Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 48

Onderwerp: Miami Airport: Gevaarlijke omgeving?

  1. Top | #21
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Miami Airport: Gevaarlijke omgeving?

    Miami is op zich niet gevaarlijker dan Brussel of Amsterdam zeg maar.

    Hangt er gewoon vanaf waar je je bevind op welk uur ( 's nachts is het in ALLE grootsteden wel op de ene of andere manier gevaarlijk)

    Stick to the rules en er overkomt je niets...

  2. Top | #22

    Standaard Re: Miami Airport: Gevaarlijke omgeving?

    Onveilig in Miami heb ik me niet gevoeld. Tis denk ik ook hoe je jezelf gedraagt. Ga niet de toerist uithangen met je camera en routebeschrijving hahaha. Maar goed, inderdaad, in alle grote steden waar dan ook KAN het gevaarlijk zijn.

  3. Top | #23
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Miami Airport: Gevaarlijke omgeving?

    Gevaar is ook vaak een (onterecht) gevoel he...
    Enige waar ik 's nachts last van had na het stappen in Miami op Washington Ave waren zwervers die geld wilden en ook gerust in een eettentje achter je aanlopen om echt geld te vragen. Maar zeg je 'nee', dan geen probleem. Zeg je ja, dan natuurlijk ook niet. Toch zou ik zelf niet zo snel door Opa Locka heen gaan, ook niet overdags, maar dat is weer dat onterechte gevoel (en vooroordelen) wat dan naar boven komt.

  4. Top | #24
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Miami Airport: Gevaarlijke omgeving?

    Tja Miami is toch wel een grote stad. Ik ben bij wijze van eerste kennismaking in 1995 wel eens in een erg onfris buurtje verzeild geraakt. Maar eigenlijk nog altijd niks aan de hand. De grote toeristische trekpleisters in de stad zijn veilig al vind ik Calle Ocho (SW 8 street, 'little Havana') wel wat shabby eigenlijk. 't Is ook een beetje hoe bang je bent aangelegd...

  5. Top | #25
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Miami Airport: Gevaarlijke omgeving?

    Probeer pinnen en tanken laat in de avond te voorkomen, rondhangende mensen geven al snel een onveilig gevoel en als je het idee hebt dat je gevolgd wordt zoek licht en drukte op.

    Wijzelf hebben uit het verleden minder goede ervaringen in de regio Miami maar dat is al 25 jaar geleden.

  6. Top | #26
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Miami Airport: Gevaarlijke omgeving?

    Ik denk dat het feit dat ze me af en toe vroegen waar ik gekazerneerd was ook een beetje geholpen heeft aan het feit dat ik " met rust gelaten werd".
    In Seaworld attendeerde men mij zelfs op het feit dat militairen en hun familie gratis binnen mogen.

    Mijn verleden blijft me dus achtervolgen.:roll::roll::roll:

  7. Top | #27
    Newbie Timmiew's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    Holten
    Berichten
    9

    Standaard Re: Miami Airport: Gevaarlijke omgeving?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timmiew Bekijk Berichten
    Hallo

    Wij zitten aan de Biscayne boulevard, ongeveer 1,5 mijl van bayside marketplace, is het daar wel veilig?? Of moeten we dan ook met de huurauto? Ik neem in ieder geval de TomTOm mee haha

    Groeten
    Net weer terug uit Miami en gelogeerd Bij Midtown Inn aan de Bayside Boulevard. Mooi hotel waarvan je met de auto zo overal bent (niks langer dan een kwarier rijden). We hebben ons ook niet onveilig gevoeld bij ons hotel, het was lekker rustig.

    Hotel is een aanrader voor mensen die niet veel geld kwijt willen voor een hotel en de hele dag op pad zijn!

  8. Top | #28

    Standaard Re: Miami Airport: Gevaarlijke omgeving?

    Wij vertrekken maandag naar Miami, komen om 18:00 aan,
    en dan nog de auto ophalen.
    Dus t zal uiteindelijk wel wat later op de avond worden, dat we richting Hotel gaan, in Miami Beach,

    Is zo'n shuttle bus naar Alamo veilig??
    En de weg van Alamo naar Miami Beach??

  9. Top | #29
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Miami Airport: Gevaarlijke omgeving?

    Shuttle bus is gewoon veilig. Je zal echt niet alleen in die bus zitten.
    De weg van Alamo naar Miami Beach is ook gewoon veilig. Vraag bij Alamo om een kaartje met de route of print die zelf thuis al even uit.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #30
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    6

    Standaard Re: Miami Airport: Gevaarlijke omgeving?

    In de buurt van het Hotel bij de airport was het wel een beetje opletten waar je heen gaat. Maar oeverdag is dat geen enkel probleem. En van de airport naar Miami beach is volkomen veilig vooral als je van te voren uitzoekt hoe je het beste kan rijden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •