Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 52

Onderwerp: Basketball: Miami Heat (NBA)

  1. Top | #41

    Standaard Re: Miami Heat

    Wij hebben 2 jaar terug gewoon geparkeerd onder het stadion. Was rond de 20 dollar als ik het me goed kan herinneren? Ik kan me nog herinneren dat we naar AAA reden en onderweg stonden er allemaal mensen met kartonnen 'bordjes' waar op stond "MIAMI HEAT PARKING - 10 DOLLARS HERE!".. We dachten: Ja daaaaag, daar parkeren en de auto nooit meer terug zien zekers? Dusss, hebben gekozen voor het meest veilige en zijn dus gewoon gaan parkeren in een garage onder het stadion. Nahja.. of dat zou veilig was weet ik niet, want na de wedstrijd gingen wij buiten staan, om er na 15 minuten achter te komen dat wij niet meer naar binnen konden dus we moesten ff omlopen en via een zijdeur konden we de parkeergarage in,maar daar had je geen kaartje of wat dan ook voor nodig om binnen te komen. Iedereen kon daar naar binnen lopen..

  2. Top | #42

    Standaard Re: Miami Heat

    Ik baal er flink van dat we vorige week toch uiteindelijk geen kaarten hadden gekocht voor El Heat tegen de San Antonio Spurs....Wat een galavoorstelling !! Lebron James, wat een kanjer !! Was ook wel duidelijk te merken dat iedereen de Woensdag erna tegen Oklahoma erbij wilde zijn, de enige kaarten die wij nog konden krijgen via Ticketmaster kostten slechts $ 425 pp...dus maar op tv gekeken....

  3. Top | #43
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    31

    Standaard Re: Basketball: Miami Heat (NBA)

    hi,

    Ik twijfel of ik kaartjes ga kopen voor een basketbal wedstrijd in miami... wij zitten daar rond de 17e van november 2 wedstrijden kan ik dus heen, iedereen zegt dat t een gave ervaring is om naar een wedstrijd te gaan, mijn kennis van basketbal gaat tot een slam dunk en een 3 punter en wanneer die worden gegeven ( sorry jongens).. is t dan de moeite waard om zoiets bij te wonen? of is dat dan zonde?

    het zou dan gaan om: Miami Heat vs. Minnesota Timberwolves of Miami Heat vs. Sacramento Kings.....

    Wie helpt mij?

  4. Top | #44

    Standaard Re: Basketball: Miami Heat (NBA)

    Doen, absoluut!! Ik was van ons stel van 7 de enige met een beetje NBA kennis omdat ik regelmatig Heat games thuis kijk via een streampje. Ik vond het fantastisch om mee te maken en ook de andere 6 genoten van het hele spektakelstuk. Van het dakterras,de dancers voor en tijdens de wedstrijd, de gekte van het publiek en het complete pakket entertainment om de wedstrijd heen en natuurlijk het geweldige niveau van de sport zelf. Moet wel zeggen dat we het niet ongelukkig troffen met een overrompelende partij tegen Bulls en een degelijke overwinning op de Suns. Parkeren achter de metromover op de braakliggende terreinen is veilig en je bent er sneller weg dan van de parkeergarages onder en naast het stadion. Goedkoop is het niet afwisselend van 15 tot 25 dollar per wedstrijd afhankelijk van de tegenstander. Kaarten zijn redelijk eenvoudig te bestellen via de kaartenmarkt. Vividseats.com of seatgeak.com. absolute must do als je in Miami bent!

  5. Top | #45
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Basketball: Miami Heat (NBA)

    Idd gewoon doen. Kennis heb je niet nodig en het is heel mooi om mee te maken!!!
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  6. Top | #46
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2017
    Berichten
    10

    Standaard Re: Basketball: Miami Heat (NBA)

    Ik wilde dit jaar (mei 2017) heeeeel graag naar de Miami Heat (Van de Orlando Magic viel aan het begin van het seizoen al te verwachten dat ze de play-offs niet zouden halen)...
    Op 1 wedstrijd na hadden ze de play-offs niet gehaald.... haha baal ik nog steeds van!

    Mocht er iemand info willen hebben over de NBA of wedstrijden... let me know, ben al jaren groot fan van de NBA (lees; verslaafd, kijk iedere dag een volledige wedstrijd)
    2016: New York & Boston
    2017: Florida
    2018: Florida

  7. Top | #47
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Berichten
    31

    Standaard Re: Basketball: Miami Heat (NBA)

    Je kunt online bij ticketmaster kaarten kopen voorwedstrijden van Miami Heat. Is het mogelijk om deze tickets op je telefoon telaten zien?
    Als ik namelijk zover mogelijk invul staat dat dit de gratismethode is. Iemand hier ervaring mee? Printen kan ook, maar ik las dat die72uur van tevoren pas kan?

  8. Top | #48
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Berichten
    7

    Standaard Re: Basketball: Miami Heat (NBA)

    kun je als je een kaartje koopt ook op een andere vrije plek in het stadion zitten? of ben je gebonden aan je plaats/ het vak waar je in zit?

  9. Top | #49
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Berichten
    31

    Standaard Re: Basketball: Miami Heat (NBA)

    Zou niet weten waarom dit anders zou zijn dan in Nederland.
    Ik heb wel begrepen dat Amerikanen laat naar hun stoel gaan. Dus niet te vroeg gaan verplaatsen.
    Vind het wel een leuk systeem dat je tickets van anderen kunt overkopen, maar ook weer doorverkopen. Moeten ze bij ons ook invoeren.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-11-17 om 00:05. Reden: q-

  10. Top | #50
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Berichten
    7

    Standaard Re: Basketball: Miami Heat (NBA)

    bedankt voor je reactie.
    ik heb kaartjes gekocht voor een wedstrijd en ga kijken wat de mogelijkheden zijn.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •