Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 92

Onderwerp: Militaire korting

  1. Top | #21
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylly Bekijk Berichten
    ik heb wel gehoord dat ze het af gaan schaffen en dat het alleen nog dit jaar is, maar het schijnt dat ze dat al vaker gezegd hebben, en ieder jaar gaat het gewoon door
    Bij de voorwaarden op de website van herosalute staat een einddatum van 31-12-2006. Maar ik ken "toevallig" iemand die er afgelopen zomer nog gebruik van heeft kunnen maken. No problem!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #22

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    Wij zijn momenteel in Florida en ik ben Militair. Gisteren zijn we naar Seaworld geweest en dat werkt prima op je militaire smartcard. Ze hebben zelfs een eigen toegang, zodat je de enorme rijen die er meestal staan ook over kunt slaan. Verder heb ik nog geen voordelen voor militairen kunnen ontdekken. maar dat komt ook omdat ik er niet mee te koop loop. Ik ben hier tenslotte op vakantie. Maar als mensen daar wel ervaringen mee hebben horen we dat graag.

    Groet, Hosalice.

  3. Top | #23
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    Hallo Hosalice,

    Je hoeft er ook niet mee te koop te lopen, maar als je bij een hotel aankomt kun je altijd even vragen of er korting is voor militairen, soms is dat wel zo en soms niet.

    Ik denk zelf dat Seaworld, Bushgarden, en die korting bij hotels de enige voordelen zijn, mooi toch?

    Groetjes en nog veel fun daar,
    Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  4. Top | #24

    Standaard

    hallo,

    het klopt, met je NL IDcard krijg je gratis 4 tickets voor Bush Gardens in Tampa of Sea World in Orlando. Het is formeel OF maar omdat eigenlijk geen enkele controle is kan het ook EN ......
    Uiteraard moet je bij Sea world als militair zeker de orca show SHAMU niet missen.....
    O ja,

    en je krijgt als militair veel meer korting, bij restaurants, in winkels, kortom altijd even vragen, nee heb je, ja kun je krijgen en er gaat zomaar 10% van de prijs af

    Jan
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 12-01-08 om 09:45. Reden: Er stond een foute link in berichtje

  5. Top | #25
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jotter Bekijk Berichten
    hallo,

    het klopt, met je NL IDcard krijg je gratis 4 tickets voor Bush Gardens in Tampa of Sea World in Orlando. Het is formeel OF maar omdat eigenlijk geen enkele controle is kan het ook EN ......
    Uiteraard moet je bij Sea world als militair zeker de orca show SHAMU niet missen.....
    Jan
    Officieel mag je gratis in 1 park met 4 personen, het zal wel niet lang meer duren als mensen er misbruik van maken, en het in 2 parken doen.

    Dan is de pret weer over voor iedereen.

    Groetjes Sylvia
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 12-01-08 om 09:46. Reden: Quote aangepast
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  6. Top | #26
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    75

    Standaard Militaire korting

    Hallo,

    enkele jaren geleden waren wij aan de Oostkust van Amerika (New York, Boston) en daar viel het ons op dat militairen korting kregen in diverse winkels. Het was zelfs zo, dat ook buitenlandse militairen korting kregen op vertoon van hun pasje. Nu las ik in een topic dat militairen korting kregen, of zelfs gratis naar binnen mogen bij Seaworld.

    In hoeverre is dat nog steeds zo, en geldt dit dus ook van buitenlandse (belgische of nederlandse) militairen ? Op de site van oa Seaworld kom je wel wat tegen, maar echt duidelijk vond ik het niet.

    Alle info is welkom...

  7. Top | #27
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Militaire korting


  8. Top | #28
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Militaire korting

    Volgens mij is het dit jaar ook nog bij seaworld, militair id meenemen en tonen bij een speciale kassa en je mag gratis met max 4 personen naar binnen, geldt ook voor niet us militairen.
    Op veel winkels/hotels/restaurants hangt er zelfs een kaartje in de etalage waarop staat dat ze korting geven aan militairen, zoniet gewoon vragen.

  9. Top | #29
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Militaire korting

    Hee dat is leuk, ik heb Seaworld zojuist een mail gestuurd... wij gaan in 2010 met opa en oma en opa is 40 jaar beroepsmilitair geweest dus misschien levert het nog wat op

  10. Top | #30
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Militaire korting

    je mag kiezen tussen seaworld en bushgardens het mag 1 maal per jaar met 4 personen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •