Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 48

Onderwerp: Miami Airport: Gevaarlijke omgeving?

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    5

    Standaard Miami Airport: Gevaarlijke omgeving?

    Hey hey

    kan iemand mij vertellen of het werkelijk zo gevaarlijk is van miami airport naar je hotel in miami. Ik kreeg van een vriendin te horen dat ik er heel goed moet oppassen en zeker niet s 'avonds op straat gaan.

    Groetjes Lotje

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    Nouja, de buurt rondom miami airport is niet een van swerelds beste, en het staat wel bekend om de misdadigheid daar. Maar ik heb er nooit in een hotel gelogeerd, dus ik kan niet zeggen in hoeverre dat reisje gevaarlijk is of niet. Ik vind het alleen nooit zo prettig om van/naar miami airport te rijden.

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: miami airport

    Waar is je hotel in Miami? Als je direkt in de buurt van de luchthaven slaapt is het inderdaad beter om 's avonds niet ver van het hotel te gaan. Is je hotel in het centrum van Miami geldt min of meer hetzelfde. Is je hotel in Miami Beach of langs de kust dan zijn er geen problemen. Hetzelfde geldt voor de Coconut Grove en Coral Gables.

    Laat mar weten welk hotel je gereserveerd hebt en het adres.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 17:46.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    2

    Standaard Re: miami airport

    Laat mar weten welk hotel je gereserveerd hebt en het adres.
    Ook wij slapen de eerste nacht in Holiday Inn Miami Airport,

    Staat deze in een gevaarlijke buurt.

    Groetjes,

    Gerrit Jan.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Gevaarlijk is een groot woord. Je moet er wel voorzichtig zijn en 's avonds niet uitgebreid een wandeling gaan maken. Overdag is het allemaal niet zo schokkend. Ik denk, dat wanneer je , na een reis van 8,5 uur of meer, blij bent om rustig te acclimatiseren op je hotelkamer.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    2

    Standaard

    Klopt, als alles goed gaat landen we om 18.34 uur, daarna de auto
    ophalen en naar het hotel, zal wel een uur of negen worden
    voordat we in het hotel zijn, gelukkig is de bar nog open.

    Gr. Gerrit - Jan.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 17:47. Reden: full quote eruit

  7. Top | #7

    Standaard

    Wij hebben ook een hotel genomen bij het vliegveld.De red roof inn.Omdat we om half 8 landen hebben we geen zin om naar Miami Beach te gaan voor een hotel.Want voordat je de koffers en alles gehad hebt en de auto enzo is het alweer 9 uur.

    De auto halen we trouwens de dag erna op dus we kunnen een gratis shuttlebusje/taxi nemen die ons veilig voor de deur afzet.En de deur uit gaan we toch niet denk ik die eerste dag na 9 uur.Misschien dat we het zwembad induiken of naar een restaurantje gaan naast ons hotel.

    ps: Erger dan de wijk in Washington waar we zaten kan het denk ik niet zijn :lol:

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    59

    Standaard

    Afgelopen vakantie vlogen we ook op Miami, na het ophalen van de huurauto reden we rond 23:00 naar ons hotel in Miami Beach. Nadat we een afslag te vroeg namen kwamen we in een mindere wijk terecht met veel zwervers op straat. Het is dan gewoon zorg niet uit te stappen en snel de route weer te hervatten. Gelukkig is het niet zo dat ze op de loer liggen voor verdwaalde touristen.....

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    Dat ze niet op de loer liggen voor verdwaalde toeristen, zal in de meeste gevallen waar zijn. Maar dat betekent niet dat een (verdwaalde, vermoeiden, wennende) toerist in een huurauto niet opvalt.

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    59

    Standaard

    Da's waar, beter niet stoppen en uitstappen om de weg te vragen, beter snel de snelweg weer op en bij een benzinestation de kaart lezen of de weg vragen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •