Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 36 van de 36

Onderwerp: Zeep en shampoo in hotel

  1. Top | #31
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    177

    Standaard Re: Zeep en shampoo in hotel

    Ik neem ze de laatste jaren ook mee naar huis dan kan ik zien in welke hotels ik allemaal heb geslapen. Je kan ook zien aan de zeepjes hoeveel sterren een hotel heeft. Als iemand misschien ooit zeepjes en schampoo van Disney mee zou willen brengen zou ik dat erg leuk vinden. Ik nam ze nog niet mee toen wij daar gelogeerd hebben.

    Connie

  2. Top | #32
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Zeep en shampoo in hotel

    Ik gebruik ze al enkele jaren niet meer hoor[-X ! Ik neem altijd alles zelf mee voor eigen gebruik. In het verleden nam ik altijd overal alles mee. Aangezien ik nogal veel reis (voor mijn werk) had mijn vrouw op een gegeven moment zoiets van "Wat moeten we met al die zooi". We hadden bakken vol thuis. In 1 keer alles weggegooid ! En ik neem NOOIT meer iets mee ! Alleen laatste keer uit Ventian, voor dochter van Paula.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #33
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Zeep en shampoo in hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Alleen laatste keer uit Ventian, voor dochter van Paula.
    Voor haar heb ik ook nog een zak vol flesjes, tubetjes etc. klaar staan.

    We hadden bakken vol thuis. In 1 keer alles weggegooid :razz: !
    Zonde trouwens dat je dat allemaal hebt weggemikt. Daar had je op Marktplaats nog een leuk zakcentje voor kunnen krijgen. Of iemand erg blij mee kunnen maken.

    Ik gebruik ze al enkele jaren niet meer hoor[-X ! Ik neem altijd alles zelf mee voor eigen gebruik.
    Da's het fijnste natuurlijk. Wordt alleen een beetje lastig als je wat langer weg bent en alleen handbagage meeneemt. Dan loop je al snel tegen de beperkingen van het ene doorzichtige zakje op.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #34
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Zeep en shampoo in hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Da's het fijnste natuurlijk. Wordt alleen een beetje lastig als je wat langer weg bent en alleen handbagage meeneemt. Dan loop je al snel tegen de beperkingen van het ene doorzichtige zakje op.
    Inderdaad, maar ik heb alles in speciale maten, past precies in het doorzichtige zakje :lol: ! Ik ben vaak 1 of 2 nachten weg, dat gaat prima zo. En als ik langer wegga, red ik het niet met alleen handbagage .... Dus dan gaan de grotere verpakkingen mee :-).
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #35
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Zeep en shampoo in hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Zoveel mensen die de hotels bezoeken. Durf eens te zeggen dat je ze nooit gebruikt!!!!!!!! =; You'll be the laughing stock!!

    En niet reageren is net zo erg. Watjes!
    :-& Je moet me niet zo bang maken, Michael.

    Ik geef toe, ik gebruik ze ook wel eens. Vorige week nog, in het prachtige Euroborg hotel Noorderpoort, in Grunn'n.

    Of ik neem ze mee. Ik heb standaard altijd een pakketje in de toilettas, voor noodgevallen. In Florida kopen we gewoon grote flessen bij de W......
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #36
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Zeep en shampoo in hotel

    Hahahahahaha:twisted:
    groet andere Michael



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •