Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 10 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 92

Onderwerp: Militaire korting

  1. Top | #61
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Militaire korting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Illy Bekijk Berichten
    dat is voor mij te laat.Ik vertrek op 8 april.Hoe heb je de tickets van seaworld besteld?
    Als je even het topic vanaf het begin leest dan worden alle vragen die je hebt beantwoord. In het kort: je hebt er geen recht op, maar het wordt over het algemeen wel toegekend. Via deze link http://commerce.4adventure.com/store/os_application.asp kun je het benodigde formulier invullen en uitdraaien. Je neemt het ondertekende formulier samen met je ID mee naar de kassa en lever het daar in. Werkt over het algemeen altijd. Er kan trouwens niets mis gaan. Ze kunnen het hooguit niet toekennen.

  2. Top | #62
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    38

    Standaard Re: Militaire korting

    dank je wel, Guus.Dan heb ik wel een probleem, want volgens mij heeft mijn man zijn ID mee.Zal het hem eens vragen als ik hem via skype spreek
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-02-11 om 10:29. Reden: fqe

  3. Top | #63
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Militaire korting

    Hallo Illy,

    Jammer maar ik denk dat het niet gaat lukken op die manier, omdat je man er niet bij is. Misschien heb je zelf een militair ID? En kun je het met die pas proberen.

  4. Top | #64
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    38

    Standaard Re: Militaire korting

    hoi sylly,
    ik heb geen militaire ID. Dan zal ik het met een flex- ticket moeten doen.Dit had ik zo al gepland voor ik hoorde van de militaire korting.De lol zal even groot zijn ,hoor.Bedankt voor je reactie.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-02-11 om 10:29. Reden: fqe

  5. Top | #65
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Militaire korting

    Sja, tis ook wel een beetje sneu, Jan en Alleman krijgt gratis tickets en jou man die daadwerkelijk de US aan het helpen is, krijgt ze niet.

  6. Top | #66
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    38

    Standaard Re: Militaire korting

    Dat is waar.Had ik dit forum eerder ontdekt, had ik er nog wat aan kunnen doen. Nu zit mijn man en zijn ID ver weg:sad:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-02-11 om 10:29. Reden: fqe

  7. Top | #67
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Militaire korting

    hier is de website
    http://www.herosalute.com/cavatx/index.html
    Misschien kan je een kopie vragen bij het leger van zijn id .

  8. Top | #68
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Militaire korting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Illy Bekijk Berichten
    dank je wel, Guus.Dan heb ik wel een probleem, want volgens mij heeft mijn man zijn ID mee.Zal het hem eens vragen als ik hem via skype spreek
    Het feit dat je man is uitgezonden en er dus niet bij is zou op zich niets hoeven te maken. Komt in de VS wel vaker voor en daar gaan de gezinnen ook gewoon door met het normale leven. Dat is dus inclusief op vakantie gaan. In de VS hebben gezinnen echter een military ID (spouse variant). Het idee van Cindy biedt wellicht een oplossing. Wellicht dat je man zijn military ID plus de locale pas die hij momenteel heeft kan scannen. Op die manier kun je in ieder geval aantonen dat hij echt in Afghanistan zit om de Amerikanen te steunen bij hun 'war on terror'. Zijn ze best gevoelig voor.

  9. Top | #69
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Militaire korting

    Mijn man is ook militair, wij hebben van tevoren niks aangevraagd of ingevuld, gewoon aan de speciale balie je militaire id laten zien en wij kregen voor 4 personen gratis entree en voor ons jongste kind ik dacht 50% korting.
    Ze nemen wel alle gegevens van je id over zoals naam en nummer, ik vraag mij dus af of ze met een kopie genoegen nemen.
    Proberen kan altijd!

  10. Top | #70
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    38

    Standaard Re: Militaire korting

    Ik heb mijn man gesproken en hij kan zijn ID meegeven aan een collega die begin maart naar huis komt.Hij woont hier een dorp verder en gaat die naar ons komen brengen.Zo speel ik zeker.Ik ga wel proberen of hij nog een locale pas kan doorscannen.Misschien dat ik dan hun gevoelige snaar raak? Ze kennen mij daar toch niet.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-02-11 om 22:44. Reden: fqe



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •