Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 52

Onderwerp: Basketball: Miami Heat (NBA)

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Berichten
    17

    Standaard Re: Miami Heat Tickets Seizoen 09-10

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjemmie Bekijk Berichten
    Bij Miami Heat in 2004 geweest. Zekere voor het onzekere genomen en geen DSLR meegenomen. In 2009 bij Orlando Magic geweest en een Nikon D60 meegenomen met een 18-70 lens. Ze keken daar naar zowel de camera als de lens en deze werden beide OK bevonden.


    goed man!

    ik ga het ook gewoon proberen!

  2. Top | #32
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    31

    Standaard Re: Miami Heat Tickets Seizoen 09-10

    Iemand ervaring bij ophalen van de tickets bij het stadion? Ik heb geen e-ticket ontvangen en moet ze dus ophalen.

  3. Top | #33
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Miami Heat Tickets Seizoen 09-10

    Afhalen bij het "will call" loket op vertoon van ID en creditcard waar ze op besteld zijn.
    Dit kan soms al een dag of paar dagen voor de wedstrijd, maar in ieder geval vanaf een paar uur voor voor de wedstrijd. Gaat heel makkelijk.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #34
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    31

    Standaard Re: Miami Heat Tickets Seizoen 09-10

    Okay dank je. Dat zal wel goedkomen dus.

    Iemand een idee hoelang het is met de auto/taxi vanaf Miami Beach naar het stadion?

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker JvG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    22

    Standaard Re: Miami Heat Tickets Seizoen 09-10

    Wij gaan 27 december naar Miami heat vs Indiana Pacers! Heb er echt onwijs veeeel zin in!! Ik moet eigenlijk mijn vriendin (Milla) bedanken, want zij heeft dit geregeld voor mij! Op Twitter had ze een bericht neergezet dat ze zocht naar Miami Heat Tickets en binnen 5 minuten was er een Heat Tickets Account die haar een link gaf van de Heat site + een code en daarmee kon ze heeeel goedkoop tickets bemachtigen. We zitten wel boven ergens, maar dat vind ik niet erg want het gaat mij erom dat ik het een keer in het echt kan mee maken!

  6. Top | #36
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Berichten
    17

    Standaard Re: Miami Heat Tickets Seizoen 09-10

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielsenmarielle Bekijk Berichten
    Okay dank je. Dat zal wel goedkomen dus.

    Iemand een idee hoelang het is met de auto/taxi vanaf Miami Beach naar het stadion?
    een kleine 20min.
    Ik ben nu een weekje terug en heb 2games gezien!
    ook nog 2 hele vette (MIA-DEN & MIA-CLE)

    echt geweldige sfeer, allemaal celebs...en dit seizoen wederom weer een Finals waardig team!

    Ondanks de andere ervaring van voorgaande NBA Game gangers mocht ik mn Nikon DSLR niet mee naar binnen nemen en dus helaas in mn auto achter laten. Hij zei zoiets van, ja die lens kan eruit komen en dat hebben alleen professionele camera's en mag dus niet, terwijl op de website staat, Geen professionele camera's en niet flitsen...beetje twijfelachtig...
    Let daar dus op! Nu dus met mn telefoon maar pics lopen schieten.

    veel plezier yall

  7. Top | #37

    Standaard Re: Miami Heat Tickets Seizoen 09-10

    Heeft er iemand nog tips waar te parkeren bij het stadion v.d. Miami Heat?

    De wedstrijd begint in ons geval om 15:30, wat is nu een goede tijd om aanwezig te zijn bij het stadion? Uurtje ervoor..?

    Thanks

  8. Top | #38
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    57

    Standaard Re: Miami Heat

    Wij gaan op 27 maart ook naar een game van de Heat (vs Houston Rockets). Wordt voor ons het 2e bezoek aan een NBA wedstrijd, we hebben 2 jaar geleden in Phoenix een game van de Suns gezien.

    Als ik jullie was zou ik iets eerder komen dan een uur voorafgaand aan de wedstrijd, er is rondom zo'n game veel te zien en te beleven en ook een bezoek aan één van de fanshops is zeer de moeite waard.

    Volgens de website van Miami Heat is er in de directe omgeving van de AA Arena veel parkeergelegenheid. Het zal wel aardig prijzig zijn denk ik....
    Laatst gewijzigd door Vike32; 03-02-11 om 10:45.

  9. Top | #39
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Miami Heat

    Ik sta altijd versteld dat 10 minuten voor aanvang van de wedstrijd de tribunes nog maar half vol zijn. Veel Amerikanen komen pas het laatste moment binnen en zelfs pas als de wedstrijd al begonnen is.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  10. Top | #40
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    57

    Standaard Re: Miami Heat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    Ik sta altijd versteld dat 10 minuten voor aanvang van de wedstrijd de tribunes nog maar half vol zijn. Veel Amerikanen komen pas het laatste moment binnen en zelfs pas als de wedstrijd al begonnen is.
    Klopt. Wat nog veel bijzonderer is, dat veel mensen 5 minuten voor tijd de zaal al weer verlaten. Ik bezoek veel basketbalwedstrijden in de NL eredivisie en heb dat in Nederland nog nooit meegemaakt.
    Meestal staan ze zich voor de wedstrijd vol te proppen bij één van de vele foodcourts. Waarschijnlijk willen ze vroeg weg om niet in de file te hoeven staan.
    Het blijven rare jongens, die Amerikanen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •