Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 92

Onderwerp: Militaire korting

  1. Top | #31
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Militaire korting

    Ik heb een berichtje terug van Seaworld en dat kopieer ik even naar hier:
    Thank you for contacting our Worlds of Discovery family of parks. We appreciate your questions as they are invaluable in helping us provide you with world class service.

    Our Here’s to the Heroes promotion gives active duty Military as well as our active duty coalition forces the opportunity to visit our Worlds of Discovery parks (except for Discovery Cove and Aquatica). However, our parks simply do not have the resources to accommodate the millions of inactive, standby and retired reserve members, military retirees, US Merchant Marine and civilian Department of Defense and Ministry of Defense workers. In recognition for your service and retired military status, you will be able to receive a 10% admission discount by presenting your Retired Military ID at the ticket window, or you may visit www.seaworld.com for more discounted ticket options.

    I would also like to recommend you attend our Makahiki Luau on your next visit. As the sun sets over the Waterfront harbor, guests are transported to the Pacific Isles during this authentic dinner show celebration performed nightly at the Seafire Inn. You’ll savor a fabulous and plentiful family-style meal while enjoying fantastic fire dances and memorable live music typical of the islands. Who knows? You might even learn to hula! To make a Makahiki Luau reservation, please visit our website at http://www.seaworld.com/sitepage.aspx?PageID=592 or call 1-888-800-5447. This is one of my favorite ways to end the day at the park!

    Thank you again for contacting us at Worlds of Discovery. We hope to see you soon!

    Sincerely,

  2. Top | #32
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Militaire korting

    Oftewel: Gratis toegang voor "actieve" militairen en 10% korting voor inactieve militairen. Maar die 10% korting is via andere kortingsacties vaak te overtreffen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #33
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Militaire korting

    Je krijgt ook korting op hotels en sommige restaurants ook dus altijd even vragen

  4. Top | #34
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Militaire korting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    Je krijgt ook korting op hotels en sommige restaurants ook dus altijd even vragen
    De meeste restaurants en hotels geven diezelfde korting aan de ANWB/AAA klanten.

    Het is vaak even puzzelen maar als je goed op hun site kijkt vind je het vanzelf.

    Voorbeeldje. Hotel in Tampa. Je kreeg om te beginnen 10& korting op de kamers en na nog even verder gekeken te hebben zag ik dat militairen en AAA leden de kosten van de parkeergarage á 25 dollar per dag niet hoefden te betalen.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  5. Top | #35
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Militaire korting

    Ja 10% is natuurlijk jammer (in vergelijking met gratis), maar voor gepensioneerde militairen was het bijna te mooi om waar te zijn (gratis naar binnen). Ach ja, we hebben nog krap 300 dagen om te gaan bepalen welke parken we zullen doen

  6. Top | #36
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Antillen
    Berichten
    26

    Standaard Militaire kortingen in Florida e.o.

    Weet iemand of voor militairen, op vertoon van hun ID-card, nog steeds gratis toegang wordt verleend tot Sea World? Heb een topic van 2006 gevonden, dus al weer verouderd....
    Krijg je ook korting bij bijvoorbeeld Universal studio's en Island of Adventure?
    (en hotels, winkels en restaurants)

    Hopelijk zijn er hier wat militairen die recent ervaringen hebben opgedaan.....

    <<Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp over kortingen voor militairen.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-08-10 om 03:32. Reden: zie opmerking

  7. Top | #37
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Militaire korting

    Vorig jaar oktober nog gratis in Seaworld geweest, ik zou nu informeren op de site, of even bellen. ("we " zijn tenslotte weg uit Uruzgan )
    Verder bij andere parken, naar mijn weten, geen korting voor millitairen.
    In winkels e.d. maken we er nooit gebruik van, gewoon geen zin om bij iedere aankoop te gaan leuren met je militaire ID.
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  8. Top | #38
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Militaire korting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inimieni Bekijk Berichten
    Hopelijk zijn er hier wat militairen die recent ervaringen hebben opgedaan.....
    Dit voorjaar hebben een aantal collega's van mij hier nog gebruik van gemaakt, maar volgens de Seaworld site geldt het nu alleen nog maar voor militairen van de VS. Althans, ik zie nergens meer staan dat het ook geldt voor coalition partners. Dat stond er in het verleden altijd wel bij.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylly Bekijk Berichten
    Vorig jaar oktober nog gratis in Seaworld geweest, ik zou nu informeren op de site, of even bellen. ("we " zijn tenslotte weg uit Uruzgan ).
    Hoewel Nederland het grootste deel van zijn troepen heeft teruggetrokken hebben we nog steeds militairen in zowel Afghanistan als Irak. Mocht dit punt bij Seaworld ter sprake komen kan kun je zonder te liegen zeggen wat we nog steeds meevechten voor de Amerikaanse zaak. Kun je gelijk de ‘thank you for your service’ in ontvangst nemen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylly Bekijk Berichten
    In winkels e.d. maken we er nooit gebruik van, gewoon geen zin om bij iedere aankoop te gaan leuren met je militaire ID.
    Ik begrijp dat je wellicht wat schroom hebt om constant om korting te vragen, maar je bent een dief van je eigen portemonnee indien je dat niet doet. Veel bedrijven hebben wel een of andere vorm van 'military discount'. Soms gaat het om een paar dollars soms om tientallen dollars. Over een hele vakantie gezien kan het je soms honderden dollars besparen. Naast de militaire kortingen zijn er nog tal van andere zaken waarvan je kunt profiteren zoals b.v. military lodging in de VS (op basis van beschikbaarheid), vluchten (eveneens op basis van beschikbaarheid), goedkope tickets voor pretparken etc. Voor dit laatste moet je wel wat geluk hebben want in principe heb je met je defensie pas geen toegang op een militaire basis. Echter zoals met alles: nee heb je, ja kun je krijgen.
    Laatst gewijzigd door Guus; 21-08-10 om 23:23.

  9. Top | #39
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Militaire korting

    ja kijk maar eens op tritube to heroes daar moet je je aanmelden en kan je kiezen tussen sea world en bush gardens met 4 personen
    http://www.herosalute.com/cavatx/index.html

  10. Top | #40
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Antillen
    Berichten
    26

    Standaard Re: Militaire korting

    Heb me net aangemeld. Bij het rijtje state kun je kiezen voor militairen in Europa.
    Je kunt nu ook gratis toegang krijgen tot Adventure Island trouwens :-D

    Ps: voor de militairen die zich aanmelden. Even een extra 0 voor je postcode zetten, anders pakt hij het niet. (moet minimaal 5 cijfers bevatten)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •