Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    23

    Standaard Hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

    Volgende zomer willen we met de kinderen naar Florida. We zouden vertrekken naar Miami, daar een zestal dagen op dezelfde plaats blijven en daguitstapjes doen. Daarna rijden we naar Orlando waar we voor 10 dagen een villa willen huren.
    In Miami leek een hotel de beste oplossing. Ik heb al heel wat opgezocht en zal best iets naar onze zin vinden (het moet vooral proper zijn, we hoeven geen luxe of schitterende uitzichten, waar het ligt heeft ook niet zoveel belang). Maar nu las ik ergens dat zo'n 2 bedden op 1 kamer toch niet echt comfortabel is. Het zou om erg smalle bedden gaan. Ik weet ook niet of het een optie is de kinderen in het zelfde bed te laten slapen. Tegen die tijd is de oudste (meisje) 11 en vermoed ik dat ze niet meer met haar broer in hetzelfde bed wil. Een oplossing is dat ik bij haar slaap en papa bij onze zoon, maar de kinderen slapen meestal diagonaal in een bed, dus ik vrees dat wij dan al moeten starten met 6 dagen nauwelijks slaap.
    Is er een alternatief zoals een villa of appartement met afzonderlijke bedden? of zijn er hotels waar het wel meevalt?
    Wij zijn goed aan het sparen voor die reis en hoeven dus niet perse de goedkoopste kamer (ook niet de duurste natuurlijk) om dan al slecht te starten.

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: 1 hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

    Waarom probeer je ook in Miami of omgeving niet een apartement of villa te huren voor 6 dagen?
    Aangezien je nog alle tijd hebt kan je via het net of reisbureau's informeren.
    Moet te vinden zijn.

    Succes

    Knaapje

  3. Top | #3

    Standaard Re: 1 hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

    Met 2 volwassenen en twee kinderen op 1 kamer met 2x een twee persoonsbed is op zich prima te doen hoor.
    De bedden zijn meestal ongeveer 1.30 breed.

    Hangt een beetje af van wat je thuis gewent bent en hoe groot je zelf bent.
    Nogmaals voor een aantal dagen vinden wij het nooit een probleem.
    Nou kan ik me voorstellen dat wanneer je weet dat je kids dwars in bed liggen en je moet 6 nachten dat je graag een andere oplossing hebt.
    Blijft natuurlijk een persoonlijke afweging.
    Laatst gewijzigd door disney fan; 22-07-09 om 14:43.

  4. Top | #4
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: 1 hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

    Eén optie is een rollaway bed erbij vragen (huren), maar dan kan het, afhankelijk van wat voor hotel je neemt, wel erg krap op de kamer worden.
    Of een (niet te duur ?) hotel en dan twee aansluitende kamers. Is ook wat badkamergebruik aangaat misschien wat handiger.

    Villa's zijn in Miami en omgeving wel wat prijziger als in Orlando, maar misschien is een appartement (condo) ook wel een oplossing.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #5

    Standaard Re: 1 hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

    Je kunt ook 2 hotelkamers nemen die met een deur met elkaar in verbinding staan.

  6. Top | #6
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: 1 hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Of een (niet te duur ?) hotel en dan twee aansluitende kamers. Is ook wat badkamergebruik aangaat misschien wat handiger.
    Dat zeg ik ! :-& :mrgreen: (vrij naar Gamma :-))
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    23

    Standaard Re: 1 hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

    Ik heb intussen op site van vrbo gezien dat je ook in Miami condo's kan huren (gewoon niet eerder aan gedacht). De prijs is natuurlijk wat hoger dan in Orlando voor minder luxe, maar in een hotel zouden we ook weinig plaats hebben. Ik heb er toch een heel aantal betaalbare gevonden, nu nog even uitzoeken waar ze juist liggen. Niet zo heel erg belangrijk voor ons, maar misschien toch graag een iets rustigere buurt (North beach?). We hoeven niet midden in het nachtleven te zitten, maar willen liever rustig kunnen slapen.

  8. Top | #8
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: 1 hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

    Wij slapen al jaren samen met de kids op een kamer. Doen we dit jaar ook weer op veel plaatsen. Gaat prima en we vinden het erg gezellig. Onze kids zijn nu 10 (jongen) en 14 (meisje). Meestal slaap ik samen met onze dochter en mijn man met onze zoon. Het verschilt per hotel hoe breed de bedden zijn. Soms zijn ze redelijk krap en soms best breed. Even nakijken op de site van het hotel. Twin bedden zijn het smalst, Queenssize ertussenin en kingsize het grootst. Wij proberen wel altijd minimaal Queensize te krijgen.

  9. Top | #9
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: 1 hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

    Zoals eerder aangegeven kun je een extra bed vragen, maar soms moet je daar wel voor bijbetalen.

    Een andere oplossing: Koop een luchtbed! In de meeste hotelkamers kun je dat wel ergens kwijt en oila ... een extra bed! Extra laken en deken regel je bij housekeeping zo.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Re: 1 hotelkamer met 2 volw en 2 kind (11 en 9)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kol Bekijk Berichten
    Wij slapen al jaren samen met de kids op een kamer. Doen we dit jaar ook weer op veel plaatsen. Gaat prima en we vinden het erg gezellig. Onze kids zijn nu 10 (jongen) en 14 (meisje). Meestal slaap ik samen met onze dochter en mijn man met onze zoon.
    Zo doen wij het ook altijd. Onze kids zijn nu 11 en 13. Afgelopen mei zijn wij in het ZuidWesten geweest. Daar hebben wij alle hotels gereserveerd met Queenbedden. Dat kun je terugvinden inderdaad op de sites van de hotels.
    Wij hebben prima geslapen en hadden genoeg plek. Maar ik kan me voorstellen als de kinderen inmiddels de volwassenmaat hebben aangenomen, je toch 2 kamers wilt reserveren. Want ik vind de Queenbedden goed voor een volwassene en een kind (zo rond de 14 jaar kan dat nog goed).
    Maar ik heb graag toch een beetje ruimte om mee heen en met 2 volwassenen in een Queen, vind ik ietwat krap, maar dat is zeer persoonlijk

    Ik denk dat het wel een dure aangelegenheid zou worden om steeds 2 kamers te reserveren met 2 kinderen. En stel dat ze nu toevallig geen kamers naast elkaar hebben, dan zou ik ze niet alleen laten liggen.Tenminste als ze de leeftijd 11 en 9 hebben.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •