Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 46 van de 97 EersteEerste ... 3644454647485696 ... LaatsteLaatste
Resultaten 451 tot 460 van de 969

Onderwerp: Vliegtickets voor 2004-2010

  1. Top | #451
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Je kun nu niet echt zeggen Heee.... tickets voor 428... je hebt het alleen maar over 1 passagier.Helaas, zo'n bedrag en gebaseeerd op 1 ticket zegt helemaal niets... :cry:
    Corrus, wat ben je toch soms een mopperkont die bang is dat het varken van achteren wordt opgevroten.....#-o. We hebben het hier nu even over een boeking voor HBusschers bij Connections, niet bij Expedia, toch? Dit forumlid kan op de één of andere manier de prijs niet vinden, maar wil wel boeken bij Connections. Op de één of andere manier gaat daar iets fout, want de aanbiedingsprijzen staan gewoon op de site voor haar periode.

    Dan helpen we haar toch even? Met jouw reactie zou ze al snel denken dat het toch niks wordt omdat het een reclametruc is. En dat is jammer, vooral voor haar portemonnee.

    Je kunt op de site van Connections gewoon voor een heel gezin boeken tijdens deze aanbieding, voor kinderen wordt een aparte, lagere ticketprijs berekend. Mattrob boekt bij hen, na telefonisch overleg, probleemloos voor vier personen voor een sch**tpijsje naar Miami. Zelf heb ik telefonisch voor een boeking van 7 volwassenen geinformeerd. Bij Connections geen probleem om te boeken voor 428,80 euro in de eerste twee weken van mei; graag zelfs! Helaas kan de rest van de familie geen vrij krijgen:mrgreen:

    @ Michael: Goed gezien, in het voorbeeldplaatje...:wink:. Als je op de site kijkt, zie je dat er meerdere keuze mogelijkheden zijn met layovers van één uur en drie kwartier in Atlanta zonder dat de ticketprijs wordt verhoogd.

    @HBusschers: Laat je vooral niet uit het veld slaan als je van deze aanbieding gebruik wilt maken. Verschillende forumleden boeken met plezier bij dit bedrijf en ik heb nog nooit gelezen dat aanbiedingsprijzen niet beschikbaar waren. Er wordt naar hun aanbiedingen uitgekeken. Natuurlijk zal het altijd om een beperkt aantal stoelen gaan, dus je moet wel snel handelen.

    De bedrijven die Wimpie999 noemt, ken ik wel, maar 'k heb er nog nooit geboekt. Tot slot nog even dit; zoek, voor je boekt, ook even uit wat je eventueel voor parkeren of park, sleep, fly in Brussel kwijt bent. Dit voorkomt teleurstelling. Succes!



  2. Top | #452
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2009

    de vergelijking met een locatie waar manlief zeker nooit heen wil doet het hier ook altijd erruugg goed: het kost € 3000,- om twee weken naar Centerparcs te gaan in het hoogseizoen, maar voor datzelfde geld boeken we vliegtickets naar Amerika gaat er de afgelopen jaren in als koek. Nu maar hopen dat connections in januari weer komt met aanbiedingstarieven.
    Helaas hebben de oudste 2 kinderen in de meivakantie maar 1 week vakantie en moeten dan weer drie dagen naar school voordat ze weer een aantal dagen vrij hebben. (en ik hou er niet van om ze ziek te melden....)

  3. Top | #453
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2009

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hockey Bekijk Berichten
    Helaas hebben de oudste 2 kinderen in de meivakantie maar 1 week vakantie en moeten dan weer drie dagen naar school voordat ze weer een aantal dagen vrij hebben. (en ik hou er niet van om ze ziek te melden....)
    Bij ons hetzelfde; maar 8 dagen Florida is ook niet gek hoor :mrgreen: ! Wij hebben geboekt 8-[
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #454
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2009

    Mee eens dat 8 dagen ook niet gek is, maar ik wil het liefst in de zomervakantie weer richting Florida of naar het Zuidwesten en twee keer in 1 jaar zit er volgend jaar niet in. Dit jaar in de meivakantie naar NY geweest en de zomervakantie rondje zuidwesten, maar dat was een uitzondering.

  5. Top | #455

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2010

    Bedankt voor jullie reacties, ik heb telefonisch contact gezocht met Connections en..... tatatataaaaa tickets geboekt voor de prijs van 428,80 pp. We vliegen heel gunstig op 01052010 en retour op 14052010 (helaas één dag eerder terug) maar het prijsverschil was inderdaad teveel 429 of 510 euro (en dat voor één dag). Kids vonden het niet erg. Tevens op de terugweg niet zo'n lange stop op Atlanta.
    Nu nog gunstige parkeerplaatsen vinden op Brussel (of misschien met de trein) maar ik heb nog kennisen in Eindhoven

    gr

  6. Top | #456
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2010

    Ikzelf ben ook helemaal verliefd op connections.be!
    Met beetje geluk boek ik binnenkort voor de 3de keer voor een aantrekkelijke prijs.
    Afgelopen februari € 325 p.p. betaald voor Las Vegas, nu in oktober naar Orlando voor € 365 p.p. en nu waren aanbiedingen naar JKF in NY van 20/03/10 t/m 30/06/10 voor maar € 279 p.p.!! (excl. € 10 reserveringskosten p.p.) Denk niet dat het goedkoper kan!! Dus kijken of de spaarrekening en de baas het toelaat en dan boeken maar!
    Dus echte aanrader deze site en zelf ben ik ook heel tevreden over expedia.nl!
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  7. Top | #457
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2010

    279,- is praktisch voor niks
    Wie bied nog minder??
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #458
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2010

    2 volwassenen , 2 kinderen, vanaf munster osnabrueck, via http://www.skyscanner.net/ gevonden.



    Check your itinerary

    Depart: Fri 30 Apr 2010

    06:30-06:551h 25Munster Osnabruck (FMO)London Stansted (STN)Continental Airlines CO 8810 4h 20Connect in airport11:15-15:259h 10London Gatwick (LGW)Orlando International (MCO)Continental Airlines CO 8247
    Return: Fri 14 May 2010

    17:55-07:058h 10 (+1)Orlando International (MCO)London Gatwick (LGW)Continental Airlines CO 8248 4h 10Connect in airport11:15-13:301h 15 (+1)London Stansted (STN)Munster Osnabruck (FMO)Continental Airlines CO 8821

    Book your flights

    Total price 1.930,74 €
    $2,759.80

    Book Price is live
    Mvg,
    Roy.


  9. Top | #459
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Raalte
    Berichten
    51

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2009

    Wie kan ons helpen. Ik zoek goedkope vliegtickets op 6 oktober van orlando naar atlanta en de volgende dag weer terug. de goedkoopste die ik tot nu toe kon vinden waren 120 dollar per stuk.

    Alvast bedankt!!

  10. Top | #460
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2009

    Delta heeft dagelijks meerdere vluchten van MCO naar ATL en terug.

    Zat net een te kijken op Delta.com voor vertrek op 6 oct. terug op 7 oct. krijg een prijs van 139.00dollar omgerekend zou dat 98 euro zijn.

    Oops zie net dat jij daar nog onder zit zelfs ;-(



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •