Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 32 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 315

Onderwerp: Busch Gardens Tampa

  1. Top | #241
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Busch Gardens Tampa

    ScreamScape heeft wat geruchten geplaatst over Gwazi:

    - Gwazi wordt waarschijnlijk binnen 2 jaar gesloopt
    - In 2015 of 2016 komt er een nieuwe 'Speed Coaster'
    - De Tiger kant van Gwazi is permanent dicht

    General Park News - (4/8/13) While Busch Gardens has still not been willing to make any comments or answer my questions about the future of Gwazi in the park, one reader claims to have seen what appeared to them to be one of Gwazi’s inactive trains taken apart and the cars mounted to wooden platforms and set alongside one of the park’s backroads, as if they were being shipped out somewhere.

    As for the future of Gwazi, a reader took the early morning Roller Coaster Experience tour at the park not long ago and during the Gwazi portion of the tour, did ask a few questions about the future of the ride. According to the mechanic who talked to the group at that portion of the tour, the Tiger side is closed permanently. They also told the group that the coaster was expected to be removed in the next year or two to make way for a new “Speed Coaster” that would open in 2015 or 2016.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #242
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Busch Gardens Tampa

    Wij waren vorige week in Florida en in de Publix zag ik kaartjes in zo'n standaard voor Busch Gardens en Sea World. Als je zo'n kaartje koopt krijg je voor de prijs van 1 dag (rond de USD 90?) het hele jaar toegang. Per park dan he, geen combinatie.

    Er zijn nogal wat aanbiedingen voor Busch Gardens (je krijgt altijd de 2e dag al gratis) maar voor iemand die misschien vaker gaat of 2x in het jaar is dit toch wel een mooie aanbieding vind ik.

  3. Top | #243
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Busch Gardens Tampa

    Nieuwe show in BG: Madagascar Live! Operation: Vacation stage show


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #244
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Nieuwe freefall tower in Busch Gardens

    Er komt in 2014 een freefall tower naar Busch Gardens, hij wordt 100m hoog en het speciale eraan is dat je als je boven bent, het stoeltje 90° draait, waardoor je letterlijk naar beneden kijkt, en met een snelheid van ca. 100 km/uur naar beneden "stort" . De naam wordt Falcon's Fury. Het wordt ook de hoogste toren in zijn soort van heel Noord Amerika.

    bron: themeparkreview.com



    Laatst gewijzigd door Ritchie; 11-06-13 om 17:32.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  5. Top | #245
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    27

    Standaard Re: Nieuwe freefall tower in Busch Gardens

    Zeer leuke toevoeging helaas net iets te laat. Toch stel ik me vragen bij het comfort aangezien je dan op je borstkast gaat remmen en de druk zo op het harnas serieus hoog gaat zijn.

  6. Top | #246
    Vaste Bezoeker lvfl's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    78

    Standaard Re: Nieuwe freefall tower in Busch Gardens

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door epfan Bekijk Berichten
    Toch stel ik me vragen bij het comfort aangezien je dan op je borstkast gaat remmen en de druk zo op het harnas serieus hoog gaat zijn.
    Misschien het principe zoals bij Manta? Daar zit eerst een soort rubberen harnas dat wat meegeeft en dan pas het gewone harnas...
    Ziet er alleszins heftig uit!

  7. Top | #247
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Nieuwe freefall tower in Busch Gardens

    Hieronder nog een presentatie:

    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  8. Top | #248
    Regelmatige Bezoeker LVO's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    35

    Standaard Re: Busch Gardens Tampa

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Nieuwe show in BG: Madagascar Live! Operation: Vacation stage show
    Deze week twee keer deze show gezien, kids vonden het erg leuk omdat er veel bekende liedjes/stukjes uit de laatste Madagascar 3 film inzitten.
    We waren er zaterdag (druk, maar nog steeds te doen) en dinsdag (rustig, en nergens langer dan 30 min wachttijd). Park zelf vinden wij erg leuk! Misschien zelfs leuker dan de Disney parken. Erg klantvriendelijk, o.a. shows tijdens de lunch, veel schaduwrijke plekken. Vriendelijk personeel, leuke attracties. Ook voor kleine kinderen is het Sesamstraat deel de moeite waard, wachten was er zelfs op de zaterdag niet bij.

    Disney heeft natuurlijk de naam, maar men doet er alles aan in Busch Gardens om het de bezoekers naar de zin te maken. Daarbij is Busch Gardens "veel goedkoper" dan de Disney parken. Wij hebben een goede deal gevonden op ebay.com. Uiteindelijk waren we voor 14 dagen onbeperkt toegang tot Busch Gardens, Seaworld en Aquatica 529 dollar kwijt (2 volw en 2 kinderen). Veel geld, maar een koopje vergeleken met Disney.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-12-13 om 11:45. Reden: q
    Laatste bezoek aan Florida is van 23-07-2013 t/m 08-08-2013.

  9. Top | #249
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Busch Gardens Tampa

    Dan hebben wij toch een andere ervaring over vriendelijk personeel in Busch Gardens, we zijn daar regelmatig wel eens bijna afgesnauwd door personeel. Maar misschien is het wel beter geworden sinds afgelopen maart/april.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  10. Top | #250
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Busch Garden all day dining advies

    geen ervaring met all day dining. vind ik persoonlijk te duur tov van los eten kopen maar het eten wat ik heb gekocht was echt heerlijk bij zambezia smokehouse en beter dan ik had verwacht ( geen idee of deze met all day dining meedoet) en ook de funnelcake met softijs en aardbeien was heerlijk. we zijn net terug en de wachttijden waren sowieso niet heel lang vond ik voor de zomervakantie bij de attracties . van de 3x waren 2 dagen in de ochtend zo rustig dat je soms kon blijven zitten in attracties en voor de rest 5 minuten wachttijd. pas na een uur of 1 werd het drukker. op een gegeven ogenblik was de wachtrij best druk in het zagora cafe wat meedoet aan all day dining maar niet verschrikkelijk lang. drinken zit er ook bij inderdaad .
    bij desertt grill konden we zo naar de kassa lopen , zelfs toen de show in de desert grill bijna begon. eten vond ik daar wat minder dan zambezia smokehouse
    Laatst gewijzigd door gudu; 04-08-13 om 19:13.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •