Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 32 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 315

Onderwerp: Busch Gardens Tampa

  1. Top | #61
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Bush Gardens

    Ik heb het daar nog nooit echt druk meegemaakt. Maar ligt er ook een beetje aan of er niet toevallig een schooluitje is. Sheikra is meestal wel erg populair - daar kun je dus wel een wachtrij verwachten.

    Heb je de website al bekeken? http://www.buschgardens.com/BGT/ar_gawazi.aspx
    Ze hebben ook veel attracties met dieren en leuke shows. De gemiddelde leeftijd in het park ligt sowieso hoog - vooral het personeel
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #62
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard Re: Bush Gardens

    Volgens mij is er inderdaad meer dan genoeg om ook mensen, die geen achtbanen doen, bezig te houden. Een doordeweekse dag lijkt me de beste tijd, want in het weekend zijn alle pretparken een stuk drukker. Wij zijn er vorig jaar geweest. Hier het verslag van die dag, misschien heb je er wat aan.

  3. Top | #63
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Bush Gardens

    Bush Gardens is het park waar ik elk jaar naar terug wil vanwege de leuke shows. Heerlijk op het terras mensen kijken enz. Ik denk dat wij vooral de combinatie pretpark/dierentuin zo leuk vinden. Ik ga zelf geen snelle dingen in, maar mijn familie gaat overal in. Ik wacht wel met de tas
    Als het even kan ga ik niet in het weekend, want dan is het erg druk.

  4. Top | #64

    Standaard Re: Bush Gardens

    Wanneer je online vanuit Nederland toegangskaarten koopt voor Bush Gardens, krijg je deze dan thuisgestuurd of kom je op een soort lijst te staan en moet je je daar melden?

  5. Top | #65
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Bush Gardens

    Als je op de website van Busch Gardens klikt op "Buy Tickets" en dan bij de tickets die je wilt hebben op "begin purchase" kun je precies zien wat je wilt weten. Life can be so simple!! :grin:

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #66
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Bush Gardens

    Wij hebben vorig jaar zowel Busch Garden als Animal Kingdom gedaan en wij beide vonden Busch Garden het mooist en ook vanwege het feit dat het daar niet zo druk is.

    Ik zou er zo weer heen gaan......\\/

    Gr. Monique

    P.S. wij zijn beide half de 30.....
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  7. Top | #67
    Regelmatige Bezoeker Rickie's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    spijkenisse
    Berichten
    18

    Standaard Re: Bush Gardens

    Bush graden is een pretpark met een geweldige dierentuin ineen.
    3 jaar geleden met mijn ouders (65 en 70) zus+vriend en onze kinderen geweest. Wij hebben het de gehele dag tot bijna sluitingstijd volgehouden. Er is in ieder gedeelte van het park iets te beleven voor jong en oud. Wij gaan in mei dit jaar en als eerste hebben we vastgelegd om weer naar bush gardens te gaan.

  8. Top | #68
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    bij amsterdam
    Berichten
    76

    Standaard Re: Bush Gardens

    wie heeft er ervaring met de shuttle van seaworld naar bush gardens? Ik heb het gevoel dat je door de vertrektijd heen en terug maar heel kort in het park kan zijn. Klopt dat? En gaan die bussen echt maar 1 x per dag heen en 1 x per dag terug?

    groetjes

  9. Top | #69
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Bush Gardens

    Ik nem toch aan dat de informatie op de website klopt: https://secure.mearstransportation.c...schGardens.asp

    • The fare for round trip transportation is only $10.00 per person (payable at the Busch Gardens Service Desk once you arrive). Transportation is complimentary with the purchase of the five park Orlando Flex Ticket.
    • Arrival time at Busch Gardens is subject to change: could be as late as 11:30 a.m.
    • Departure time from Busch Gardens—6 p.m. everyday; except during peak holiday periods and Summer Nights; then 7 p.m.
    • # of stops for each shuttle are not determined until day of trip. Your shuttle could potentially have a maximum of 3 stops on the route.
    Met een beetje pech ben je er dus pas vanaf 11.30 tot 18.00 uur en uiterlijk tot 19.00.
    Hier kun je de openingstijden vinden: http://www.buschgardens.com/BGT/pi_h...ent_month.aspx
    Dan kun je inschatten hoeveel minder tijd je hebt door met de shuttle te gaan.
    Laatst gewijzigd door Njit; 02-04-08 om 19:36.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #70
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    bij amsterdam
    Berichten
    76

    Standaard Re: Bush Gardens

    Bedankt voor de link en informatie.

    groetjes



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •