)
    Geboekt bij: Martinair
    Totaalprijs: 2683 euro
    Volgend bezoekje Jun/Jul 2014
    Vorige keren: Nov. 2013, Nov. 2012, Jun. 2012, Sep. 2010, Apr. 2010, Okt 2009, Apr. 2009, Sep. 2008 en Apr. 2004

  10. Top | #630

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2010

    Periode: 8 mei 2010 t/m 29 mei 2010
    Route: Amsterdam - Orlando
    Maatschappij: Martinair
    Personen: 2 volwassenen & 1 kind (3 jaar)
    Geboekt bij: reisbureau Effting
    Totaalprijs: 1557 euro (incl. reserveringskosten etcetera)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •