Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

  1. Top | #11
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: 1 hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

    Volgens de wet mogen kinderen niet alleen op een kamer slapen dit geldt ook voor een cabine op een cruiseschip, niet elk hotel houdt zich daar aan.

    Groetjes Henke.

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Re: 1 hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bellalago Bekijk Berichten
    Volgens de wet mogen kinderen niet alleen op een kamer slapen dit geldt ook voor een cabine op een cruiseschip, niet elk hotel houdt zich daar aan.

    Groetjes Henke.
    Daar had ik nog niet eens aan gedacht ](*,)

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    23

    Standaard Re: 1 hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

    Alleen op een kamer is inderdaad geen optie. Daar zijn ze echt nog wel te jong voor. Ze zouden het zelf ook niet willen trouwens.
    Toch wel handig dat forum eigenlijk: een luchtbed kopen, daar had ik niet aan gedacht. Is inderdaad een simpele oplossing. Eventueel kunnen we het eerst een nachtje proberen in de 2 bedden. Maar ik vrees dat papa en zoon in 1 bed geen geweldige slaap oplevert (heb zoonlief een paar weken geleden nog eens een halve nacht bij mij in bed gehad toen papa 's nachts moest werken en heb nauwelijks een oog dichtgedaan van zijn gewroet).
    Ik heb nu wel wat betaalbare appartementjes gevonden in Miami (zelfs Miami beach, vlakbij het strand). Op de site van vrbo, wat me toch wel betrouwbaar lijkt. Het enige wat me een beetje doet twijfelen, is dat bij de verhuurkalender telkens dezelfde dagen (nl tot eind juli 2009) volzet zijn en verder niets meer. Is dat gewoon niet bijgehouden of zou ik daar beter eerst naar informeren?
    Heeft iemand al ooit via vrbo in Miami gehuurd?
    Alvast bedankt voor de vele opties.

  4. Top | #14

    Standaard Re: 1 hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

    Tip van een hotel/app. meer appartement dan hotel en zeer leuk en schoon ligt vlakbij MIami in Fort Lauderdale is Blue Court seayard is een hacienda met zwembad en ligt bijna aan het strand in de meest veilige plaats van Florida )rijden heel veel sheriffs

  5. Top | #15
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    6

    Standaard Re: 1 hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

    Verleden jaar 15 dagen rond getrokken door het noord oosten met twee kinderen. Maar als de bedden queensize zijn is de ruimte altijd wel ruim voldoende. Zelfs in de goedkopere motels.

  6. Top | #16

    Standaard Re: 1 hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

    Het is prima te doen hoor met zijn vieren in een hotelkamer.
    De bedden zijn groot en de kamers waren ook best ruim.
    Zelf hebben we het zo gedaan omdat we er eigenlijk alleen waren om te slapen.
    De rest van de dag waren we op stap.
    Mijn jongste dochter had naar vier weken wel heel veel moeite om weer alleen te slapen.
    De volgende reis boek ik weer zo het is prima bevallen.

  7. Top | #17
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: 1 hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

    Wij waren met zijn 5e (2 volwassen en dan 3 kids van 17 - 15 - 6). We hebben een rolloway bed geregeld en zelf bij een van de kids geslapen. Ging heel goed. Ok, weinig plek over op de kamers, maar we slapen er alleen maar.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  8. Top | #18

    Standaard Re: 1 hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

    Ik heb ook lang gezocht naar een betaalbaar hotel met "2 bedroomkamers"...
    er zijn 2 kanshebbers overgebleven waartussen ik ga kiezen :

    resisidence inn miami coconut grove en Best western oceonfront suites
    Beide +/- 700 euro voor 4 nachten en redelijk tot goede commentaren op tripadvisor

  9. Top | #19
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: 1 hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

    Wij hebben 1x door vliegvertraging een hotel gehad met 2 queenbedden.
    Onze zoon die toen mee was (destijds 18) ging in het ene bed en mijn man en ik in het tweede.

    Ik heb geen oog dicht gedaan, het is echt veel te krap.

    Toen onze zoon nog mee ging namen we een villa, of een hotel met suitekamers.
    Daar staat vaak een slaapbank, ook hebben we een hotel gehad met in het gangetje tussen de slaapkamer en kamer een stapelbed.
    (sommige kamers van het Raddisson hotel Melbourne hebben een bunkbed)

    Kamers met tussendeur vind ik ideaal, gezellig snachts open laten staan en toch ruim slapen.
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •