Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 32 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 315

Onderwerp: Busch Gardens Tampa

  1. Top | #111

    Standaard Re: Busch Gardens

    Busch Gardens is zeker een aanrader.Vind dit park echt geweldig!!!Vooral omdat er zoveel verschillende dingen zijn.De jeepsafari is zeker een aanrader...erg leuk alleen staat daar wel vaak een rij, maar zeker de moeite waard.
    Verder hebben de in Busch Gardens de leukste achtbanen(vind ik persoonlijk),ook is het in oktober erg leuk tijdens Halloween avonden.

  2. Top | #112
    Regelmatige Bezoeker chantalm88's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    38

    Standaard Re: Busch Gardens

    Een leuke prijs voor een Combi ticket 1 dag Seaworld + 1 dag Buschgardens = $ 89,95 op www.buschgardens.com kan je deze aanbieding vinden!!! (voor $ 79.95 is alleen voor Florida Residents)!!

    gr. Chantal
    Laatst gewijzigd door chantalm88; 03-08-08 om 14:02.

  3. Top | #113

    Standaard Re: Busch Gardens

    Vandaag geweest in Busch Gardens we hebben en soort fast pass gekocht bij de ingang voor 25.99 dollar het is wel extra maar je voorkomt op deze manier lange wachtrijen.

    ik vond het dik waard en we hebben zodoende alle achtbanen probleemloos kunnen doen.

    Sheikra was geweldig en het hele park is een aanrader.

    gr. Ray

  4. Top | #114
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Re: Busch Gardens

    Gaan deze vakantie zeker enkele keren naar Busch gardens, maar zou ook een Howl-o-scream avond willen meemaken, twijfel tussen 2 dagen:

    -vrijdag 26 september
    -zaterdag 27 september

    Beide horen bij de Freaky Preview maar welke is volgens jullie het beste (lees: minst druk)

  5. Top | #115
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Busch Gardens

    Volgens mij is een vrijdag rustiger dan een zaterdag.

  6. Top | #116
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    3

    Standaard Re: Busch Gardens

    Afgelopen maand in Busch Garden geweest met een Express pas. In Holland geprint. Kom je daar blijkt dat je dat geprinte A-4tje pp de hele dag moet gebruiken. Mijn vraag of we iets waterbestendigs konden krijgen was nog nooit gesteld. Je begrijpt dat het al snel mis ging na het eerste bootje, de bar code doorgelopen. Dus iets waterdichts meenemen voor de attracties waar je nat kan worden.

  7. Top | #117
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Busch Gardens

    Bij Universal krijg je die ook niet. Wij hadden de e-tickets in een klein Ziploc zakje zitten.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #118
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: RTL travel hotlist: Rollercoaster mekka (Bush Gardens)

    Ben in de Sheikra gestapt, Gwazi en Montu of weet ik veel hoe ze heten waren allemaal dicht. Nou, als die presentator van RTL Travel die Sheikra beter dan sex vind, dan wordt het tijd dat ie een andere vriendin of vrouw zoekt.

    Ik had er veel meer van verwacht, vond 'm zelfs ietsje tegenvallen, eng was ie helemaal niet. Het enige wat ik 'eng' vond, was dat de beugel op z'n strakst zat en ik nog een 10cm ruimte over had. Maargoed, als je eenmaal over de kop gaat etc. heb je toch gyroscopisch effect en moet het wel heel gek lopen als je eruit valt. Daarbij zat de beugel nog wel vast met een riem, maar normaal vind ik lekker strak altijd fijner

  9. Top | #119
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: RTL travel hotlist: Rollercoaster mekka (Bush Gardens)

    Ligt maar net wat je gewend bent. Als je niet verder bent gekomen dan de keverbaan dan is Sheikra best wel indrukwekkend. Zelf heb ik de meeste record-banen inmiddels wel gedaan. Dan is het lastig om nog echt spanning te vinden in een coaster. Maar de lol is er niet minder om.

    Klik hier voor de Record banen: http://www.rcdb.com/rhr.htm
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #120
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: RTL travel hotlist: Rollercoaster mekka (Bush Gardens)

    Dat is waar, maar met die 90 graden val (2x) verwacht je wel wat engs.
    Maar het is idd maar net wat je gewend bent, sommige mensen vinden vliegtuigen hard optrekken als ze opstijgen, maar ook dat is peanuts als je op wat motoren hebt gereden

    Eigenlijk ben ik dus naar iets opzoek waarvan ik echt in m'n broek schijt.... :mrgreen:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •