Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 32 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 315

Onderwerp: Busch Gardens Tampa

  1. Top | #191
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard Re: Busch Gardens

    Ik verheug me op bush gardens en vooral op de nieuwe achtbaan cheetah hunt, de onride filmpjes zien er te gek uit.

  2. Top | #192

    Standaard Re: Busch Gardens

    Gister ben ik in Busch gardens geweest. Een erg leuk park, qua achtbanen vind ik het ´t beste park van florida. Alleen hebben ze niet de sfeer er omheen die de andere parken hebben. Wat mij betreft is de Sheikra de beste achtbaan (90 graden drop, heerlijk). De nieuwe cheetah hunt is ook erg gaaf om te doen, jammer dat ie 2x stuk ging terwijl wij in de wachtrij stonden.Tip: doe 'm ook in het donker, dan is ie extra gaaf

  3. Top | #193
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Expect the unexpected! Flash mob breaks out at Busch Gardens

    Erg leuk filmpje

    Laatst gewijzigd door Njit; 21-07-11 om 21:31.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  4. Top | #194
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Busch Gardens: All-Day Dining Deal bij aanschaf dagticket

    Als je op dit moment een kaartje koopt voor Busch Gardens krijg je "all you care to eat and drink" gratis ter waarde van 29.99 dollar. Je kunt dan bij de aangegeven restaurants de gehele dag gratis eten en drinken. Een dagkaart kost dan 79.99 dollar. Kaartjes moeten gekocht worden vóór 31 juli en gebruikt worden vóór 5 september.

    Groetjes Monique

  5. Top | #195
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Aanbieding Busch Gardens

    Directe link naar deze tickets: http://buschgardens.com/bgt/Purchase/Visitors.aspx

    Busch Gardens with All Day Dining
    • Online Exclusive! Play at Busch Gardens Tampa and Eat Free with an All you Care to Eat and Drink all day at our participating restaurants.
    • Offer is available for purchase through July 31, 2011 and must be redeemed by September 5, 2011.
    • Valid for U.S. residents only. Not available to Florida residents.
    • Tickets are non-transferrable and non-refundable.

    Over de All-Day Dining Deal:

    All Day Dining Deal

    All You Care To Eat and Drink All Day, at participating restaurants. So don't wait, make your purchase today! Restrictions apply.

    Purchase the All Day Dining Deal and Receive a Wristband to enjoy All You Care To Eat and Drink All Day at our participating restaurants.


    Get up to 1 entree platter, 1 Side Item or Dessert, and 1 Fountain Soft Drink, Iced Tea or 20 oz Aquafina each time through the line, Childs Price includes Kids Meal entrees only.

    Participating Restaurants include: Zagora Cafe, Crown Colony Pizza, Bengal Bistro, Garden Gate Cafe, Zambia Smokehouse (Excludes Baby Back Ribs), and Desert Grill (Excludes Baby Back Ribs). Each restaurant has a variety of foods to choose from that will sure to satisfy anyone's appetite. Make it easy! Pay once and never have to take out your wallet for the rest of the day. To receive your wrist band, bring your eTicket dining voucher to the attendant at Zagora Patio Bar, located just inside the main entrance next to Zagora Patio .
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #196
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Aanbieding Busch Gardens: All-Day Dining Deal bij aanschaf dagticket

    Ehm .... ik zie een belangrijke restrictie, die het minder interessant voor ons maakt:
    Valid for U.S. residents only.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #197
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Aanbieding Busch Gardens: All-Day Dining Deal bij aanschaf dagticket

    Ja, dat vind ik persoonlijk raar. Want je kan wel gewoon tickets bestellen..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #198
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Aanbieding Busch Gardens: All-Day Dining Deal bij aanschaf dagticket

    Ik werd er op gewezen bij expedia.com. Deze site geldt toch ook niet alleen voor inwoners van Florida. Vreemd inderdaad want je kunt inderdaad gewoon tickets bestellen. Als je Florida visitors aanklikt krijg je deze deal te zien dus ik denk dat iedereen deze tickets kan bestellen. Als je een ticket koopt met 2e dag gratis betaal je 71.99. Voor deze actie betaal je 79.99. Dus voor 8 dollar meer kun je eten en drinken, volgens mij krijg je dan echter niet de 2e dag gratis.
    Laatst gewijzigd door marcelis10; 22-07-11 om 15:28.

  9. Top | #199
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Expect the unexpected! Flash mob breaks out at Busch Gardens

    Dat is leuk opgezet. Is dit elke dag standaard?
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  10. Top | #200
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Expect the unexpected! Flash mob breaks out at Busch Gardens

    Geweldig..........ik zit er over 2 weken ongeveer
    http://www.florida2009.reismee.nl/ Florida: 2006, 2007, 2009, 2011, 2013



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •