Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 32 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 315

Onderwerp: Busch Gardens Tampa

  1. Top | #101
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Busch Gardens

    Het is allebei. Naast attracties zoals in de efteling is het een dierentuin zoals Blijdorp. Er is voor alle leeftijden wat te doen. In Nederland of verder in Europa is er niets dat er op lijkt. Kijk maar eens op www.buschgardens.com. In mijn ogen is het ook leuk voor kleine kinderen.

    Veel succes.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  2. Top | #102
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Busch Gardens

    Leuk voor kleine kids? Dat is het zeker!! Tenminste ... in de beleving van mijn kid. Het is een rollercoaster-paradijs (Sheikra!!) en daarnaast nog zoveel meer. Kijk gewoon even goed op hun website, dan kun je het zelf zien.

    En vergelijkbaar met een Nederlands park ... vergeet het maar. En dat geldt in mijn ogen voor alle grote parken in FL. Vergelijken = mis-matchen!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #103
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Busch Gardens

    Busch Gardens en Hollywood Studios waren bij mijn zoons (10,12 en 14) favoriet! Wij hebben in 2 weken tijd mét ingelaste rustdagen heel wat parken gezien. Eigenlijk alles wel denk ik, op Universal Studios na. Op mijn site staat een reisverslag. Goede voorbereiding is heel belangrijk als je optimaal gebruik wilt maken van je beschikbare tijd. Tourguidemike is een geweldige hulp! Hij vertelt je precies op welke dagen je waar naartoe moet i.v.m. de drukte en ook in welke volgorde je de attracties het beste kunt bezoeken per park. Ik houd niet zo van dat geregelde en van tevoren uitgestippelde, maar alleen op deze manier konden we zoveel doen.

  4. Top | #104
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Busch Gardens

    Wij waren begin juni in Bus(c)h Gardens. Wij houden niet van achtbanen en we vonden het park een beetje tegenvallen. Wel een persoonlijke mening natuurlijk dus als je achtbanen leuk vindt moet je denk ik beslist gaan. Wij vonden het meer een kinderpark. Misschien omdat er nogal wat scholen waren.

  5. Top | #105
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Busch Gardens

    De meeste pretparken worden ontworpen voor kinderen en niet voor volwassenen.
    Dus in dat opzicht zijn het allemaal kinderparken
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #106
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Busch Gardens

    Ik ben in FL dan ook een kind. And I love it!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #107

    Standaard Re: Busch Gardens

    Wij zijn een paar dagen geleden geweest. Het was echt fantastisch, het beste pretpark dat ik ooit heb gezien. Voor $27 ofzo kon je de hele dag gratis eten en drinken, en ze hadden erg lekkere desserts met aardbeien etc. dus dat was echt de hele dag smullen! Het park zelf was ook top, vrijwel geen wachttijden bij alle attracties. In Sheikra ben ik volgens mij wel 3 keer geweest en die andere achtbaan 2 keer. Ook de safari rit in het treintje was erg mooi en een leuke afwisseling naast de achtbanen.

  8. Top | #108
    Regelmatige Bezoeker marloes's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    37

    Standaard RTL travel hotlist: Rollercoaster mekka (Bush Gardens)

    Ik vond op internet een 8 minuten durende reportage van RTL travel hotlist. Dit filmpje gaat over een aantal achtbanen van Bush Gardens met o.a Sheikra en Gwazi. En de presentator (naam vergeten) gaat ze ook echt doen!
    http://www.rtl.nl/reizen/rtltravel/bestemmingen/noordamerika/vs/florida_buschgardens.xml klik rechts/midden op hotlist: rollercoaster mekka. Dan krijg je het filmpje.

    Marloes

  9. Top | #109
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: RTL travel hotlist: Rollercoaster mekka (Bush Gardens)

    Ik heb 'm destijds gezien ja op TV, keek het altijd op zaterdagmiddag zo rond etenstijd. SheiKra ga ik ook maar eens in stappen... wel voor het eten ipv erna.

  10. Top | #110
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard Re: RTL travel hotlist: Rollercoaster mekka (Bush Gardens)

    Leuk om te zien maar ik stap maar niet in.

    Susie One



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •