Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 97 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 969

Onderwerp: Vliegtickets voor 2004-2010

  1. Top | #1
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Vliegtickets voor 2004-2010

    Aireka biedt aan:
    nov-dec-jan Miami fly drive va 299 pp. Boeken voor 25 oktober! Zie www.aireka.nl

    MVG
    A3
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-04-09 om 16:39. Reden: veel legeg regels eruit
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    22

    Standaard Goekope vliegtickets gevonden

    Ik ga in april 4 dagen naar New York en vanuit daar via Washington naar Orlando. Na 10 dagen Orlando weer retour via Washington naar Amsterdam. Bij Exit Reizen geboekt voor nog geen 495 euro! Alle vluchten zijn met United Airlines. Wie weet is hier iemand mee geholpen!

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard World Ticket Center

    Ik heb vorige week bij www.worldticketcenter.nl twee tickets naar Orlando gekocht voor 285 euro per ticket, komt nog 113 euro tax bij, maar toch.........o ja, vertrek is 10 juni....

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    46

    Standaard

    Wij vliegen van Dusseldorf. We zijn van Limburg en Dusseldorf is toch net iets dichter bij dan Schiphol. We vliegen met LTU, rechtstreeks zonder tussenstop voor maar 414 euro. Goed prijsje toch he! Helaas betaal je in het hoogseizoen 2 keer zoveel. Zo zie je maar weer hoeveel winst ze op zo'n ticket maken. Belachelijk..

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Voorschoten
    Berichten
    80

    Standaard

    Wij hebben bij Martinair geboetk.Voor 2 volwassen en 1 kind (4,5 jaar) zijnwij kwijt eur 1.089,43. Heenvliegen op 21 februari naar Miami en terug vanaf Orlando op 10 maart. Niet duur dus.

  6. Top | #6
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Ik heb geen flauw idee van de tarieven van Martinair... Ik ga altijd met een Amerikaanse airline. Zij bieden (zeker United en Continental) meer comfort en serivce naar mijn mening. Daar tegenover staat dat je een tussenstop hebt. Ikzelf vind dat niet zo'n ramp. Ik trek er meestal 2 uur voor uit en dat gaat (tot nu toe 8-[) eigenlijk altijd goed.

    Ik heb vorige week nog op Expedia.nl een ticket met Delta geboekt naar Tampa voor 395 euro incl taxes. Volgens mij moet je flink je best doen om lager te komen dan dat... hoop ik... :wink:

    En met Delta heb ik ook mijn FD miles te pakken (Delta zit ook bij het Sky Team)!

  7. Top | #7
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard tickets

    Wij gaan komende zomer voor het eerst naar Florida. Voor de tickets heb ik heel het net afgezocht. Door een korting bij Martinair vliegen wij in Juni heen naar Orlando en begin juli terug vanaf Miami. Inclusief luchthavenbelastingen, 1 gratis hotelovernachting naar keuze en 10 dagen huurauto van Alamo voor 1200 Euro. Volgens mij niks teveel en ik kon in die periode echt niets goedkoper krijgen.

    Wil je in Febr of Maart dan heet special traffis een aanbieding voor 319 euro incl huurauto en hotel (zonder luchthavenbelasting, die overigings inmiddels 25% van de ticketprijs is)

  8. Top | #8

    Standaard

    Hoi,

    Wij hebben voor het eerst ook geboekt via Exit Reizen, prima bevallen. Wij betaalden voor vertrek 21 april per Martinair, 10 dagen/8 nachten zonder hotels/motels inclusief huurauto en extra verzekeringen voor de auto €1025, erg goedkoop dus. Ze hebben voor dat tarief een beperkt aantal tickets, wij hebben wel wat met de datum moeten schuiven. Na betaling binnen 1 week tickets en autovoucher thuis ontvangen.
    (let wel op de offertes, ze waren een beetje slordig: fouten in adres, en 1e offerte naar een heel ander e-mail adres verstuurd :shock: maar is wel netjes opgelost ....)

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Capelle a/d ijssel
    Berichten
    5

    Standaard goedkope vliegtickets

    Wij hebben ook bij exit reizen geboekt:1028,00 voor 2 personen en dat is voor de vliegtickets inclusief autohuur voor 3 weken.erg goedkoop dus.bovendien vliegen we ook met martinair dus een rechtstreekse vlucht.voor een upgrade naar een grote auto komt er nog ongeveer 140 usd.bij.als ik het apart zou boeken zou ik kwijt zijn:1590,00... :lol:

    groetjes iris!

    Florida here we come!

  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard tickets

    Ik heb pas nog mijn tickets geboekt via Aeroglobe International (www.vliegmetmemee.nl). Zij hebben momenteel een fly-drive aktie met United Airlines. Ik heb een reis geboekt voor vier personen naar Miami, heenreis met Lufthansa (partnet van United) Amsterdam-overstap Frankfurt-Miami, en terugreis Miami-overstap Washington-Amsterdam met United. Ik was met Alamo mid-size huurauto voor 10 dagen met all-inclusive verzekering, alle kosten en belastingen in totaal 2100 euro kwijt en dat in de meivakantie! Lijkt mij redelijk goedkoop.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •