Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 27 van de 97 EersteEerste ... 1725262728293777 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 969

Onderwerp: Vliegtickets voor 2004-2010

  1. Top | #261

    Standaard Re: Betaalbare Tickets voor 2009?

    Wij hebben vandaag weer geboekt voor volgend jaar.\\/\\/

    Dit keer bij Swiss (overstappen in ZRH). We vliegen begin juli naar New York en vertrekken een maand later uit Miami. In totaal betalen we voor z'n vieren (3 volwassenen en 1 kind) € 2700.(en dat vind ik niet verkeerd)
    Ook kunnen we bij Swiss gewoon onze UApunten blijven sparen.

    Misschien een optie voor anderen, kijk eens bij Swiss. Tot begin juli kost een enkele reis MIA zo rond de €300 p.p. (incl. taxes) Op hun site kun je de enkele reis tarieven al wel bekijken maar op de site worden de bedragen niet opgeteld, dit is tenminste in juli het geval eerder in het jaar telt het systeem wel de bedragen bij elkaar op.

  2. Top | #262
    Regelmatige Bezoeker NormanP's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    26

    Standaard Re: Betaalbare Tickets voor 2009?

    @Ta2 Gerrit, bedankt voor het scheppen van duidelijkheid
    Ben aan het zoeken voor 2009. Mijn voorkeur gaat uit naar de periode 5 t/m 26 juli 2009. Ik heb n.l. nog 1 schoolgaande dochter, die zou ik dan een weekje eerder van school moeten halen... Echter na wat speurwerk lijkt het erop dat de grens op 3 juli ligt, daarna worden de vliegtarieven een stuk duurder. Dan zou ik haar nog wat eerder van school moeten halen :-k
    Wat ik tot nu toe gevonden heb: tarieven 3 juli plm. 745 EURO, na 3 juli plm. 950 EURO.

  3. Top | #263

    Standaard Re: Betaalbare Tickets voor 2009?

    Ook is er nog Orlando Sanford Intl. (SFB) Hierop wordt niet rechtstreeks gevlogen vanaf A'dam. Wel bijv. met Icelandair via Reykjavik.

    Eerder heb ik al geschreven dat Swiss goedkope tickets heeft via ZRH, begin juli voor ong. €600 p.p. (o.a. nog op 7 juli) dit is alleen naar MIA ipv MCO.

  4. Top | #264
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    68

    Standaard Re: Betaalbare Tickets voor 2009?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Ik ben flexibel, maar wil 4 weken en moet in de vakantieperiode. Dus dat betekent tussen 11 en 25 juli vertrekken, en tussen 8 en 22 augustus terug ....
    Wij hebben onze laatste trips naar de US geboekt op www.supersaver.nl en ik heb daar ff wat queries gedaan voor je. Via Amsterdam kom ik op 3888 Euries en via Brussel op 3675 Euries als laagste prijzen.

    Ik heb nog wel een andere tip: voor onze reis naar New York kwam ik er achter dat vertrekken vanaf London veel goedkoper is. Als ik London <-> Orlando invoer kom ik op 3313 Euro als laagste prijs. Ik begrijp dat het niet handig is maar met wat creativiteit (Eurotunnel of ferry) kun je misschien nog enkele 100en Euro's besparen.

    Succes!
    Laatst gewijzigd door cvr; 29-09-08 om 00:16.

  5. Top | #265
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Betaalbare Tickets voor 2009?

    Ik heb zojuist de tickets geboekt voor komende zomer, vertrek 21-7 en drie weken later terug. Met Delta van Amsterdam via Atlanta naar Orlando. Kosten 2 volwassenen en 1 kind: € 2.800. Da's zo'n € 200 p.p. meer dan ik voor de afgelopen zomer heb betaald.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #266
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Betaalbare Tickets voor 2009?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitz Bekijk Berichten
    Ik vlieg waarschijnlijk 6 januari richting Orlando.
    520 euro voor een ticket.
    Dat is toch goed te doen?
    Fitz, de prijs die ik noemde was voor de door jou aangegeven periode en scheelt dus 60 euro met de prijs die jij noemt.

    Als je aan wil komen op Orlando en vertrekken van Miami is dit een van de vele opties op Orbitz. (ook rond de $460 hierbij komt alleen nog iets van 15 euro reserveringskosten)


  7. Top | #267
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Betaalbare Tickets voor 2009?

    Dat het erg ondoorzichtig is klopt als een bus:sad:. Na intensief speurwerk, bij ik denk zo'n beetje alle aanbieders die er op het web te vinden zijn, leer ik dat je in het hoogseizoen (zomer 2009) voor een volwassenen ticket rond de €1000,- kwijt bent. Er kan hier en daar wellicht wat klein prijsverschil zitten, maar veel zal het niet zijn. Het is ook afhankelijk met welke maatschappij (en dus kwaliteit) je wilt gaan vliegen. Ik heb mijn, misschien wel erg dure tickets, inmiddels ook geboekt.

    Periode: 21 juli tot en met 11 augustus 2009
    Route: Frankfurt - Orlando (rechtstreeks) en terug uiteraard
    Maatschappij: Lufthansa
    Personen: 4 volwassenen
    Totaalprijs: € 3900,--
    Opmerkingen: geen

    Ik wilde eerst op 18 juli gaan, maar toen waren dezelfde tickets € 100,-- per stuk duurder. Zoveel prijsverschil kan er zijn dus. Ik heb er voor gekozen om rechtstreeks te gaan vliegen omdat Frankfurt 3 uur rijden is en Amsterdam toch ook zo'n 2 uur. Veel maakt het niet uit. Daarbij is het parkeren op Frankfurt goedkoop (€ 99,-- voor 3 weken). Belangrijkste reden echter is dat ik hiermee het gedoe van een overstap niet hoef mee te maken. Nadeel is dan dat het douane gedoe op Orlando langer duurt.

  8. Top | #268
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Berichten
    43

    Standaard Re: Betaalbare Tickets voor 2009?

    933 eur voor een volwassenenticket bij United en 781 eur voor een kinderticket
    Voor ons drie&#235;n in totaal 2647 EUR

    Data:
    16-7 AMS-IAD
    3-8 IAD-MCO
    10-8 MCO-IAD-AMS

    Rechtstreeks bij United geboekt

  9. Top | #269

    Standaard Re: Betaalbare Tickets voor 2009?

    geboekt voor 5 personen. 27 juli tm 31 augustus met delta vanuit dusseldorf naar orlando, terug van miami naar dusseldorf voor 3921 euro.
    bij webholiday in nieuwegein

  10. Top | #270
    Vaste Bezoeker chester2203's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    52

    Standaard Re: Betaalbare Tickets voor 2009?

    geboekt bij arke. van 7/8/09-2/9/09 Met American Airlines vertrek: brussel -chicago-orlando vv voor 2 volw + 2 kids <11 voor 3203 euri's
    Laatst gewijzigd door chester2203; 21-10-08 om 18:43.
    WAREN TOT 3 SEPTEMBER IN FLORIDA EN WE LOVED IT...................................



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •