Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 92

Onderwerp: Militaire korting

  1. Top | #11
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Met welke ID card zwaaien jullie dan want ik dacht ook altijd dat dit voor US militairen was?
    Hier een voorbeeld van mijn eigen ID,voor prive doeleinde heb ik enkele gedeeltes zwart gemaakt.




    Volgens mijn collega's moet deze ID werken

    Dennis

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker Almereontour's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    64

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    Voor het hotel dat ik eerder noemde was de vraag om koeting voor militairen genoeg. Toen ik vroeg of ze mijn pasje wilde zien zei ze dat dat niet hoefde.
    Voor het " Salute our heroes" (gratis naar Bush Garden en zo) geldt dat dat voor militairen geldt waarvan de landen in Irak en Afghanistan zitten. Dus ook voor Nederlanders.
    Gr. vanuit Florida

  3. Top | #13
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    als ik het dus goed begrijp heb je als militair alleen aan je id genoeg om de korting te krijgen je hoeft je van te voren nergens aan te melden?

  4. Top | #14
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    Ja, daar heb je recht op. Gewoon bij de entree zeggen dat je man samen met de VS-troepen in Afganistan is gelegerd. No problem.

    In de FAQ van herosalute staat namelijk:

    "Here’s to the Heroes" is an Anheuser-Busch tribute to the men and women of our armed forces. Active duty and reserve soldiers, airmen, Marines, sailors and Coast Guardsmen, as well as foreign military personnel serving with U.S. units, qualify.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #15
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    wel in belgie maar hij moet in maart naar afganistan dus dit zal ook wel tellen zeker
    Ik zou er even een berichtje richting Busch Gardens aan wagen: http://www.buschgardens.com/BGT/pi_contact_us.aspx

    Mocht het namelijk niet kunnen dan kun je beter van te voren kaartjes kopen met korting.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #16
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    Wij zijn afgelopen oktober inderdaad met 4 personen gratis in Seaworld geweest,
    mijn man heeft zich van te voren aan gemeld, op de site van Salute our heroes, en kreeg een soort streepjes code waarmee je naar de kassa kunt gaan.
    Het ging nog bijna mis want de dame aan de kassa wist niet wat Netherlands was, en of we er wel 'bij' hoorden.
    Ze ging even bellen en ja hoor, huppa, voor 4 man een kaart!

    (waarom wij andere jaren gewoon betaalden is me nu toch wel een raadsel, maar we hadden nu geluk)

    Owja, wel je Militaire ID mee nemen natuurlijk!

    ik heb wel gehoord dat ze het af gaan schaffen en dat het alleen nog dit jaar is, maar het schijnt dat ze dat al vaker gezegd hebben, en ieder jaar gaat het gewoon door

    groeten
    Sylvia
    Laatst gewijzigd door Syllvia; 19-11-07 om 15:00. Reden: aanvulling, om je ID mee te nemen
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  7. Top | #17
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    hoe moet je je aanmelden bij die site ? je moet toch die zip code invullen en er staan alleen maar americaanse staten bij geen andere landen

  8. Top | #18
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    hoe moet je je aanmelden bij die site ? je moet toch die zip code invullen en er staan alleen maar americaanse staten bij geen andere landen
    Gewoon langs de kassa bij het park gaan...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #19
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    Cindy ik lees net van Njit dat je gewoon langs de kassa kunt gaan, dus is dat het makkelijkst.
    Zipcode...geen idee wat mijn man daar heeft ingevuld, waarschijnlijk NL- en dan je postcode, maar is dus niet nodig.

    groetjes sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  10. Top | #20
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylly Bekijk Berichten
    Cindy ik lees net van Njit dat je gewoon langs de kassa kunt gaan, dus is dat het makkelijkst.
    Zipcode...geen idee wat mijn man daar heeft ingevuld, waarschijnlijk NL- en dan je postcode, maar is dus niet nodig.
    Dit staat er op de site:


    1. Fill out the on-line form below entirely and then submit.
    2. Print a copy of the form.
    3. Sign the bottom of the printed form on the line provided.
    4. Along with completed registration form, applicant must present valid, active-duty Military/Service ID; dependents ages 10 and over must present valid Dependent ID.
    5. If you are unable to print your registration form, you can pick one up at Guest relations and fill it out upon arrival.
    Dus even langs Guest Relations (en daarna waarschijnlijk langs de kassa - maar dat zullen ze daar wel vertelen).
    En dus niet vergeten je Militaire ID mee te nemen...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •