Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 30 van de 32 EersteEerste ... 202829303132 LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 315

Onderwerp: Busch Gardens Tampa

  1. Top | #291
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Busch Gardens Tampa

    Ooit een keer gedaan. Er waren toen verschillende opstap plekken. Verder weinig bijzonders over te zeggen. Je zit een uur in een bus.

  2. Top | #292
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    94

    Standaard Re: Busch Gardens Tampa

    Ik dacht dat het een langere rit zou zijn naar Busch Gardens, maar dat valt dan in principe wel mee. Toch maar eens overdenken om bij een Discovery Cove reservering, de optie om Busch Gardens te bezoeken, er extra bij te doen. Het lijkt me wel een park wat de moeite waard is om een keer te zien. Is het vergelijkbaar met Animal Kingdom, maar dan meer achtbanen?

  3. Top | #293
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Busch Gardens Tampa

    Sfeer vind ik heel anders. Busch Gardens is voor mijn gevoel ook veel groter en rustiger. En als je van achtbanen houdt een echte "must do!"

  4. Top | #294

    Standaard Re: Busch Gardens Tampa

    Sorry als het al ergens staat, maar ik kom er niet helemaal uit met de tickets:

    Er staat op de website dat je als visitor een zgn annual-pass moet kopen a $156.
    Voor inwoners van Florida zijn er tickets voor $65.

    Is dit prijsverschil echt zo enorm, of zit ik gewoon verkeerd te kijken en kan ik die van $65 gewoon kopen?

  5. Top | #295
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Locatie
    Dilbeek (België)
    Berichten
    23

    Standaard Re: Busch Gardens Tampa

    Iemand een idee wat de openingsuren van Bush Gardens zullen zijn voor laatste week van Feb 2015?

  6. Top | #296
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Busch Gardens Tampa

    Aangezien ze het hier:
    http://seaworldparks.com/en/buschgar...fo/park-hours/

    ook maar tot 31/12 weten zal dat nog wel nergens bekend zijn.

  7. Top | #297
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Busch Gardens Tampa

    Even een paar notities n.a.v. mijn twee bezoeken aan dit park deze week.

    Was ultiem rustig in het park nadat alle attracties uren dicht waren vanwege onweerrond het park. Veel bezoekers vertrokken en toen het opdroogde was de wachttijd bij de atteacties gemiddeld 1 minuut. Ideaal!!! Als je het geduld hebt om de buien te doorstaan.
    Tijdens de buien kun je een aantal indoor-shows kijken (zit wel vol dan uiteraard). Ook erg leuk.

    Falcon Fury was gisteren nog steeds niet open. Wel af en toe testen met poppen en met medewerkers erin.

    Rhino Rally is vreselijk ingekort en vond ik niet leuk meer.

    Sheikra was gaaf!! Lijkt steeds minder imponerend te worden hoe vaker ik er in ben geweest.

    Cheetah Hunt had ik nog nooit gedaan. Nu wel!!! Goede snelle achtbaan! Duurt ook lekker lang. Ik heb er erg van genoten.

    Dansshow in restaurant naast Falcon Fury vond ik erg leuk. Energiek! Dansers zijn na de show nog in de zaal voor foto's en zo. Erg leuk!! Er danst ook een Nederlandse in deze show.

    De dieren zijn ook erg gaaf om te zien. Cheetahs en tijgers vond ik het mooiste.
    Dit park is veel meer een dierentuin dan bijv. Animal Kingdom.

    O ja, het is ook handig een handdoekje en extra t-shirt mee te nemen. Drie waterbanen en in alledrie wordt je erg nat! Heerlijk!!! Maar als je met druipend shirt de auto-airco ingaat (of een indoor-show of restaurant) dan heb je het wel erg koud. Volgens mijn zoon.

  8. Top | #298
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    39

    Standaard Re: Busch Gardens Tampa

    Wij overwegen rond Kerst een bezoek aan Busch Gardens, heeft iemand ervaringen met een bezoek rond die tijd?

  9. Top | #299
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Busch Gardens Tampa

    Gwazi gaat begin 2015 dicht!



    TAMPA
    Busch Gardens Tampa says it will close its retro double wooden roller coaster.

    The first dueling wooden coaster in Florida, and the largest of its kind in the Southeast, Gwazi was built in 1999, offering a top speed of 50 mph over 6,800 feet of track.

    A spokesperson says there is no official date for the final ride but that it will close sometime at the beginning of the year.

    Several factors were cited for the closing, including feedback from riders and the cost to operate the wooden structure.

    No decision has been made as to what will replace the coaster.

    The park spokesman says Busch Gardens Tampa park will announce a final date so fans can have their last chance to experience the coaster.

    Read more here: http://www.miamiherald.com/living/tr...#storylink=cpy

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #300
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Busch Gardens Tampa

    Gwazi was ook wel een hele verradelijke achtbaan. Ik dacht dat mijn dochter van 10 hier wel in kon maar die trok volledig wit weg door al dat gestuiter en getril. Ook was deze achtbaan nog verrassend snel en steil. Dat onze vullingen er nog in zaten nadien is een wonder te noemen. Wel jammer want op zich was het best een mooie houten achtbaan.
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •