Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 10 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 92

Onderwerp: Militaire korting

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Almereontour's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    64

    Standaard Gratis naar een Anheuser-Busch park voor Militairen?

    Gratis naar een park van Anheuser-Busch (Sesame place, Seaworld of Bush Garden).
    Militairen kunnen via de site www.herosalute.com gratis naar één van deze parken.
    Deze aktie bestaat al enkele jaren.
    Geldt deze aktie alleen voor Amerikanen of ook voor andere militairen. En heeft iemand hiervan al eens gebruik gemaakt en hoe werkt het aan de poort van het park?

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Gratis naar een Anheuser-Busch park

    Van de site:

    Eligibility

    Any active duty, activated or drilling reservist, or National Guardsman is entitled to free admission under the Here's to the Heroes program. He or she need only register, either by clicking here and submitting his or her information or in the entrance plaza of participating parks, and show a Department of Defense photo ID. As many as three direct dependents of military personnel also are entitled to free admission. Dependents may take advantage of the offer without their service member, though an adult must accompany minor dependents.
    Alleen voor US militairen dus...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    vught
    Berichten
    8

    Standaard Re: Gratis naar een Anheuser-Busch park voor Militairen?

    heb navraag gedaan bij de organisatie van herosalute.com en seaworld/ busch gardens
    omdat NL meedoet in de strijd, krijgen NL militairen 1x "complimentary admission" oftewel gratis toegang tot 4 pers
    en op vertoon van mil.leg.bewijs bij andere park(en) van Busch 15% korting=D>
    dus wel mil. ID meenemen

  4. Top | #4
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Busch parken: korting voor militairen

    Nou even een mededeling en leuk voor gezinnen met papa's of mama's die in het leger zitten.
    Mijn man is dus beroepsmilitair en we mogen dus met zijn drieen GRATIS bushgardens in en seaworld.
    Nu mijn broer mee gaat hoeven we maar 1 kaart te betalen dus deel door 3 en het kost je nog niets
    Ik wilde dit even mededelen want je weet maar nooit of hier militairen rond zwerven op het forum.


    gr maris
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  5. Top | #5
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    In Amerika krijg je overal korting als je militair bent.

    bv de hotels bij Disney hebben speciale kortingen, zelfs een special militair hotel hebben ze op het terrein.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  6. Top | #6
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    Nu ben ik zelf ook Beroepsmilitair,alleen wist ik niet dat deze regeling ook voor ons van toepassing is...is anders leuk meegenomen op mijn volgende vakantie naar west-amerika
    Dus ik ga dit jaar met mijn militair ID zwaaien

    Dennis

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker Almereontour's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    64

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    Gisteren nog korting gehad als militair bij Quality Hotel. Ging 15 dollar af.
    Over gratis naar Bush Garden en Seaworld. Je mag een (1) keer per jaar met maximaal 3 gezinsleden(totaal dus 4 personen) gratis in een park van Anheuser. Dus of Bush Garden of Seaworld waar ook in de States. Kijk even op de site van Salute our Heroes.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    Met welke ID card zwaaien jullie dan want ik dacht ook altijd dat dit voor US militairen was?

  9. Top | #9
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    Voor zover ik altijd heb begrepen geldt het niet alleen voor US soldaten maar voor alle militairen.

    Er is ook korting voor verpleegsters en leraren, ook deze zou niet US gebonden zijn... Alleen valt dat weer moeilijker te bewijzen want je hebt geen beroepspasjes hiervoor zoals je militair ID.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  10. Top | #10
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Bush Gardens korting voor militairen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Met welke ID card zwaaien jullie dan want ik dacht ook altijd dat dit voor US militairen was?

    Zeker weten dat het ook voor buitenlandse millitairen is, soms krijg je ook korting in hotels.

    groetjes Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •