Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 36 van de 97 EersteEerste ... 2634353637384686 ... LaatsteLaatste
Resultaten 351 tot 360 van de 969

Onderwerp: Vliegtickets voor 2004-2010

  1. Top | #351
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    19

    Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

    Ja de verzekeringen zijn duur idd, het is wel voor 4 personen he

    op google vond ik de volgende uitleg voor de ticketfee

    Wat is Ticket fee?Sinds 1 januari 2005 geven de luchtvaartmaatschappijen geen commissie meer aan reisagenten. Reisagenten en luchtvaartmaatschappijen hebben daarvoor in de plaats met elkaar afgesproken om een zogenaamde ticketfee per passagier in te voeren.

    De hoogte van de ticketfee is afhankelijk van het kanaal waarlangs men boekt. Voor online boeken geldt een lagere ticketfee dan wanneer u telefonisch uw reservering maakt.


    De ticketfee is van toepassing op alle tickets.

  2. Top | #352
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

    Wat een onzin, die ticketfee. Bij de bakker heb je voor een brood toch ook geen prijs voor de grondstof + fee voor de winst

  3. Top | #353
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

    Onzin ?

    De tussenpersoon wil ook graag een belegde boterham. Voor niets gaat de zon op.

    En je voorbeeld klopt niet. De bakker krijgt een vergoeding voor zijn grondstoffen, zijn werk , het pand , nog wat kosten en dan zet ie er nog iets bij op wat je de winst kunt noemen, en dat samen heet de broodprijs.
    Mvg,
    Roy.


  4. Top | #354
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

    grondstof vliegtickets: vlucht+administratie+nazorg+etc
    grondstof halfje brood: meel+boter+arbeid+etc

    Volgens mij begrijp je mijn opmerking niet. Ik gun iedereen zijn "belegde boterham" maar door al die diverse componenten van een vliegticket raak je door de bomen het bos kwijt. Daarnaast wordt het veel te vaak misbruikt, zoook bij Vliegtickets. Die 15 euro kosten per ticket zie je pas nadat je eerst lekker word gemaakt voor een prijs waar die kosten niet in berekend was. Dat noemt men misleiding en zou wat mij betreft verboden moeten worden. Zo langzaam aan begint de vliegwereld weer terug te keren naar het verleden - waar geadverteerd werd met prijzen zonder de luchthavenbelasting. Maar nu gebruikt men daarvoor tickettoeslag, ticketfee, brandstoftoeslag etc. etc.

  5. Top | #355
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

    Dan heb ik je opmerking idd verkeerd geinterpreteerd.

    Het is voor een leek idd lastig al die toeslagen en soms ook ronduit misleidend. Ik gun echter net als jou een ieder zijn of haar boterham.
    Mvg,
    Roy.


  6. Top | #356
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

    Voor de liefhebbers: ik ontving een mail van connections.be waarin zij 50 euro korting beloven op de tickets van United vanf Brussel. Boeken tot 21 april en (voor zover ik kon nagaan) vertrekken tot 20 november. Prijzen zijn niet zo spectaculair als in december 2008, maar volgens mij toch wel de moeite van het vermelden waard.

    Voorbeelden:

    Meivakantie: Brussel - Orlando, heenreis via Washington, terugreis via Chicago met xtra stop LHR van 25/4 t/m 10/5 kost € 404.
    Najaar: Brussel - Orlando via Washington van 20-11 t/m 11/12 komt op € 380.



  7. Top | #357
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2009

    Teleton,
    Bedankt voor de tip... Heb er dadelijk gebruik van gemaakt...

    Periode: 13/07 t/m 06/08
    Route: Brussel -Atlanta - Fort Myers
    Orlando - Atlanta - Brussel
    Personen: 2 volwassenen en 1 kind (3 jaar bij vertrek)
    Maatschappij: Delta airlines
    Geboekt bij:www.connections.be
    Totaalprijs: 2226,59 euro
    Opmerkingen: inclusief alle verzekeringen

    Grtz, Lisje

    ps kan het niet laten om een paar dagen later nog eens een simulatie te maken en we zouden vandaag 800€ meer moeten betalen. Wat ben ik blij dat ik toch nog zondag geboekt heb...
    Laatst gewijzigd door lisje; 09-04-09 om 07:09. Reden: aanvulling
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  8. Top | #358
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2009

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lisje Bekijk Berichten
    Teleton,
    Bedankt voor de tip... Heb er dadelijk gebruik van gemaakt...
    Wat aardig dat je me bedankt! Graag gedaan. Zelf schrik ik altijd weer enorm van de ticketprijzen in het hoogseizoen. Voor deze periode heb ik zelf geen belangstelling, dus ken ik de prijzen niet goed genoeg om te weten of dit voordelig is. Gelukkig ben je zelf tevreden, daar gaat het om. Connections is over het algemeen wel een goed adresje.

    Mij valt op dat je Delta geboekt hebt, die was dus zonder de 50 euro korting in ieder geval nog goedkoper dan United. Maarrrre.... je weet dat de prijzen per dag schommelen he? Dus ik zou nu maar niet te veel simulaties meer maken; gelukkig scheelde het nu veel geld in je voordeel......

    In ieder geval vast een fijne reis naar Cape Coral gewenst deze week, have fun!



  9. Top | #359
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2009

    Bah vluchten geboekt via de site van us airways plaatsen gereserveerd nog gebeld met us airways, want we konden de stoelen eerst niet reserveren hebben hun toen geregeld. Nou keken we dinsdag zijn onze plaatsen voor anderen gereserveerd en zitten we verspreidt in het vliegtuig. Woensdagochtend meteen gebeld en hebben we voor drie vluchten nog kunnen regelen dat we bij elkaar en aan het raam zitten, want de kinderen en wij zelf ook zitten graag bij het raam. Voor de laatste vlucht moesten we een e-mail naar de directie sturen want er waren geen plaatsen meer vrij en de man van de reserveringen mocht daar dan alleen veranderingen in aanbrengen met toestemming van de directie. Nou maar duimen dat dat toch nog lukt.

  10. Top | #360
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2009

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marita Bekijk Berichten
    Voor de laatste vlucht moesten we een e-mail naar de directie sturen.. Nou maar duimen dat dat toch nog lukt.
    Tsja, vervelend, die volle vliegtuigen. Natuurlijk is het fijn als je bij elkaar kunt zitten, of aan het raam, maar je kent de regels he? Je koopt een vervoersbewijs, helaas geen stoelnummer. Waarschijnlijk zit de directie van USairways nu wel in spoedzitting bij elkaar en komt er vast een goede oplossing, toch......:wink:





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •