Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 61

Onderwerp: Vliegen met Iceland Air

  1. Top | #51
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Vliegen met Iceland Air

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mirretje Bekijk Berichten
    In juli hebben wij met Iceland air gevlogen. En ik had van alles in mijn tas zitten qua eten. (Snoep, chips, broodjes, appeltjes )
    Van huis meegenomen of op Schiphol gekocht?

  2. Top | #52
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Vliegen met Iceland Air

    van huis meegenomen.
    Florida rondreis juli 2014, New York/Canada/pennsylvania/Florida juli 2016 , Davenport Florida 2017, Clermont Florida 2018, Citrus ridge Florida 2019

  3. Top | #53
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Vliegen met Iceland Air

    Als ik het goed heb mocht je voorheen op vluchten van Icelandair twee koffers meenemen per persoon. Dat is nu niet meer heb ik gezien.

  4. Top | #54
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Vliegen met Iceland Air

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Tuse Bekijk Berichten
    Als ik het goed heb mocht je voorheen op vluchten van Icelandair twee koffers meenemen per persoon. Dat is nu niet meer heb ik gezien.
    Inderdaad, da's best jammer.... :-(

    http://www.icelandair.nl/information...ecked-baggage/
    Laatst gewijzigd door PENPE; 17-03-17 om 18:28.
    At the moment on a roadtrip through Texas

  5. Top | #55
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Vliegen met Iceland Air

    Het is trouwens wel zo dat de regels zoals op het moment van aanschaf van de tickets waren, gelden.
    Dus als het op het moment van aanschaf van de tickets nog wel was toegestaan om twee koffers p.p. mee te nemen, dan geldt dat op het moment van vliegen ook.

  6. Top | #56
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegen met Iceland Air

    Ik heb een reis geboekt alleen heb ik wat vragen. Helaas reageren ze niet via Facebook en als ik ze bel blijf ik werkelijk eindeloos in de wacht staan. Kortom, eerste indruk is niet zo goed helaas....
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  7. Top | #57
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met Iceland Air

    Zijn er nog recente ervaringen met Icelandair.
    In het bijzonder AMS MCO.
    Ga je in Reykjavik door de US bordercontrol, zodat je op MCO als binnenlandse vlucht aankomt?

  8. Top | #58
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    64

    Standaard Re: Vliegen met Iceland Air

    Nee, geen US pre-clearance in Reykjavik. Gewoon overstappen in kleine terminal en op MCO door de controle.

  9. Top | #59
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Vliegen met Iceland Air

    Nee, je gaat op IJsland niet langs bordercontrol, dat gebeurt in Orlando.

  10. Top | #60
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    22

    Standaard Re: Vliegen met Iceland Air

    Wij vliegen in Oktober met IcelandAir naar Orlando International (Vanaf Amsterdam via Reykjavik, met een korte overstap). Voor de tickets waren wij niet veel geld kwijt, €1158 voor 3 personen. Ik heb nooit eerder met ze gevolgen maar wat ik ervan heb gezien zou het geen verkeerde vlucht moeten zijn.
    Ik weet bv dat je bij TuiFly extra kan betalen om "Comfort" (meer beenruimte) te vliegen en deze komt overeen met de economy class van IcelandAir (Boeing 767-300ER). Het enige nadeel is dat je geen eten krijgt gedurende de vlucht maar hier kan je natuurlijk op voorbereid zijn of iets kopen in het vliegtuig zelf.

    Met de klantenservice nog geen goeie ervaring want ik had een aantal vragen welke tot op heden onbeantwoord zijn gebleven.

    Kan iemand hier misschien vertellen hoe het werkt met de overstap en ruimbagage? Ik heb nooit eerder met een overstap (met ruimbagage) gemaakt .
    Moet je deze nog eerst zelf ophalen en opnieuw inchecken of kan je van de ene naar de andere gate wandelen en wordt je ruimbagage voor je doorgezet naar het vliegtuig?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •