Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Bagage: Snoeren en kabels

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    75

    Standaard Bagage: Snoeren en kabels

    Hallo,

    waarschijnlijk een rare vraag...
    Ik lees regelmatig in reisverslagen dat er tijdens de tussenstop gebruik word gemaakt van plaatselijke stopcontacten voor het opladen van laptops en Nintendo 's e.d.
    Maar voor zover ik het dacht te weten, mag je toch geen "snoeren" meenemen in het vliegtuig ?
    We hebben nl al eens in een vlucht naar Mexico wat gestress van een andere passagier gehad, die haar krultang meenam als handbagage.
    Dat mocht niet ivm de veiligheid, stel je voor dat je iemand neer-krultang-t :-)...
    Is die regel niet meer van kracht of halen jullie snoeren uit je koffers ?

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Snoeren en kabels

    Van die regel heb ik nog nooit gehoord. Ik heb in de laptopkoffer allerlei snoeren zitten. Voeding, USB, ethernet en dergelijke, en die gaan al jaren gewoon mee.

    Ook van de Ipods, DS e.d. hebben we de voedingen bij ons en bij lange layovers pluggen we die lekker in op het vliegveld. Heb je wat te doen :-)

    In de ruimbagage zit de rest van de elektra. Nog nooit van die maatregel gehoord, en we reizen toch al heel wat jaartjes minimaal 2x per jaar over de grote plas.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    89

    Standaard Re: Snoeren en kabels

    Wij hadden in onze handbagage ook allerlei opladers (NDS, PSP, TomTom, telefoon, ect.) zitten. Hier werd tijdens de controle (zowel heen als terug) geen opmerking over gemaakt.

  4. Top | #4

    Standaard Re: Snoeren en kabels

    Dit soort zaken mag je gewoon meenemen hoor, wij sjouwen ons ook een breuk aan dit soort spullen, de halve mediamarkt gaat mee.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simone en Ton Bekijk Berichten
    Hallo,
    We hebben nl al eens in een vlucht naar Mexico wat gestress van een andere passagier gehad, die haar krultang meenam als handbagage.
    Dat mocht niet ivm de veiligheid, stel je voor dat je iemand neer-krultang-t
    Misschien was dit een krultang met gaspatronen, dat mag niet.

    (pff... als je haar maar goed zit, wat men allemaal niet meeneemt zeg)

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Snoeren en kabels

    Nog nooit van zo'n regel gehoord, en tot op heden ook nooit last van gehad, gewoon meenemen!

  6. Top | #6

    Standaard Re: Snoeren en kabels

    Ik neem juist altijd al mijn opladers mee in de handbagage.
    Wanneer mijn koffer zoek zou raken heb ik in ieder geval de opladers van de videocamera, fototoestel, laptop ect nog.
    Nog nooit iets van gehoord dat dit niet zou mogen.

  7. Top | #7
    Stamgast mineke's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    ilpendam
    Berichten
    246

    Standaard Re: Snoeren en kabels

    ik heb hier ook nog nooit iets van gehoord, wij nemen ook alles mee in de handbagage
    dus gewoon meenemen

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard Re: Snoeren en kabels

    Wij hebben ook geen enkel probleem gehad alle keren dat we richting de States gingen. Geen hond die er naar gekraaid heeft.

  9. Top | #9
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Snoeren en kabels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyca Bekijk Berichten
    Dit soort zaken mag je gewoon meenemen hoor, wij sjouwen ons ook een breuk aan dit soort spullen, de halve mediamarkt gaat mee.
    Dat doen heel veel mensen. Misschien dat ze daarom ook een vraag bij de veiligheidscontrole op Schiphol hebben veranderd. Was het eerst:

    Heeft u Electronische apparaten bij u?

    Zo is het nu:

    Heeft u electronische apparaten bij u die niet van uzelf zijn?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #10
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Snoeren en kabels

    Ja en dan kijken ze je verbaast aan als ze willen weten wat je bij je hebt, en je aangeeft dat je 2 fotocamera's, een netbook, pda, gsm en wat mp3/mp4 spelers bij je hebt... alsof dat veel of vreemd is?! Ik weet niet meer precies wat die knakker zei, maar hij vond het veel ofzo...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •