Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 97 EersteEerste ... 891011122060 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 969

Onderwerp: Vliegtickets voor 2004-2010

  1. Top | #91
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Wij hebben eind april geboekt voor 29 juni-20juli bij LTU via dusseldorf. We vliegen rechtstreekt op Fort Myers. Met z'n viertjes betalen we €1695,- inclusief alle taxen en brandstoftoeslag.
    De prijs op de website was €150,- duurder, maar je kunt ook biet & flieg doen. Hebben we dus maar geprobeerd. En ja hoor de dag erna was al gereageerd dat het bod was geaccepteerd. Als je er vroeg bij bent kun je bij LTU zelfs nog goedkoper vliegen. Wij reizen met 2 volwassenen en 2 kinderen maar de prijs is gebaseerd op 4 volwassenen. (bij biet & flieg bied je voor iedereen dezelfde prijs, kinderen en volwassenen)

    Nicole :lol:

  2. Top | #92
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2006
    Berichten
    5

    Standaard

    Wij willen graag met zijn 2-en naar Orlando vliegen rond 11 augustus hen en rond 25 augustus terug. De goedkoopste retourvlucht die we tot nu toe vonden kost €600 incl. tax p.p. Weet iemand een goedkopere? :?:

  3. Top | #93
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Hey Rosa,

    Ik heb geen aandelen bij LTU maar volgens mij zijn ze wel het goedkoopst.
    Ik weet niet hoe flexibel jullie zijn met de data om te vertrekken en terug te komen, maar als je iets van die data afwijkt kan het bij LTU wel goedkoper. Als je bijvoorbeeld de 15e vertrekt en de 29e terug komt kan het inclusief alles voor €425,- (met z'n tweeen dus €952,-) Je kunt dan ook biet& flieg kunnen proberen om het nog goedkoper te krijgen. (Je zou dan bijvoorbeeld €850,- of €900,- kunnen proberen voor 2 personen.) Voor deze prijs zou je kunnen vliegen heen naar Fort Myers en en terug ook vanaf Fort Myers of vanaf Orlando.
    Als deze data je niet goed uitkomen kun je ook andere dagen vertrekken of terug komen maar dan zijn ze iets duurder, maar nog altijd goedkoper als de €600,- waar jij het over had. Kijk maar eens op de site van LTU misschien is het een optie voor jullie. Ik heb begrepen dat het parkeren in Dusseldorf ook goedkoper is dan op schiphol.

    Als je alleen op Orlando wil vliegen kan het bijvoorbeeld voor €1092,- met z'n tweeen inclusief alles. (De 14e heen en de 25e terug) Je zou hier ook biet & flieg kunnen proberen voor bijvoorbeeld €1000,-

    Nicole :lol:

  4. Top | #94
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    36

    Standaard

    Heb eergisteren mijn tickets via vliegtarieven.nl gekocht. We waren voor 5 volwassenen en 1 kind 2530 euro kwijt allin.

    We vliegen dan wel met Delta Airlines via JFK naar Orlando in de periode laatste week van April en eerste week van Mei 2007.

    Bewust een overstap genomen waarbij we genoeg tijd hadden om door de douane te gaan, want andere vlucht was aankomst op JFK om 13:10 uur en de vlucht naar Orlando zou om 14:50 uur gaan. Dat lijkt mij niet echt verstandig (zeker bij een vertraging) wanneer je dan ook nog eens met 6 personen moet gaan rennen. Hebben dus gekozen voor vertrek om 17:00 uur, komen dan om 19:45 uur aan in Orlando.

    Wat ook mooi is, ik kreeg mijn e-ticket ongeveer 24 uur later en kon gewoon de stoelen gaan reserveren. En heb gewoon echt geluk dat deze vlucht vrijwel onbezet is. Dus, voor degene die nog willen vliegen en een stoel willen kiezen is er nog volop keus.

    Ps. Iemand nog suggesties over welke rij het beste is? Want Seat-guru zegt niet veel.

  5. Top | #95
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    landgraaf
    Berichten
    12

    Standaard Prijs vliegtickets erg duur!

    Hallo,

    Ik heb een offerte laten maken om volgend jaar naar Florida te gaan. Ik ben erg geschrokken van de vliegticket prijzen. Wij zouden moeten betalen met z'n vieren zo'n 3100 euro!! Is dit een normaal bedrag of kan het ook voor minder?
    We vliegen dan van Amsterdam naar miami en terug van Orlando naar Amsterdam met delta airlines.

    Heeft iemand nog tips zodat het misschien goedkoper kan???

    Susan
    Laatst gewijzigd door Njit; 10-09-06 om 11:55.

  6. Top | #96
    Vaste Bezoeker Wicked Florida's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Delfzijl
    Berichten
    73

    Standaard Re: Prijs vliegtickets erg duur!

    Ik vind het ook waanzinnig duur, dat moet (veel) goedkoper kunnen. We zaten met 4 personen dit jaar in het hoogseizoen voor 1850 euro in Miami. Misschien nog even wachten tot de 'goedkope' tickets los komen, zo rond November/December?

  7. Top | #97
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Prijs vliegtickets erg duur!

    Juli en augustus zijn nou eenmaal de maanden dat je helemaal wordt uitgekleed wat de prijzen betreft. Een ticket kost dan (inclusief alle toeslagen) tussen de 700 en 800 euro. Dus die € 3.200 voor vier personen klinkt helemaal niet vreemd. Helaas.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #98
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    landgraaf
    Berichten
    12

    Standaard Re: Grote prijs verschillen !

    Wij hebben een offerte laten maken voor volgend jaar juli. 3100 euro voor 4 personen!! Ik ben me rot geschrokken, zo is het toch haast onbetaalbaar geworden om met schoolgaande kinderen naar Florida te gaan.

  9. Top | #99

    Standaard Re: Prijs vliegtickets erg duur!

    Hallo,

    Zou nog even wachten met een ticket kopen heb vaker gevlogen met delta vanaf een andere vertrek plaats in florida dan aankomst plaats ben altijd rond de 500-600 eoro maximaal kwijt incl. tax.Kijk eerst eens op de site van delta.com en kijk wat het kost via die site als het veel minder is dan het reisbureau print dan de prijs van delta uit en ga hiermee naar het reisbureau dan hebben ze opeens ook zo'n goedkoper ticket voor je.

  10. Top | #100

    Standaard Re: Prijs vliegtickets erg duur!

    Ik ga mei 2007, ben met offertes bezig voor pakketreizen, is het verstandig om nu al te boeken, of is eind het jaar ook ok? Heb geen idee hoe snel al de vluchten richting Florida volgeboekt zijn.
    Een huis en auto huren is natuurlijk geen probleem maar we willen niet ons neus stoten doordat alle vluchten volgeboekt zijn!

    gr Britt



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •