Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 97 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 969

Onderwerp: Vliegtickets voor 2004-2010

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker Syl71's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hengelo OV
    Berichten
    60

    Standaard Goedkope vliegtickets

    Er zijn veel verschillende sites voor het zoeken naar eindeloze goedkope vliegtarieven. Hoewel ik nu voor de fun, wij hebben de onze reeds geboekt, steeds eens check op tarieven ben ik op nog geen enkele site de veel goedkopere tickets tegengekomen die wij zelf hebben geboekt via het reisburo.

    Ik weet dat men vaak de instelling heeft dat internet vele malen goedkoper zou zijn dan boeken op een reisburo maar dat is zeker niet altijd juist.

    Je moet alleen het juiste reisburo zien te vinden die alle moeite voor de klanten neemt het meest voordelige uit te zoeken.
    Wellicht is het voor velen van jullie een optie een keer vanaf Duitsland te vliegen, de meer te maken kilometers (mensen uit het westen) wegen veelal ruimschoots op tegen de soms veel hogere vliegtarieven die de Nederlandse markt hanteert.

    Het is maar een ideetje....

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    den haag
    Berichten
    21

    Standaard Prijs van vliegtickets

    Hoeveel kostte het voor jullie om van amsterdam naar orlando te vliegen?
    Voor mij was het 810 euro met continental. Komt dat door het hoogseizoen, heb ik te laat geboekt zodat er niks meer over was of komt het omdat ik 90 dagen blijf???? Of is de prijs redelijk? Het reisbureau zei dat het de goedkoopste vlucht was die ik kon krijgen voor 25 juni...

  3. Top | #13
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Oh, dat vind ik leuk.....wij hebben €511,00 betaald!!! Van A'dam naar Orlando met Martinair hoogseizoen. Wij hebben al in November geboekt en dan zijn de 'goedkoopste' tickets er nog......

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker monique2331's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    34

    Standaard Re: hoe duur was jullie ticket?

    nou ik vlieg volgende week woensdag naar orlando met brittisch airways en ga wel twee weken maar dat koste me 348 euro waar nog wel 143,71 euro luchthaven belasting bij kwam dus dat is een stuk goed koper wat u betaalt heb.

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker monique2331's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    34

    Standaard Re: hoe duur was jullie ticket?

    ik heb vandaag reis geboekt naar florida. We vliegen naar miami met martinair en overnachten daar een dag en dan rijden we naar de omgeving van sarasota en verblijven daar 2 weken in hotel. deze reis kost per persoon met vlucht naar miami en weer terug, twee weken auto, twee weken hotel 950 euro per persoon. alles in totaal dus. dus dat is nog goedkoper.

  6. Top | #16
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: hoe duur was jullie ticket?

    En ik vlieg in oktober naar Miami via Cincinnati voor € 320,00 + taxes..
    Maar ja, dat is laagseizoen, lang vooruit geboekt en ik was ook nog flexibel met datums. Het kan zomaar € 100 schelen als je een dagje eerder of later kunt vliegen.
    Eric

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker Karin71's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    70

    Standaard

    Wij hadden tickets van Amsterdam naar Tampa voor 450 (incl.) bij United Airlines!
    Karin en Wander (35 en 38 jaar) uit Zandvoort 8)
    Florida-1995-2005-2007

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker Karin71's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    70

    Standaard

    En het scheelt inderdaad aanzienlijk in prijs als je niet op de 'weekend' dagen vliegt![/quote]
    Karin en Wander (35 en 38 jaar) uit Zandvoort 8)
    Florida-1995-2005-2007

  9. Top | #19
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard

    wij gaan komende vrijdag (10-06) en hebben in februari bij World Ticket Center 285 euro ex tax p.p. betaald voor Martinair naar Orlando

  10. Top | #20
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Ik heb een paar weken geleden geboekt voor eind juli en kon (uiteraard) niet onder de hoogseizoen-prijs uitkomen. Zo'n 800 euro per ticket. In februari ben ik ook geweest en heb toen 390 euro betaald oid. Juli en augustus zijn de duurste maanden en tenzij je heel vroeg boekt zul je meestal de "hoofdprijs" betalen...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •