Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 61

Onderwerp: Vliegen met Iceland Air

  1. Top | #31

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 { juli/augustus }

    Wij zijn dit jaar met hen gevlogen naar Denver. Prima maatschappij, meer dan gemiddelde beenruimte. Ok in Economy moet je het eten kopen maar dit is zeer smakelijk voor lage prijzen. Wij zouden zo weer met ze vliegen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-08-14 om 00:48. Reden: q
    Het is wel geen Florida dit jaar,maar misschien wel leuk om ons ook hier te volgen.
    http://blog.defamiliepas.nl/

  2. Top | #32
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 { juli/augustus }

    Dank voor de snelle reactie, ik neem aan dat u gewoon via hun eigen site geboekt hebt?
    Mag ik vragen wat de ticketprijs was voor een retour Amsterdam-Denver?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-08-14 om 00:49. Reden: q

  3. Top | #33
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Vliegen met Iceland Air

    Zijn er inmiddels al weer recente ervaringen met Icelandair naar Sanford ? Ze bieden mij ook een gratis stop over ( doen ze standaard ) aan, lijkt mij best grappig om te doen.

    Overigens zijn ze niet bepaald goedkoop met hun tickets....
    Laatst gewijzigd door PENPE; 26-04-15 om 20:52. Reden: Ik wil ook alles weten he.....

  4. Top | #34
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Zweden
    Berichten
    66

    Standaard Re: Vliegen met Iceland Air

    Hallo Penpe,

    Wij gaan 8 mei met Iceland Air vliegen. Wel vanuit Stockholm (wij wonen in Zweden) via Reykjavik naar Orlando (Sanford). Het klopt inderdaad dat je een gratis stop over kan doen van max. 3 dagen op Ijsland zonder extra kosten. Helaas wist ik dit ook te laat anders hadden wij dit zeker gedaan...
    Wij gaan met 3 volwassenen, 1 kind van 11 jaar en 1 'baby' onder de 2 jaar zonder eigen stoel.
    Wij vliegen naar Orlando in business class (Saga class) en terug in Economy extra. De tickets hebben wij geboekt Augustus 2014 en betaalde een €4000 totaal.
    Ik vond dat nog goed meevallen eigenlijk.
    Van zodra we terug thuis zijn zal ik onze ervaringen hier postten.

  5. Top | #35
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Vliegen met Iceland Air

    Vorig jaar naar Boston gevlogen met Icelandair met stopover in Reykjavik. Een aanrader , zowel Icelandair als stop op IJsland.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  6. Top | #36
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Vliegen met Iceland Air

    Inmiddels zijn we een klein jaar verder na de laatste post in dit topic, en ben benieuwd of er inmiddels al weer recente(re) ervaringen met Icelandair naar Sanford zijn ?

    Op dit moment zijn we koortsachtig op zoek naar tickets voor onze komende trips dit jaar en kreeg vd week een mooie aanbieding van Icelandair dus vandaar dat mn nieuwsgierigheid voor hun weer wordt gewekt ;-)


    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  7. Top | #37
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met Iceland Air

    Bij Iceland air kan je geen buil vallen. Een goede en gedegen maatschappij. Ze hebben ook nog een comfort class. Je moet wel alles aan boord kopen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  8. Top | #38
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Vliegen met Iceland Air

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    Bij Iceland air kan je geen buil vallen. Een goede en gedegen maatschappij. Ze hebben ook nog een comfort class. Je moet wel alles aan boord kopen.
    Als ik met hun zal gaan vliegen dan kies ik sowieso voor de Economy-Comfort Class en daar is tijdens de vluchten de maaltijd inbegrepen.

    ".. Passagiers in Economy Comfort Class en Saga Class genieten van inbegrepen maaltijden en hebben een ruime keuze. Economy Comfort passagiers kunnen kiezen wat ze willen uit het Economy Class menu, zonder extra kosten, en de Saga Class passagiers genieten van een exclusieve, gevarieerde selectie ..." aldus de site van Icelandair.

    Heb jij overigens daadwerkelijk met hun gevlogen ?
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  9. Top | #39
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met Iceland Air

    Ik niet maar mijn schoonouders wel. Zij waren erg tevreden.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  10. Top | #40
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Vliegen met Iceland Air

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Zijn er inmiddels al weer recente ervaringen met Icelandair naar Sanford ? Ze bieden mij ook een gratis stop over ( doen ze standaard ) aan, lijkt mij best grappig om te doen.

    Overigens zijn ze niet bepaald goedkoop met hun tickets....

    Wij gaan dat zeer waarschijnlijk doen in mei 2017



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •