Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 31

Onderwerp: Duck Tours

  1. Top | #21
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Duck Tours

    het gaat er vooral omdat onze zoon(9jaar) het natuurlijk heel stoer vind om in
    een bus rond te touren die dan ook nog in het water rijd en verder vaart
    mochten we de tour niet kunnen doen als hij volgeboekt is zullen we zeker die alternatieven in gedachten houden voor onze middag miami beach
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  2. Top | #22
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Duck Tours

    Het is wel leuk om idd het water in te gaan en de dure huizen van Star Island zo te bekijken, met natuurlijk een verhaaltje erbij. Daarnaast leuk om tussen de (woon)bootjes door te varen die links liggen van Hibiscus Island en Palm Island. Hoef je geen belasting te betalen als je daar woont.

  3. Top | #23
    Newbie daisywiebe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Holland
    Berichten
    7

    Standaard Re: Duck Tours

    Wij zijn begin dit jaar naar Miami geweest en hebben deze Ducktours gedaan, echt heel erg leuk! Wij hadden een hele leuke vrouw die wat vertelde over Miami en ook grapjes maakte. Absoluut een aanrader, wij hebben de kaartjes via internet gekocht scheelde een paar dollar maar niet heel erg veel!

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Berichten
    24

    Standaard Re: Duck Tours

    Even een vraagje, ik ben benieuwd of je met de Duck Tour ook langs een plek [misschien meerdere plekken] vaart waar je mooi uitzicht hebt op de skyline van Miami...

  5. Top | #25
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Duck Tours

    Daar rij/vaar je wel langs, maar door de snelheid is het moeilijk om goede foto's te maken. Overigens vonden wij de Duck Tours grappig maar niet voor herhaling vatbaar. Voor ons hoeft het varen langs de woningen van filmsterren e.d. niet zo. Dat is natuurlijk heel persoonlijk, wij voelen ons hier ongemakkelijk bij. Wij houden niet zo van het in onze ogen "gluren" naar binnen.
    De kinderen vonden het leuk, maar waren ook niet laaiend enthousiast. De route van de tour is met de auto ook heel goed zelf te rijden. Je mist dan alleen het stukje waarbij ze door de baai gaan. Maar ja, genoeg rondvaartboten die hier ook komen !
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Berichten
    24

    Standaard Re: Duck Tours

    Ik twijfel ook een beetje of we het nu wel of niet gaan doe. Wat ik hier zo aan reacties lees geeft mij het idee dat het allemaal wat "schreeuwerig" is en ik denk dat ik me er ook wat ongemakkelijk bij zal voel. Eerst dacht ik misschien leuk voor mijn meiden [12 & 13 jaar] maar ze vertonen af en toe toch wel puber gedrag dus weet niet of ik hun er een plezier mee zal doen. Misschien dan toch voor de Gocars gaan?

  7. Top | #27
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Duck Tours

    "Schreeuwerig" is het zeker ! Als je niet mee kan doen in het "toneelstuk" van de Duck Tours dan kan je deze rit beter skippen. Wij hadden ons voorgenomen om ons volledig onder te dompelen in het hele gebeuren. Dat wil zeggen op regelmatige basis moeten kwaken en lollig zijn. Na een uur hadden we het hier wel mee gehad!
    Maar het is natuurlijk ieder zijn ding. Ik kan mij voorstellen dat andere mensen het ontzettend leuk vinden. Dit blijft toch altijd heel persoonlijk.
    Misschien is het leuk om gewoon te fietsen in Miami?
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  8. Top | #28
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Assen
    Berichten
    77

    Standaard Re: Duck Tours

    Via Groupon een aanbieding gehad...20 dollar korting....heb de Pirate Duck Tour maar geboekt en dat voor 12 dollar (2 personen). Voor zo'n prijs wil ik nog wel een paar keer een eendegeluidje loslaten......

  9. Top | #29
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Duck Tours

    wij hebben in 2011 de ducktour gedaan
    vond hem erg leuk ,leuke gids toch wel ..en ja `schreeuwerig` , dat was het zeker
    met voor mij ook echt wel van die pfff..... momenten
    het is af en toe wat over de top ..(goh amerikaans)
    maar buitenom dat is de tour erg geslaagd, en vooral kinderen genieten er van
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker Kimmeke's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    België
    Berichten
    36

    Standaard Re: Duck Tours

    Dag allemaal,

    Een vraagje, wilde reserveren bij Duck Tours, maar kon enkel de tickets laten opsturen. Was, via hun site, blijkbaar niet mogelijk als 'will call'. Iemand reeds ervaring hiermee? Heb hen meer dan een week geleden een mail gestuurd en een reminder... maar geen enkele reactie mogen ontvangen.
    Wat ik toch ook raar vind, persoonlijk...
    Bedankt!
    Groetjes,

    Kim



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •