Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 97 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 969

Onderwerp: Vliegtickets voor 2004-2010

  1. Top | #41

    Standaard

    Heb ff op tickettracker gegeken, kwam op €2150 (inclusief alle toeslagen), vind ik eigenlijk ook nog altijd veel te veel. Wel irritant dat je eigenlijk niet weet wanneer je het goedkoopste tarief kunt krijgen!

  2. Top | #42
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Bij Webholidays kun je al een voorboeking doen voor €469,- voor komende zomer!! Zonder toeslagen. Dit zijn, heb ik me laten vertellen, tickets uit Belgie.

  3. Top | #43
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heufje
    Heb ff op tickettracker gegeken, kwam op €2150 (inclusief alle toeslagen), vind ik eigenlijk ook nog altijd veel te veel. Wel irritant dat je eigenlijk niet weet wanneer je het goedkoopste tarief kunt krijgen!
    Misschien helpt het ook om andere (vertrek/aankomst)dagen in te typen, dat schilt vaak ook heel veel in de prijs. Ook de brandstoftoeslag verschilt vaak heel erg, en deze wordt vaak niet bij de extra kosten weergeven (de echte prijs dan, er staat vaak wel dat het er nog bij komt).

  4. Top | #44

    Standaard

    Aanbieding van webholidays is niet verkeerd, is geldig tot 30 november. Kan alleen niet ontdekken hoeveel er aan toeslagen bijkomt.

  5. Top | #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heufje
    Heb ff op tickettracker gegeken, kwam op €2150 (inclusief alle toeslagen), vind ik eigenlijk ook nog altijd veel te veel. Wel irritant dat je eigenlijk niet weet wanneer je het goedkoopste tarief kunt krijgen!
    Als ik trouwens een maand eerder kijk (juni ipv juli) kom ik op ongeveer €1400, inclusief uit. Juni is blijkbaar een veel goedkopere maand om naar Florida te vliegen.

  6. Top | #46
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Dat is natuurlijk logisch, juli is hoogseizoen vooral in Europa.
    Ik ben in het verleden nog wel eens goedkoop naar Florida geweest met bij elkaar gespaarde airmiles.
    Ik weet niet of er nog forumleden zijn, die minimaal 5000 airmiles hebben, maar dan moet je maar eens kijken op de site van airmiles, of op die van de KLM en dan zoeken bij miles + money
    Eric

  7. Top | #47

    Standaard

    Bedankt Eric, rond de €2100 is dus gewoon de gangbare prijs voor juli.

    Misschien toch maar snel gebruik maken van de aanbieding van webholidays

  8. Top | #48
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Dat is natuurlijk logisch, juli is hoogseizoen vooral in Europa.
    Ik ben in het verleden nog wel eens goedkoop naar Florida geweest met bij elkaar gespaarde airmiles.
    Ik weet niet of er nog forumleden zijn, die minimaal 5000 airmiles hebben, maar dan moet je maar eens kijken op de site van airmiles, of op die van de KLM en dan zoeken bij miles + money
    Eric
    Ik denk dat je nu minimaal 50.000 airmiles moet hebben, aangezien een tijdje terug alle Airmiles met 10 zijn vermenigvuldigd.

  9. Top | #49

    Standaard

    Dan moet ik nog ff flink tanken bij de shell :lol: :lol:

  10. Top | #50
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik weet niet waar je dat vandaan hebt met die airmiles x 10, maar dat klopt niet.
    Net opgezocht:
    Met Martinair via airmiles: Heen 20 december, retour 12 januari (gewoon voorbeeld)
    kosten pp 5000 airmiles + € 371,00 + alle toeslagen
    Eric

    Zoeken op www.klm --------> speciale aanbiedingen -----> klm airmiles.

    http://airmiles.klm.com/airmiles/kies_k.asp



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •