Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 36

Onderwerp: Zeep en shampoo in hotel

  1. Top | #1

    Standaard Zeep en shampoo in hotel

    Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar heb hier eigenlijk niets over kunnen vinden.
    Is het in Florida ook de gewoonte dat er shampoo, zeep e.d. op de hotelkamer aanwezig zijn?
    Ik zie het namelijk niet zo zitten om met grote flessen te gaan lopen sjouwen, zeker gezien het feit dat we elke paar dagen wel ergens anders zitten.
    Alvast bedankt weer voor jullie reacties! \/

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    In de hotels is er natuurlijk shampoo aanwezig. En anders zijn in target, walmart, publix ook van die miniflesjes te krijgen hoor. Geen nood.

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker monique2331's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    34

    Standaard Re: Zeep en shampoo in hotel

    Hoi

    Ik ben net terug uit orlando heb daar twee weken in hotel gezeten
    en we kregen elke dag nieuwe flesjes shampoo en badschuim en zelfs bodylotion. Er lagen ook drie stukjes zeep en die werden ook elke dag nieuw bijgelegd wat je had gebruikt en het stukje dat er lag werd weggehaald. maar shampoo en badschuim dat is voor een persoon dus als je met meerderen ben is dat niet genoeg. ik had zelf mijn eigen shampoo bij me ik heb liever mijn eigen merk maar dat is persoonlijk. in wallmart of zelfs dollar store heb je plenty soorten shampoo badschuim en dergelijke voor 1 dollar stuk.

    groetjes monique

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    In de dollar store zou ik wel een beeeeetje uitkijken, dat is net zoals hier in de euro surprise of zoiets: goed op de houdbaarheidsdatum letten. Ik heb ook liever mn eigen merk, door mn huidtype, dus ik gebruik in de VS altijd suave. Maar je kunt in je hotel ook altijd vragen naar een extra shampoo of wat dan ook, als het goed is krijg je het dan gewoon.

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    ** OFF TOPIC **

    Af en toe lach ik me gek om die Google Ads.. Bij dit topic over Zeep komt dus prompt reclame over Soaps



    ** OFF TOPÏC **
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6

    Standaard

    @Njit: :lol: :lol: :lol: :lol: Soms weet je echt niet waar je terecht komt via die ads!!!

    Weer weer even on-topic: Daar hoef ik me dus verder niet druk om te maken, hartstikke goed!!! Bedankt voor jullie antwoorden en verhalen!

  7. Top | #7
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Hoe duurder het hotel des luxer de zeep etc.. Het blijft natuurlijk hotel
    zeep. Ik gebruik altijd mijn eigen stukkie zeep met mijn eigen luggie.
    Mijn vrouw wil nog wel eens de hotel zeep gebruiken. Dan loop ik bij het
    winkelen lekker 2 gangen verder.
    Harm

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    59

    Standaard

    Je kan ze natuurlijk ook meenemen als verzameling, aan het eind van onze vakantie had m'n vriendin een plastic zakje vol! :lol:

  9. Top | #9

    Standaard

    misschien typisch hollands: maar ik neem altijd de zeepjes, shampoos, en conditioners mee. Ook de kladblokjes en pennen (en vroeger lucifers) Niet om geld uit te sparen, maar meer voor de herrinering. Thuis gebruik ik deze dan weer voor m'n boodschappen lijstjes enz, en dan ben ik steeds weer ff terug in de VS (toch leuk tijdens de dagelijkse sleur) En de shampoo en zeep is nog wel eens handig wanneer ik dit telkens vergeet op het boodschappenlijstje te zetten.
    groetjes
    Carin

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    Wij nemen ze ook mee, omdat we zelf altijd onze eigen shampoo enzo bij ons hebben. Inderdaad voor de herinnering, maar het komt ook goed van pas als je een keer ergens anders heengaat waar ze dat misschien niet hebben.
    Zo was ik in de meivakantie met school naar Rome. We verbleven in een klooster, en ik was héél erg blij dat ik nog Best Western zeep en shampoo meehad. Ookal was het water koud. :P



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •