Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 32 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 315

Onderwerp: Busch Gardens Tampa

  1. Top | #91
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Busch Gardens

    Gwazi overslaan? Juist niet. Heerlijk door elkaar gerammeld worden, wat is er nou fijner? :lol:

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #92
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Busch Gardens

    Aleen dan van te voren geen Whipped Cream Roll eten..............
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  3. Top | #93
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Busch Gardens

    Dank voor de tips en de links (sorry reageer een beetje laat) Zonder auto wordt het lastig om in BG te komen. Ben er een beetje huiverig voor om bij mijn 1e trip een auto te huren. Maar ja, je kan toch niet alles in 1 keer.

  4. Top | #94
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Busch Gardens

    Lastig om in BG te komen? Valt wel mee hoor. Als je een combiticket voor SeaWorld en BG aanschaft kun je gratis met de bus van Orlando naar BG in Tampa! Je kunt opstappen bij SeaWorld, of opgepikt worden bij heel veel hotels.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #95
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Busch Gardens

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob gertsen Bekijk Berichten
    Ben er een beetje huiverig voor om bij mijn 1e trip een auto te huren. Maar ja, je kan toch niet alles in 1 keer.
    Hi Rob,

    Tenzij jullie je voor 100% op de pretparken willen storten, zou ik je toch in overweging willen geven om te bekijken of je misschien toch niet een auto zou huren. Je kunt inderdaad niet alles in en keer, maar met een auto heb je wel vele malen meer bewegingsvrijheid. Openbaar vervoer en WDW Transportation geeft toch beperkingen als je bijvoorbeeld eens een dagje wil gaan shoppen. Er maken overigens duizenden mensen gebruik van, dus het zal wel zijn charme hebben. Over de procedures, formulieren m.b.t. de autohuur en de verkeersregels is genoeg te vinden en anders kan je altijd nog om ondersteuning vragen. Je vindt natuurlijk overal malloten, maar over het algemeen wordt het rijden in Florida als erg prettig en relaxed ervaren.



  6. Top | #96
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Busch Gardens

    Dank jullie voor de tips. Ik zal het in overweging nemen. Ik zal zeker op dit forum naar jullie advies vragen als ik meer weet over mijn maiden trip.

  7. Top | #97
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Busch Gardens

    Rob, wat is jouw mening om geen auto te huren in Florida?
    Zoals Teleton al zegt, als je meer wilt doen dan de pretparken, dan is een auto hele fijne aanwinst (en bovendien kan dat al voor relatief weinig geld) Je kan gaan en staan waar je wilt, wanneer je wilt.

    De regels zijn niet veel anders, hier en daar natuurlijk een aanpassing die zelfs in Nederland niet zou misstaan. Enige is dat Nederlanders een gehaast volkje zijn en elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Dat is daar over het algemeen wel anders.

    De wegen zijn breed, links en rechts inhalen mag, overal altijd genoeg parkeerplekken (Miami Beach daargelaten ). Denk er eens over na en anders zijn er vast nog wel topics te vinden over verkeersregels/autorijden in Florida. En zijn die er niet, dan open je een topic, zodra je meer weet over je maiden trip.

  8. Top | #98
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Busch Gardens

    Hoi Allemaal,

    Ja ik denk dat het huren van een auto het beste is. Ach je kent dat wel: toch voor de 1e keer in een omgeving die echt anders is dan wat ik tot nu toe gezien heb. Dat haasten zal niet nodig zijn omdat ik een trip plan van minimaal 3 weken. Vanwege de leeftijd van mijn kinderen (11 en 15) zal het in de zomer moeten. Het inplannen van de nodige rustdagen is denk ik geen overbodige luxe.
    Ik denk dat ik een auto huur op locatie (Swan&Dolphin --> Alamo?) en gewoon gebruik maak van de Disney transportation vanaf de luchthaven. Ik wil in principe alle parken zien in Orlando en Tampa in die 3 weken. Ik weet dat het teveel gevraagd is, maar wie draait er een mooie tour in elkaar voor mij? Voor de ervaringsdeskundigen noet dat toch mogelijk zijn?????

    Bedankt alvast

  9. Top | #99
    Regelmatige Bezoeker lelie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    39

    Standaard Re: Busch Gardens

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marjol Bekijk Berichten
    Sla de Gwazi in ieder geval maar over, wat een vreselijke baan!

    De andere drie zijn wel top, met name Sheikra!
    Die lijkt mij ook het minst leuk als ik de filmpjes zie.

    Sheikra lijkt me te eng, die andere 2 lijken me super!
    Plannen voor volgend jaar:
    April/Mei 2010: 18 dagen Florida en Las Vegas
    September 2010: 3 weken Route 66
    .......................\\/..........................

  10. Top | #100

    Standaard Re: Busch Gardens

    maar niet om het een of ander: wat is het nou precies. Een pretpark, een dierentuin? Wat kun je er allemaal doen, heb je hier in Nederland iets wat ermee te vergelijken is? Is het leuk voor kleine kinderen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •